Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
falowanie -wężykowanie lub myszkująca kierownia
Autor Wiadomość
fergul11 
Mitsumaniak


Auto: EA2A-'98 2.0pb
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2009
Posty: 2372
Skąd: Co.Clare
Wysłany: 18-01-2011, 23:32   

robertdg zwracam honor, po raz kolejny masz rację :D
_________________
Mam oko na Ciebie
 
 
Damooo 
Forumowicz
golas

Auto: MITSUBISHI GALANT VI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 109
Skąd: Łańcut
Wysłany: 19-01-2011, 21:53   

Byłem dziś panowie sprawdzić zawieszenie , wynik pozytywny wszystkie wahacze ,przeguby, końcówki itd OK na 5. Po przyjezdzie do domu wymieniłem koła tył na przód , koleś na warsztacie mówił iż może być wina opon.
Natomiastzerobiłem przy okazji ściągniętych kół inna rzecz :mrgreen:
Kilka tygodni temu z braku czasu oddałem autko do znajomego warsztatu na wymiane łożyska (lewy przód) wszystko było Ok -pozornie wtedy właśnie zaczeło sie to myszkowanie kierownicy z tym że przez pewien okres nie dało sie tego wyczuć : jazda po zaśnieżonych drogach (wiadomo cały czas dziury nierówności , lód itd ) później jak śniego stopniał to wyszło szydło z wora :D
Podczas wymiany łożyska znajomy odkręcił zacisk (dolną śrubę) cofną lekko cylinder ,otworzył natomiast drugiej (górnej nie odkręcał )mówił że wysunoł ją .Ja na spokojnie rozkręciłem i okazało sie że zjechała gumeczka która jest na końcu górnej śróby i blokowała ją nie pozwalając je na swobodne dopasowanie zacisku z klockami do tarczy ,podczas hamowania gumke sciskało ale później robiła swoje i chyba krzywiła lekko zacisk . Narazie wszysto sie uspokoiło i kierownica stoi bez ruchu :D
Mam nadzieję że ten temat bedzie pomocny i ktoś z podobnymi objawami dopasuje coś do siebie .Jeszcze raz dzięki stokrotne za podpowiedzi
_________________
ff
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.