Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.5V6] 2 pytania do fachowców /tylna wycieraczka oraz pilot
Autor Wiadomość
MŁYNEK 
Forumowicz

Auto: Mercedes E320 CDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Gru 2010
Posty: 42
Skąd: WLKP
  Wysłany: 05-02-2011, 09:46   [3.5V6] 2 pytania do fachowców /tylna wycieraczka oraz pilot

Witam serdecznie.

Od dwóch tygodni jestem posiadaczem Pajero III 3.5V6 MPI 8) z 2002r.

Mam jednak dwa problemy, a właściwie jeden.

Nie działa mi z tyłu wycieraczka, o dobieraniu się do niej już czytałem, ale co po dobraniu się? Jest jakaś procedura sprawdzająca?

Druga sprawa, nie mam przy nim pilota do centrala, jak już był sprowadzony ze stanów to go nie było.
Chciałbym dołożyć, i teraz pytanie czy taki standardowy pilot z allegro poradzi sobie w tym aucie?

Zauważyłem, że po zamknięciu drzwi w aucie na podszybiu zaczyna migać dioda, czy nie będzie się to gryzło z tym dołożonym pilotem?
 
 
KrzysG 
Forumowicz

Auto: PajeroIII3.2D 3d man. lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 154
Skąd: Poznan
Wysłany: 05-02-2011, 10:22   

Pytanie czy nie lepiej kupic alarm (przewaznie z dwoma pilotami) juz za ok 200zl i miec dodatkowo zabezpieczony samochod. Wtedy pilotem bedziesz otwieral samochod i rozbrajal alarm. Ja doszedlem do takiego wniosku kiedy dorobilem drugi kluczyk do Pajero, nie oplacalo sie dorabiac pilota tylko zainstalowac alarm.

Co do wycieraczki to sadze ze pierwym krokiem po dobraniu sie do wycieraczki jest sprawdzenie czy dochodzi napiecie kiedy ja wlaczysz.
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 05-02-2011, 11:53   

Drugim krokiem ( jezeli w pierwszym dochodzi prąd) jest sprawdzenie w jakim stanie jest oś wycieraczki wychodząca z tulei obudowy przekładni.. Jeżeli jest nalot , brud , produkty utleniania stali ( ośka) i stopu aluminium ( tuleja obudowy) to najprawdopodobniej jest ona zablokowana. Pomaga wyjęcie całości z tylnych drzwi, ustawienie w pozycji pionowej osi i podanie co kilka godzin środka penetrującego ( wszelakie odpowiedniki słynnego WD40) U mnie po dwu dniach puściło . Trzecią opcją może być spalony silnik i wtedy szukać używanego.
 
 
KrzysG 
Forumowicz

Auto: PajeroIII3.2D 3d man. lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 154
Skąd: Poznan
Wysłany: 05-02-2011, 12:25   

Tulejke jak juz bedzie normalnie chodzic dobrze jest posmarowac smarem grafitowym, co zabazpieczy ja na przyszlosc przed warunkami atmosferycznymi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.