Zamknięty przez: swinks_UK 08-02-2011, 16:12 |
silnik e88a |
Autor |
Wiadomość |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 04-02-2011, 10:25
|
|
|
mitsu_pl, gres, ale marudzicie, gdybajcie sobie dalej Poza tym 6sek mnie nie interesuje. PS. tak do informacji, na testach seryjnych nikt nie startuje z 5tsy obrotów na zeszperowanym napędzie
Co mnie interesuje ?? 10sek ............. ale na 1/4mili i w to chcem celować.
Myślałem ze dojade na hamownie w obecnym stanie ale nic z tego. Gal oficjalnie zostaje unieruchomiony, dziś ostatni przejazd przez miasto i spoczynek cdn. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 04-02-2011, 20:31
|
|
|
Wszyc napisał/a: | BeNeK napisał/a:
.... a może plan B to swap na 4g63Tz niego można wycisnąć 400-450 km
Frosta duma mu na to nie pozwoli |
hmmm o co chodzi ??? v-ki nie maja szans z 4g63T wkładajac podobna kase...
[ Dodano: 04-02-2011, 20:31 ]
Frost napisał/a: | z 5tsy obrotów na zeszperowanym napędzie |
masz szpere z tyłu ??? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 04-02-2011, 20:35
|
|
|
"For 1992, the emergence of the homologated Lancer meant the top-spec Galant was no longer constrained by sporting regulations. The existing, proven 4WD transmission was carried over, in keeping with Mitsubishi's reputation for performance-enhancing technology, but the old straight-4 was superseded by a smoother twin-turbo 2.0 L V6, and mated either to a conventional 5-speed manual, or a 4-speed INVECS auto complete with "fuzzy logic", which allowed the transmission to adapt to the driver's style and road conditions "on the fly". It was capable of dispatching the 0-60 sprint in about 6.5 seconds, and if derestricted could reach about 140 mph (230 km/h)."
źródło:
http://en.wikipedia.org/w...tion_.28E84A.29
Frost skoro E84A ma 6.5 z 240KM i 2 turbinami pod maską oraz 310Nm, to ile może mieć Twój biedny Galancik który ma 180-190KM oraz jakieś 230Nm (po tych wszystkich modach) - Nie podparłeś się żadnym wykresem z hamowni, więc mniemam, że ok. tyle masz... Nie traktuj tego jako jakieś złośliwości z mojej strony, ale nigdy nie przekonasz mnie dopóki nie zobaczę tego na własne oczy, bo wiem na co stać te auta.
No i z ciekawości, co padło? |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 04-02-2011, 20:40
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | hmmm o co chodzi ??? v-ki nie maja szans z 4g63T wkładajac podobna kase... |
Co ma piernik do wiatraka nie chodzi co można tylko co się chce też bym wolał iść w 3.0 V6 ale silnik mi się rozleciał za szybko i musiałem na gwałt mieć nowy |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 04-02-2011, 22:52
|
|
|
Wszyc napisał/a: | rosomak1983 napisał/a:
hmmm o co chodzi ??? v-ki nie maja szans z 4g63T wkładajac podobna kase...
Co ma piernik do wiatraka nie chodzi co można tylko co się chce też bym wolał iść w 3.0 V6 ale silnik mi się rozleciał za szybko i musiałem na gwałt mieć nowy |
to ze piernik bedzie miał 450kucy a wiatrak 600 |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 04-02-2011, 23:07
|
|
|
Frost napisał/a: |
Co mnie interesuje ?? 10sek ............. ale na 1/4mili i w to chcem celować.
|
Też bym chciał... pomarzyć.
Proponuję się zapoznać z wynikami ostatniego HKS Drag Series z czerwca na Santa Pod i jakie zestawy mieściły się w granicy 11 do 10 sek. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 04-02-2011, 23:11
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | to ze piernik bedzie miał 450kucy a wiatrak 600 |
iii??... mnie ta zabawa w kto ma więcej KM w ogóle nie intryguję ja będę miał tyle ile będzie trzeba... ehh... moda na te KM ostatnio Nie robię samochodu pt. "król prostej" |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 05-02-2011, 01:56
|
|
|
Wszyc napisał/a: | Nie robię samochodu pt. "król prostej" |
taaaa to ładuj ciezki silnik V6 na przód bedzie napewno lepiej skrecać |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 05-02-2011, 03:32
|
|
|
znów rozmowa o nie wiem czym ja mówię o KM a ten o wadzę czy ja powiedziałem że mój będzie królem zakrętów powiedziałem że taka moc jest zbędna w aucie które nie będzie używane do drag racingu. A jak bym chciał samochód który w ogóle ma mieć coś wspólnego ze słowem sport to bym pozbył się tego rzęcha którego mam Galant się nie nadaje do sportu i się nadawać nie będzie z kanarka nie zrobisz
Frost nie zmieni na 4G63T bo po prostu nie chce nie ma w tym innego powodu przynajmniej na razie może kiedyś zmieni zdanie nie wiem
A co do mojego to odkąd zmieniłem silnik z diesla to traktuje go już przedmiotowo to już nie to auto co miałem może to się zmieni kiedyś ale obecnie nawet nie chce mi się swapa finalizować
Popitolić sobie tu fajnie o wszystkim i o niczym ale obstawiam że żaden Galant 7g w historii tego forum nie przekroczy 350KM jak przekroczy 300KM to będę już pełny podziwu ja też miałem bujną wyobraźnie najpierw miało być 3.0 twin turbo potem 4G63T potem 3.0 z sigmy skończyło się na młodszym ode mnie o rok wolnossącym 4G63 i jeżeli kiedyś go odpalę to będzie fajnie tutaj na tym forum też już miały byś swap nie swapy, kompresory kurka wszystko a za 2-3 lata wszystkie te galanty złamią się w pół ze starości ale cóż każdy z nas ma marzenia i lubi się oderwać od świata i odlecieć norma
To było moje takie szczerze od serca stwierdzenie co nie zmienia faktu że życzę wam spełnienia marzeń chciałbym się kiedyś mylić co do tego co napisałem ale cóż jak będzie to zobaczymy |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 05-02-2011, 11:27
|
|
|
Wszyc, co chwile piszesz co innego jeszcze niedawno pisałes ze galant bedzie do jazdy w sporcie i uturbisz go na 450kM itp... teraz chyba przetrzezwiałes nieco... i piszesz co innego , nie czepiam sie bo masz prawo zmienić zdanie. Tylko po co było sie oburzac ze ktos pisze ze chce uturbić auto ??? Sam pisales a teraz co???
Wszyc napisał/a: | tutaj na tym forum też już miały byś swap nie swapy, |
moja srednia to 1 swap na rok (odkad mam auto) i w biezacym pewnie zostanie podtrzymana |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 05-02-2011, 13:48
|
|
|
mitsu_pl, swinks_UK, rosomak1983,
REASUMUJĄC ( żadko miewam neta ne weekendy )
to co i ile ma jakiś inny Galant/Mitsu itp. to po wsze czasy mnie G obchodzi
Obchodzi mnie tylko jeden i stoi u mnie w garażu.
Hamowni nie było i nie będzie jeszcze długo.
To ile Galuś ma do 100 to moja sprawa, jak będe chciał to będzie miał i 3sek.
Odrazu zaprzecze - nie zdenerwowałem sie, ale nie che czytać mi sie bredni i pierdół nie mających ze mną nic wspólnego. Jak chcecie sobie mieżyć i pomiarować to proponuje brać wszystkie dane pod uwage łącznie z wiatrem w plecy bo pomiar pomiarowi nie równy, auto aucie nie równie, ba, kierowca inny też nie waży tyle samo.
Michał, jak byłeś na hamowni to trzeba było sobie zmierzyć przyśpieszenie a nie samo KM, bo jest wiele rzeczy których też nie zrobiłeś a mogłeś skoro płaciłeś tyle kasy na Gala i też dupa wyszła z braku wiedzy Na dzień dzisiejszy posiadam zapewne troszke większą wiedzę od niektórych z was odnośnie swojego gala, a tak naprawdę jedyną wiedze co do niego i tak zostanie.
Jak to mówią: pożyjemy zobaczymy, nie ma co sie spuszczać i wdawać w dyskusje.
Co do Wszyca - odkąd sięgam pamięcią a sięgam od począdku projektów jego, to nie widze w jego wypowiedziach żadnych nieprawidłowości. Kazdy robi tak jak mu na to finanse pozwalają.
Tak abyście chłopaki ochłoneli troche - niech sie każdy zajmie swoim autem i wtedy ustalimi spotkanko i będzie można sie wykazać swoją wiedzą i umiejętnościami a pisanie zostawmy poetom. |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 05-02-2011, 13:55
|
|
|
Nie mówię o Tobie tylko o właścicielach Galantów a co do mnie zmieniłem zdanie zgadza się, parę czynników miało na to wpływ... ale już koniec offtopa bo daleko zbiliśmy z tematu E88A i silnika 2,5 V6
Frost: Amen niech każdy się zajmie swoim... dość dywagacji kto co powinien |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11180 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 05-02-2011, 16:12
|
|
|
Frost, zapomniałeś napisać,jak bardzo ma wpływ umiejętność operowania sprzęgłem,i biegami. |
_________________
 |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 05-02-2011, 21:00
|
|
|
Frost napisał/a: | ,
Michał, jak byłeś na hamowni to trzeba było sobie zmierzyć przyśpieszenie a nie samo KM, bo jest wiele rzeczy których też nie zrobiłeś a mogłeś skoro płaciłeś tyle kasy na Gala i też dupa wyszła z braku wiedzy Na dzień dzisiejszy posiadam zapewne troszke większą wiedzę od niektórych z was odnośnie swojego gala, a tak naprawdę jedyną wiedze co do niego i tak zostanie.
|
Tak dla wyjaśnienia, u nas nie liczy się czas od 0 do 100, u nas bardziej liczy się elastyczność silnika..., bo startujemy tylko raz, później jest żeś dla skrzyni i silnika |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-02-2011, 10:12
|
|
|
Zdaje się, że towarzysze zapomnieli o prostym fakcie - to jest dział TECHNICZNY.
Proponuję się tego trzymać.
Nie będę ponawiał propozycji a dotyczy ona WSZYSTKICH TEMATÓW w tym dziale i w innych też.
Jest OT, są Nasze Miśki - tam możecie bić pianę. TU TYLKO TECHNICZNIE. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
|