[EA2A/W 2.0] brak iskry po urwania paska balansowego |
Autor |
Wiadomość |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 14-01-2011, 09:16
|
|
|
Znaczy mam rozumieć, że kolega wymienił pask balansowy i on mu sie zerwal uszkadzajac czujnik połozenia wału |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
szakal222
Nowy Forumowicz
Auto: galant 1997 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 28 Skąd: Jelenia Gora
|
Wysłany: 14-01-2011, 21:27
|
|
|
tak dokladnie rozerwalo go na 2 czesci i jedna wplatala sie pod blache od walu lapiac tez blache i niestety bnie dalem radyv zczytac bledow bo dopierro po poludniu kupilem diody a pozniej kumpel wyciagnal mnie na imnpre |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 14-01-2011, 22:23
|
|
|
Tak sam od siebie sie rozerwal, czy może napinacz byl odwrotnie założony |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 14-01-2011, 23:14
|
|
|
szakal222, tu nie potrzeba diody! Spinasz pin 1 z 4, włączasz zapłon, a kontrolka CE wymruguje błędy. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 14-01-2011, 23:24
|
|
|
Owczar napisał/a: | szakal222, tu nie potrzeba diody! Spinasz pin 1 z 4, włączasz zapłon, a kontrolka CE wymruguje błędy | A w przypadku chęci wymrugania błędów skrzyni automatycznej co należy zrobić? |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 14-01-2011, 23:27
|
|
|
Hugo, niestety nie wiem jak jest ze skrzynią... Ale czy przypadkiem skrzynia nie mruga swojej kontrolki podczas tego samego testu...? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 14-01-2011, 23:47
|
|
|
Owczar napisał/a: | Ale czy przypadkiem skrzynia nie mruga swojej kontrolki podczas tego samego testu...? | Chyba tak, ale chciałem się upewnić. |
|
|
|
 |
szakal222
Nowy Forumowicz
Auto: galant 1997 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 28 Skąd: Jelenia Gora
|
Wysłany: 14-01-2011, 23:55
|
|
|
a taki trik z tymi bledami ok a zpaskiem niewiem co sie moglo stac byl zalozony prawidlowo znajomy nigdy babola mi nie zrobil faktem jest ze jest zerwany auto stoi a ja jestem w lesie tylko wlasnie dziwi mnie to ze czujnik halla nie pokazuje zadnego odczytu na wale korbowym mierze miernikiem w omach i zero probowalem na roznych czzujnikach z innego auta marki ford i jest odczyt a tu nic zaluje ze nie mam nikogo znajomego z takim autkiem zeby to sprawdzic czasami zdarza sie ze przyjezdza tu chlopak takim samym galantem ale raz nie znam go a dwa nie moge zlapac bo sprawdzic to to 2 minuty tyle co wpiac miernik pod kostke jestem z jeleniej gory (cieplice zdroj ) jak czytasz to forum daj znac . moze sie trafi dzieki z apomoc bede kombinowal dalej dam znac jak sie posuwaja prace z usunieciem tego uszkodzenia |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 15-01-2011, 00:02
|
|
|
szakal222, zdarza się najlepszym, może czujnik który kupiłes gdzies jest uszkodzony, według tego co pokazuje manual, czujnik ten sprawdza sie oscyloskopem |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 15-01-2011, 12:05
|
|
|
Hugo napisał/a: | Owczar napisał/a: | Ale czy przypadkiem skrzynia nie mruga swojej kontrolki podczas tego samego testu...? | Chyba tak, ale chciałem się upewnić. |
Tak-AT sprawdza sie podczas tego samego testu. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
szakal222
Nowy Forumowicz
Auto: galant 1997 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 28 Skąd: Jelenia Gora
|
Wysłany: 15-01-2011, 12:15
|
|
|
oscylokop to najlepsze narzedzie niby gosciu mowil ze czujnik jest ok bo on tym autem zjechal na kolach za zagranicy moze sama kostka padla sprawdze wlasnie ide grzebac
Wlasnie sprawdzilem kody bledow 21/23/24 niewiem czy dobrze policzylem migajac kontrolka abs pokazuje kody a CE mryga szybko caly czas jednostajnie wiec abs powolne mryganie liczby dziesietne a krotkie jednosci tak? wiec wyszly mi te 3 bledy cykl tych 3 sie powtarza
[size=9][ [i][b]Dodano[/b]: 15-01-2011, 14:45[/i] ][/size]
a i jescze cos czy czujnik ma jakies wskazania miernikiem w omach tak jak wszystkie inne ktore mierzylem jezeli bedzie odpiety od instalacji auta vbo wlasnie ten nic nie pokazuje a powinno to oscylowac w granicach 600 om jezeli dobrze rozumuje ? |
|
|
|
 |
matimon
Nowy Forumowicz
Auto: Galant EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 9 Skąd: Busko Zdró
|
Wysłany: 17-01-2011, 20:34
|
|
|
Czujnik masz uszkodzony. Powinien wykazywać opór. A tak na marginesie dodam, że nie spotkałem sie jeszcze w tak szybkim strzeleniu paska balansu w mitsu, no chyba, że mechanik założył odwrotnie rolkę przez przypadek(bardzo łatwo się pomylić) i wtedy to już tylko kwestia czasu, aż pasek strzeli. |
|
|
|
 |
szakal222
Nowy Forumowicz
Auto: galant 1997 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 28 Skąd: Jelenia Gora
|
Wysłany: 17-01-2011, 21:42
|
|
|
no to jestem twoim pierwszym przypadkiem tego typu niestety moze i zle ale raczej nie zrobil babola trudno sie mowi trza naprawic niestety, dzieki za info
[ Dodano: 21-01-2011, 22:32 ]
witam panowie autko zrobione i smiga az milo jednak wina czjnika polozenia walu akurat snieg posypal to sie polatalo bokiem wielie dzieki za pomoc i informaje ktorych i mi troche daliscie . |
|
|
|
 |
|