Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytanie techniczne
Autor Wiadomość
marmach 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 234
Skąd: Łódź
Wysłany: 18-01-2011, 12:03   Pytanie techniczne

Witam.
Może się ktoś mądrzejszy ode mnie orientuje, czy przy wymianie przekładni kierowniczej trzeba demontować kierownicę?
Pytam, ponieważ jakiś czas temu miałem to wymieniane na gwarancji. Powodem były "zbyt duże luzy międzyzębne" powodujące delikatne terkotanie podczas kręcenia kierownicą. Po wymianie terkotania nie ma, ale czasami, jak się przystawi bliżej ucho, słychać jakieś delikatne "cyknięcia". Pojechałem do ASO, powiedziano mi, że to jest odgłos taśmy od poduszki, która o coś dotyka podczas kręcenia. Zastanawiam się, czy coś nie do końca halo złożono, czy może w ogóle kierownicy nikt nie zdejmował, bo nie musiał i tak już wcześniej było.
Pozdrawiam.
MM.
 
 
Uwex 
The Hitman :-)


Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 3274
Skąd: okolice W-wia Śl.
Wysłany: 18-01-2011, 13:51   

marmach - jeśli powodem może być obcieranie po taśmie , to moim zdaniem nie można tego tak zostawić . W końcu coś się przetrze albo co gorsze zewrze i mogą być kłopoty .
_________________

 
 
 
marmach 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 234
Skąd: Łódź
Wysłany: 18-01-2011, 14:26   

To nawet nie jest obcieranie, tylko jakby coś delikatnie czegoś dotykało (czasami i nierównomiernie). Tak, jakby taśma (jeśli to ona generuje dźwięk) podczas kręcenia luźno dotykała czegoś. Przy czym żeby to w ogóle usłyszeć trzeba zamknąć okno, wyłączyć wszystko co generuje hałas (poza silnikiem) i przystawić ucho do kierownicy.

[ Dodano: 18-01-2011, 15:02 ]
Podobno to jest złącze spiralne, które czasami potrafi wydawać różne dźwięki. Podczas wymiany kierownica nie była ruszana, więc pewnie jedno nie ma nic wspólnego z drugim. Tyle udało mi się dowiedzieć.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 19-01-2011, 22:37   

marmach napisał/a:
czy przy wymianie przekładni kierowniczej trzeba demontować kierownicę?
Nie
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.