Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] relingi do wersji Invaite
Autor Wiadomość
ryszhal 
Nowy Forumowicz

Auto: outlanderII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 3
Skąd: 38-333
Wysłany: 07-01-2011, 18:28   [II 2.0 DID] relingi do wersji Invaite

Cy ktos z szanownych forumowiczów montował relingi dachowe .Czy jest to mozliwe i jakie problemy z montażem. Wersja ta w wersji orginalnej nie posiada relingów .Prosze o informacje
ryszhal
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 08-01-2011, 18:46   

Myślę kolego że musisz to zlecić jakiemuś zaprzyjaznionemu warsztatowi blacharskiemu lub niestety ASO.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
etom
[Usunięty]

Wysłany: 11-01-2011, 16:43   

jak na załącznych obrazkach ... jest to możliwe i z daleka od ASO !!
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 11-01-2011, 16:52   

etom napisał/a:
jak na załącznych obrazkach ... jest to możliwe i z daleka od ASO !!
Po co montowac relingi skoro auto ma fixpointy na belki bezporednio w rynienkach?
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 11-01-2011, 16:56   

mitsu00 napisał/a:
Po co montowac relingi skoro auto ma fixpointy na belki bezporednio w rynienkach?


Mnie się bardziej podoba z relingami
etom napisał/a:
jak na załącznych obrazkach ... jest to możliwe i z daleka od ASO !!


Pisałem że nie koniecznie ASO , lecz wydaje mi się że musi wykonać to ktoś kto ma o tym pojęcie.Trzeba chyba zdemontować podsufitkę ?
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
etom
[Usunięty]

Wysłany: 11-01-2011, 17:00   

BROŃ BOŻE !! Podsufitki się nie rusza , wszystko się robi z zewnątrz !!!
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 11-01-2011, 17:03   

etom napisał/a:
BROŃ BOŻE !! Podsufitki się nie rusza , wszystko się robi z zewnątrz !!!
Ale co w samym montazu moze byc az tak skomplikowanego? Zdejmuje sie zaslepki i dokreca relingi srubami. Sprawdzalem w manualu serwisowym
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 11-01-2011, 17:06   

etom napisał/a:
BROŃ BOŻE !! Podsufitki się nie rusza , wszystko się robi z zewnątrz !!!


Jak nie ma potrzeby zdejmowania podsufitki to sprawa jest dosyć prosta w montażu.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 11-01-2011, 17:09   

13zbyszek13 napisał/a:
etom napisał/a:
BROŃ BOŻE !! Podsufitki się nie rusza , wszystko się robi z zewnątrz !!!


Jak nie ma potrzeby zdejmowania podsufitki to sprawa jest dosyć prosta w montażu.
jesli ktos czuje sie nieswojo trzymajac srubokret i klucz to niech odda do warsztatu. Instalacja jest banalnie prosta. reling do dachu przymocowany jest 3 srubami wkrecanymi od strony zewnetrznej dachu. Zdejmuje sie plastik z relingow w miejscu mocowania do dachu i wkreca srube. That is it. 30 min roboty maks i 2 browary :finga:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
Ostatnio zmieniony przez mitsu00 11-01-2011, 17:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 11-01-2011, 17:12   

mitsu00 napisał/a:
jesli ktos czuje sie nieswojo trzymajac srubokret i klucz to niech odda do warsztatu. Instalacja jest banalnie prosta. reling do dachu przymocowany jest 3 srubami wkrecanymi od strony zewnetrznej dachu. Zdejmuje sie plastik z relingow w miejscu mocowania do dachu i wkreca srube. That is it. 30 min roboty maks i 2 browary


Ja mam już zamontowane. :D
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
etom
[Usunięty]

Wysłany: 12-01-2011, 09:04   

......Zdejmuje sie plastik z relingow w miejscu mocowania do dachu i wkreca srube. That is it. 30 min roboty maks i 2 browary :finga:

No nie zupełnie model Outka Invite nie posiada tych otworów gwintowanych do mocowania relingów , tylko ma dwie blachy na stronę pod listwami maskującymi z takim otworem do mocowania poprzeczek i na tym trudność polega że trzeba wywiercić otwory nie 3 tylko conajmniej 4 lub 5 nie pamiętam ile ma tylny cokół, chyba też 2 śruby bo przód ma napewno 2 śruby, wstawić odpowiednie kołki rozporowe, uszczelnić, dociąć listewki maskujące , osadzić je ... i wtedy JUŻ !! po jakiejś godzinie na stronę!!! Radzę .....bez browarów bo robótka jest precyzyjna !!!Powodzenia życzę!!!
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 13-01-2011, 08:19   

etom napisał/a:
No nie zupełnie model Outka Invite nie posiada tych otworów gwintowanych do mocowania relingów , tylko ma dwie blachy na stronę pod listwami maskującymi z takim otworem do mocowania poprzeczek i na tym trudność polega że trzeba wywiercić otwory nie 3 tylko conajmniej 4 lub 5 nie pamiętam ile ma tylny cokół, chyba też 2 śruby bo przód ma napewno 2 śruby, wstawić odpowiednie kołki rozporowe, uszczelnić, dociąć listewki maskujące , osadzić je ... i wtedy JUŻ !! po jakiejś godzinie na stronę!!! Radzę .....bez browarów bo robótka jest precyzyjna !!!Powodzenia życzę!!!


Jednak według mnie podsufitkę trzeba troszeczkę odgiąć i tu jest duże ryzyko że się złamie
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
etom
[Usunięty]

Wysłany: 13-01-2011, 08:58   

nie dotyka się wnętrza !! wszystko dzieje się na dachu z zewnątrz !! w rynienkach
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 13-01-2011, 09:17   

etom napisał/a:
nie dotyka się wnętrza !! wszystko dzieje się na dachu z zewnątrz !! w rynienkach


teraz rozumie , dzięki za wyjaśnienia.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13-01-2011, 13:43   

etom napisał/a:
nie dotyka się wnętrza !! wszystko dzieje się na dachu z zewnątrz !! w rynienkach

ciekawe czy sa dfo tej wersji zrobione jakies adaptacje/wzmocnienia w dach? pewnie nie a wtedy wkrecenie moze nie byc takie latwe... :?
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.