Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CAxA] jak zresetować komp??
Autor Wiadomość
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 19-10-2006, 06:55   

Tomusn... fajny artykulik... ale...

1. Prosiłbym abyś wyprostował wypowiedź co do - Ecu i jego resetu i to że nie ma on wpływu na ilość spalanego paliwa... wszystko co zwiazane z silnikiem i jego pracą - ma w bezpośredni lub pośredni związek ze zużyciem paliwa... jak pisze w artykule - reset zawsze jest potrzebny po usunięciu jakiejś awarii która wywalała nam błąd CheckEngine...

2. Nie proponawałem aby każdy zrobił restart i to da im 20% oszczędności na paliwie...
3. Kolega z tym lancerkiem...i spalaniem - wcześniej źle przeprowadził restart... wiec zaproponowałem jego powtórzenie...

4. Trzeba również pamiętać że artykuł jest artykułem jest pisany przez takich samych jak my...a to że po angielsku to nie znaczy że trzeba w niego wierzyć jak w każde słowo pacierza... choć do cytatu umieszczonego na forum nic nie mam...


Pozdrawiam...
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 19-10-2006, 07:25   

ROMEL, chodziło mi o to że reset nie poprawai spalania na zasadzie:
"coś dużo mi pali - zrobię sobie reset"
ale zgadzam się z tym artykułem żeby nie przesadzać, że reset pomaga na wszystko.
Ja nie robię resetu, żeby skasować błędy - kasuje je z MMCd (w Runnerze - 41, bo w Colcie to nic). Reset sam mi się robi jak muszę żarówkę zmienić :)
Druga sprawa: to co pogrubiłem, wg mnie ma swoją wagę.
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 19-10-2006, 07:37   

Cytat:
ROMEL, chodziło mi o to że reset nie poprawai spalania na zasadzie:
"coś dużo mi pali - zrobię sobie reset"


Zgadzam sie z Tobą... i nie dyskutuje...

Co do cytatu z artykułu - również nic nie mam... pisałem to powyżej...

Ale rada dla Lancerka kolegi i tak pozostaje aktualna... :mrgreen:

PZDR
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
slo_mo
[Usunięty]

Wysłany: 19-10-2006, 21:38   

Czy podany wcześniej sposób na reset dotyczy wszystkich modeli MItsubishi?
 
 
Okiren
[Usunięty]

Wysłany: 29-05-2007, 11:16   

A teraz pytanie z prawie zupełnie innej beczki. Przy zmianie akumulatora na nowy trzeba się bawić jakoś specjalnie? Czytałem o problemach z immobilaizerem po takim zabiegu. A może trzeba zmienić bardzo szybko? :lol: Ja chcę po prostu wymienić akumulator nie robiąc sobie żadnych innych problemów.
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 21-06-2009, 18:23   

Temat stary, ale ponieważ linki się pojawily, a odpowiedzi nie ma, wiec odpowiem.
Artii napisał/a:

A ja tak z ciekawosci spytam tylko dlaczego na zimnym. Ja oraz zapewne wiekszosc mitsumaniakow robi to zawsze na goracym?

Poniewaz, żeby go dobrze „nauczyc”, musimy go nauczyc „wszystkiego”. Pracy na ssaniu i wylaczania ssania także, a to możliwe jest tylko na zimnym silniku.
 
 
affectpct 
Mitsumaniak
MM Fan


Auto: Kia Shuma 1.5 Soprt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 171
Skąd: Zabrze
Wysłany: 26-06-2009, 20:15   

witam proszę o pilną odpowiedź,

mój misiek czasem nie radzi sobie z wolnymi obrotami i chciałbym zresetować komputer i moje pytanie brzmi:
czy ta operacja może odbywać się z zapaloną kontrolką od rezerwy? Czy należy zalać tak aby zgasła?
I czy trzeba czekać aż 2 razy włączy i wyłączy się wentylator? Czy wystarczy raz?
I ostatnie pytanie czy będę słyszał, że wentylator się włączył ik wyłączył czy muszę bacznie obserwować wskaźnik od temperatury?
_________________
 
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 27-06-2009, 19:32   

Ad1. Kontrolka od rezerwy nie powinna przeszkadzac, ale dla „swietego spokoju” troche paliwa dolej. Jak chcesz byc juz tak super dokladny to pamietaj jeszcze o lampce w srodku auta.
Ad2. Ja nie czekam na drugie wlaczenie, ale mozesz poczekac.
Ad3. Slychac, ze wentylator sie wlacza. Jezeli nie masz pewnosci, ze jest sprawny to lepiej dodatkowo kontroluj temperature na wskazniku.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.