 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Irydowe swiece ? |
Autor |
Wiadomość |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 01-10-2010, 13:37 Irydowe swiece ?
|
|
|
Mam zamiar kupić do 3000 , stosowal je juz ktos ? Jestem ciekaw opinii |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 01-10-2010, 20:56
|
|
|
no ja mam iridium jakies NGK. ogolnie roznicy nie widze. zaplon jest. napewno warto j esli bedziesz wiecej ladowal niz seria |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
bubek [Usunięty]
|
Wysłany: 02-10-2010, 08:55
|
|
|
Devill, ja mam do sprzedania nowe świece ale platynowe NGK PFR6J-11 (6 szt.) Jesli jestes zainteresowany do daj znac na pw |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 08-01-2011, 15:16
|
|
|
Panowie wlasnie zamierzam zmienic swiece na irydowe NGK i mam dylemat.
Moze wiecie ktore sa lepsze:
-Laser Iridium Long Life IFR6E-11
-IX iridium BKR9EIX-11
W sumie na 3sx maja tylko te drugie w sprzedarzy.A jak patrze na ebay i na ngk.com to te pierwsze sa drozsze i przypuszczam ze sa tez lepsze.
Moze ktos uzywal i wie cos na ich temat. |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 09-01-2011, 08:47
|
|
|
ja rowniez bede kupowal nowe swiece niedlugo obecnie mam NGK iridium 2 stopnie chlodniejsze.
przy wyborze trzeba pamietac ze jesli wezmiemy irydowe to musimy wiecej zmniejszyc odleglosc na elektrodzie gdyz maja mniejsza przewodnosc niz miedziane . wiec zaplon bedzie musial pracowac mocniej u nas.
jesli chodzi o wydajnosc to lepsze miedziane , ale pewnie maja mniejsza zywotnosc.
na kazde 75-100hp wiecej nalezy miec o 1 stopien chlodniejsze. seria ma range 11.
takze udi jesli lekko podbiles doladowanie to kup o 1 stopien chlodniejsze i chyba bym wzial miedzianie. ja u siebie duzej roznicy nie zauwazylem a wiele bardzo szybkich aut lata na miedzanych. poza tym jesli nie masz czegos co wzmacnia iskre to bedziesz musial zmniejszycc odleglosc na elektrodzien do np 0.8mm zaleznie od doladowania.
ja chyba na probe wezme teraz miedziane
mam te obecnie http://www.3sx.com/store/...?idProduct=1168
tu maja duzo wiekszy wybor http://www.ipsmotorsports...3_3550_986_2861 |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 09-01-2011, 22:29
|
|
|
Co do przerwy miedzy elektroda to sie zgodze,bo wczesniej w czerwonym VR4 jezdzilem na NGK Platinum i przy doladowaniu okolo 0,9 bara na seryjnej przerwie 1,1 czasem lubil zgubic zaplon i dopiero jak zmienilem przerwe na 0,7 wypadanie zaplonu ustapilo.
I wlasnie dlatego chce zmienic na lepsze swiece niz platinum ,bo jak dobrze wiemy w 3000GT wymiana swiec wiaze sie ze sciaganiem dolotu.
Szczerze to nie slyszalem o miedzianych.
A cos czytalem ze irydium ma mniejsze zapotrzebowanie na prad.Moze chwyt reklamowy.
Bo ostatnio zajrzalem do GTO w jakim stanie sa swiece i okazalo sie ze sa tam najprostrze NGK jakie mozna kupic,a chce wypolerowac dolot i przy okazji wymienilbym swiece i zmienie kable na Magnecor .
Ja chyba wyprobuje te irydowe.
Wiesz slawek u ciebie to sa juz porzadne moce i jak to n3000 powiedzial -- prawdopodobnie najmocniejsze 3000GT w Polsce tak wiec nie moge sie z toba niestety porownywac .Mam nadzieje ze bede mogl kiedys oblukac twojego bolida |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 10-01-2011, 08:40
|
|
|
Wiele mocnych aut lata na miedzianych są to najtańsze świece mają b.dobra przewodność ale krótszą żywotność od platyny czy iridium, w twoim przypadku chyba najodpowiedniejsze będzie iridium o stopień zimniejsze i dać przerwę 0.8mm, właśnie takie założyliśmy u znajomego w stealcie z boostem 1bar i jest ok, ja u siebie mam serie ngk platyne z przerwą 0.8mm i tez jest ok ale będę zmieniał właśnie na iridium o stopien zimniejsze. |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 10-01-2011, 21:28
|
|
|
No dobra.Czyli NGK proponuje do naszych bolidow cieplote o wartosci 6 , czyli proponujesz zamiast IX iridium BKR9EIX-11, kupic BKR7EIX-11.
To na 3sx proponuja 2 lub 3 stopnie chlodniejsze od normalnych.
Nie wiem dlaczego caly czas chodza mi po glowie jednak te : Laser Iridium Long Life IFR6E-11.
Fakt cieplota 6 ale nie maja chlodniejszych z tego modelu.
Sadze ze nie ma rady po prostu trzeba kupic i zobaczyc co sa warte!!! |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
|
|