[CAxA] jak zresetować komp?? |
Autor |
Wiadomość |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 19-10-2006, 06:55
|
|
|
Tomusn... fajny artykulik... ale...
1. Prosiłbym abyś wyprostował wypowiedź co do - Ecu i jego resetu i to że nie ma on wpływu na ilość spalanego paliwa... wszystko co zwiazane z silnikiem i jego pracą - ma w bezpośredni lub pośredni związek ze zużyciem paliwa... jak pisze w artykule - reset zawsze jest potrzebny po usunięciu jakiejś awarii która wywalała nam błąd CheckEngine...
2. Nie proponawałem aby każdy zrobił restart i to da im 20% oszczędności na paliwie...
3. Kolega z tym lancerkiem...i spalaniem - wcześniej źle przeprowadził restart... wiec zaproponowałem jego powtórzenie...
4. Trzeba również pamiętać że artykuł jest artykułem jest pisany przez takich samych jak my...a to że po angielsku to nie znaczy że trzeba w niego wierzyć jak w każde słowo pacierza... choć do cytatu umieszczonego na forum nic nie mam...
Pozdrawiam... |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 19-10-2006, 07:25
|
|
|
ROMEL, chodziło mi o to że reset nie poprawai spalania na zasadzie:
"coś dużo mi pali - zrobię sobie reset"
ale zgadzam się z tym artykułem żeby nie przesadzać, że reset pomaga na wszystko.
Ja nie robię resetu, żeby skasować błędy - kasuje je z MMCd (w Runnerze - 41, bo w Colcie to nic). Reset sam mi się robi jak muszę żarówkę zmienić
Druga sprawa: to co pogrubiłem, wg mnie ma swoją wagę. |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 19-10-2006, 07:37
|
|
|
Cytat: | ROMEL, chodziło mi o to że reset nie poprawai spalania na zasadzie:
"coś dużo mi pali - zrobię sobie reset" |
Zgadzam sie z Tobą... i nie dyskutuje...
Co do cytatu z artykułu - również nic nie mam... pisałem to powyżej...
Ale rada dla Lancerka kolegi i tak pozostaje aktualna...
PZDR |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
slo_mo [Usunięty]
|
Wysłany: 19-10-2006, 21:38
|
|
|
Czy podany wcześniej sposób na reset dotyczy wszystkich modeli MItsubishi? |
|
|
|
 |
Okiren [Usunięty]
|
Wysłany: 29-05-2007, 11:16
|
|
|
A teraz pytanie z prawie zupełnie innej beczki. Przy zmianie akumulatora na nowy trzeba się bawić jakoś specjalnie? Czytałem o problemach z immobilaizerem po takim zabiegu. A może trzeba zmienić bardzo szybko? Ja chcę po prostu wymienić akumulator nie robiąc sobie żadnych innych problemów. |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 21-06-2009, 18:23
|
|
|
Temat stary, ale ponieważ linki się pojawily, a odpowiedzi nie ma, wiec odpowiem.
Artii napisał/a: |
A ja tak z ciekawosci spytam tylko dlaczego na zimnym. Ja oraz zapewne wiekszosc mitsumaniakow robi to zawsze na goracym?
|
Poniewaz, żeby go dobrze „nauczyc”, musimy go nauczyc „wszystkiego”. Pracy na ssaniu i wylaczania ssania także, a to możliwe jest tylko na zimnym silniku. |
|
|
|
 |
affectpct
Mitsumaniak MM Fan

Auto: Kia Shuma 1.5 Soprt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 171 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 26-06-2009, 20:15
|
|
|
witam proszę o pilną odpowiedź,
mój misiek czasem nie radzi sobie z wolnymi obrotami i chciałbym zresetować komputer i moje pytanie brzmi:
czy ta operacja może odbywać się z zapaloną kontrolką od rezerwy? Czy należy zalać tak aby zgasła?
I czy trzeba czekać aż 2 razy włączy i wyłączy się wentylator? Czy wystarczy raz?
I ostatnie pytanie czy będę słyszał, że wentylator się włączył ik wyłączył czy muszę bacznie obserwować wskaźnik od temperatury? |
_________________
 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 27-06-2009, 19:32
|
|
|
Ad1. Kontrolka od rezerwy nie powinna przeszkadzac, ale dla „swietego spokoju” troche paliwa dolej. Jak chcesz byc juz tak super dokladny to pamietaj jeszcze o lampce w srodku auta.
Ad2. Ja nie czekam na drugie wlaczenie, ale mozesz poczekac.
Ad3. Slychac, ze wentylator sie wlacza. Jezeli nie masz pewnosci, ze jest sprawny to lepiej dodatkowo kontroluj temperature na wskazniku. |
|
|
|
 |
|