Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] SONDA LAMBDA
Autor Wiadomość
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 16-09-2009, 09:26   

Nie wiem dlaczego, ale byłem przekonany,że chodzi o C5x :P
To w takim razie może faktycznie być np kolektor od C5 czy coś takiego :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
karolbubba 
Nowy Forumowicz
BUBBA

Auto: Colt CA0 1.3 92r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Wrz 2009
Posty: 6
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-09-2009, 11:56   

Dziękuje za odpowiedzi... :)

Czyli jednak wtyczka ma sobie tak wisieć...

Szkoda...myślałem,że może jak to podłącze to będzie palił mniej niż 8l/100km :roll:


P.S.
ile może kosztować ustawienie zaworów??
 
 
 
leser
[Usunięty]

Wysłany: 16-09-2009, 12:35   

karolbubba napisał/a:
P.S.
ile może kosztować ustawienie zaworów??

regulacja luzów zaworowych to koszt rzędu 50-90zł
zależnie od regionu i warsztatu
 
 
Muri 
Forumowicz
Żółtodziób

Auto: Colt 1.6 '93
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 45
Skąd: Bytom
Wysłany: 16-09-2009, 21:02   

Ew. piwo jeżeli ma się znajomego który się na tym zna. ^^
Regulacja zaworów może troszeczkę zmniejszyć spalanie, ale najbardziej zależy to od kierowcy ;PP
Mi np. udało się zejść poniżej 7 ;D


Pozdro
 
 
karolbubba 
Nowy Forumowicz
BUBBA

Auto: Colt CA0 1.3 92r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Wrz 2009
Posty: 6
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-09-2009, 22:29   

Spoko... w dodatku Ty masz 1.6 , a ja tylko 1.3 a żre paliwa tyle co 2.0 Gti :P

nie no zeby za 100km płacić ok. 50zł.. to boli . zwłaszcza pod koniec miesiąca :P

Pozdro.
 
 
 
kocur 
Mitsumaniak


Auto: Colt CA0 1.3, Eclipse 2G GS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 62
Skąd: Gorlice
Wysłany: 03-01-2011, 19:41   [CA1A 1.3] Sonda lambda

Witam, mam mały problem z sondą, czy ktoś mógłby mi powiedzieć (najlepiej po praktycznym własnoręcznym sprawdzeniu :) czy odpięcie sondy na konektorze połączeniowym, powoduje w tych silnikach zapalenie się kontrolki CHECK ENGINE, Komputer latem zarejestrował błąd numer 11, aczkolwiek na odpięcie sondy nie reaguje co mnie bardzo zastanawia/martwi.
_________________

 
 
 
arczi4
[Usunięty]

Wysłany: 03-01-2011, 19:55   

Cześć,
z tego co umnie bylo to, gdy wymienialem sonde bylem zmuszony przejechac z 20 metrow.
Wiedz silnik troche chodzil bez podlaczonej sondy ale CE mi sie nie zapalilo napewno bo jeszcze specjalnie patrzylem czy sie zapali. :)
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 03-01-2011, 23:26   

Ja jeździłem z urwaną sondą w wydechu i również check mi się nie zapalił, czarnego dymu za autem też nie zauważyłem:]
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
kocur 
Mitsumaniak


Auto: Colt CA0 1.3, Eclipse 2G GS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 62
Skąd: Gorlice
Wysłany: 10-01-2011, 20:00   

Faktycznie, sprawdziłem, po wykasowaniu błędów, odpięcie sondy powoduje pojawienie się błędu 11 ale check się nie zapala, dzieki za pomoc, czyli wszystko gra... no może prawie bo coś nie moge na spalaniu poniżej 15l zejść :)
_________________

 
 
 
Zielik 
Nowy Forumowicz


Auto: Colt 1.6 16V CA4A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 23
Skąd: Pułtusk
Wysłany: 24-01-2011, 18:59   

kocur napisał/a:
Faktycznie, sprawdziłem, po wykasowaniu błędów, odpięcie sondy powoduje pojawienie się błędu 11 ale check się nie zapala, dzieki za pomoc, czyli wszystko gra... no może prawie bo coś nie moge na spalaniu poniżej 15l zejść :)


a czy wogole odpiecie sondy wplywa jakos na obroty silnika? kolega mi mowil ze u niego jak odpina sonde tu mu spada z obrotow... ja dzis odpialem i nic sie obroty nie zmienily. poza tym mam problem z bledem 11. myslicie ze wymiana sondy pomoze?
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.