Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
moje przerobki pod nowe turbo
Autor Wiadomość
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 08-01-2011, 09:32   moje przerobki pod nowe turbo

hehe , wreszcie po pol roku wyjechalem z warsztatu...wiec co zostalo zrobione

nowe kolektory, wraz z o2 housing.
zmieniony downpipe.
zainstalowane 2x garret gt2871r (ver1).
2 wastegaty tiala
regulator paliwa AEM oraz wskaznik
nowe doloty od turbo do intercoolera
zawor tiala Q (50mm)
nowe dorabiane splywy oleju oraz zasilanie oleju do turbin
modyfikacje tylnej i przedniej podpory
alternator
owiniecie wszystko co sie dalo bandazami oraz kocykami.
przerobka chlodnicy i wentylatorow
wywalenie zbiornika podcisnienia od sprzegla, purge valve , tempomatu i redukcja wszystkich mozliwych seryjnych podcisnien
redukcja wagi i tylnej belki

i mnostwo inny drobniejszych przerobek


w skrocie silnik zostal wyjety i najwieccej problemu bylo ze spasowaniem/spawaniem kolektorow i flansz w polaczeniu z o2 housing oraz zewnetrznymi wastegatami. naprawde jest tam malo miejsce i wiele rzeczy zostalo przez to zrobionych na miejscu.

jak jezdzi na 100% to nie wiem , narazie na cisnieniach wastegatow 0.7 bara i musze powiedziec ze auto jest naprawde bardzo szybkie. znasznie szybsze niz wtedy na 1.2 bara.
niestety jest dosc duzy lag , do 3000-3500 obrotow nic sie nie dzieje , 0.5 bara jest przy ok 3000 obrotow i wtedy auto wyrywa.

dla informacji.
seria td04 9b ma wydajnosc ok 250cfm , td04 13g ok 300 pare cfm. , te ktore mialem td04h 16t ok 435 cfm natomiast te garrety maja ponad 500cfm. (sztuka) takze licze na ciekawe wrazenia.
sprawdzilem 3ci bieg do 200km/h jest naprawde bardzo bardzo szybko. niestety duzy lag i trzeba dobrze dobierac biegi ale jesli juz jest 0.5 bara na liczniku to auto zasuwa.

brakuje jeszcze kosmetyki przy wykonczeniu ale przyjdzie na to czas, czekam na ladne przewody do podcisnien itp rzeczy, nalezy jeszcze zrobic rury dolotowe do turbo gdyz seryjne sa troche za male.



















_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 08-01-2011, 11:59   

K......... To sie nazywa tuning silnika i podnoszenie mocy. Nie mam pojecia jak to tam wsadziles ,w kazdym razie wielki szacun za podjecie sie takiego wyzwania.
To ,to dopiero bedzie jezdzic.
Jak uda ci sie to nagraj jakis filmik zeby mozna bylo zobaczyc jak bolid przyspiesza, a pewnie bedzie na co popatrzec. Moze spodkamy sie kiedys i bede mogl osobiscie po podziwiac twoje przerobki.
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
Krystian990 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 172
Skąd: Dłużec
Wysłany: 08-01-2011, 16:26   

No wreszcie Sławku potworek jeździ :mrgreen: Naprawdę podziwiam!! A te rury od IC to jest alu czy nierdzewka??
 
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 08-01-2011, 19:20   

hehe udi ja akurat z wkladaniem tego nie mialem nic wspolnego , mechanior zrobil dobra robote. naprawde bylo ciasno i troche dlugo to trwalo ale dobrze jest. jestem z roboty zadowolony

krystian. dzieki za silnik ostatecznie nie przydal sie jako przymiarka bo musieli mi moj wyjac.
rury od IC sa z nierdzewki ale nie przeszkadza mi to. pare kg wiecej i brzydziej wyglada, ale nie o to mi chodzilo. stal jednak latwiejsza w obrobce jest a ja ciagle cos zmieniam i dodaje

moj kit jest wzorowany na kicie z 3sx td05 16g oraz z dynamicracing gt2871r.
wydawalo mi sie na poczatku i mechanikowi tez ze to zajmie znacznie krocej. wyszlo jak wyszlo ale jak ktos zacznie to samemu dlubac to zobaczy jakie tam sa problemy, ciezko to opisac. tam poprostu nic nie pasuje i nie ma miejsca.

dzis moze cos wrzuce na youtube z doladowaniem 0.7 bara.

podziekowanie dla n3000...dobrze miec takie kompendium wiedzy dostepne na gg. troche go zameczalem pytaniami.
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
Krystian990 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 172
Skąd: Dłużec
Wysłany: 08-01-2011, 19:24   

Nom wypadnij na drogę i porób filmiki bo chcemy zobaczyć jak to lotto :D Tylko ostrożnie żeby nie zaskoczyła tak wysoka moc [-X
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 08-01-2011, 20:02   

Nie ma sprawy stary :) Fajnie było śledzić na bieżąco jak powstaje najmocniejsze 3kgt w Polsce, przy finalnym 1.5bar pewnie ok 600hp wypluje po strojeniu, to będzie pocisk :thumbright:
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
lukas 
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 prowler orange
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 77
Skąd: Stąd
Wysłany: 19-01-2011, 03:27   

No pieknie pieknie, podoba mi sie jeste pod wrazeniem! Pozwolilem sobie zgrac fotki na dysk. Mam nadzieje ze uda misie chociasz wieksze turbiny do wakacji wstawic, czas pokaze, ale pod maska masz.. bardzo fajnie :wink:

[ Dodano: 19-01-2011, 19:23 ]
a jeszcze mam pytanko jakiej marki i gdzie kupywales chlodnice?
_________________
Mitsubishi 3000GT VR-4 Twin Turbo -Prowler Orange/BlackTop
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.