 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.5V6] 2 pytania do fachowców /tylna wycieraczka oraz pilot |
Autor |
Wiadomość |
MŁYNEK
Forumowicz
Auto: Mercedes E320 CDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Gru 2010 Posty: 42 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 05-02-2011, 09:46 [3.5V6] 2 pytania do fachowców /tylna wycieraczka oraz pilot
|
|
|
Witam serdecznie.
Od dwóch tygodni jestem posiadaczem Pajero III 3.5V6 MPI z 2002r.
Mam jednak dwa problemy, a właściwie jeden.
Nie działa mi z tyłu wycieraczka, o dobieraniu się do niej już czytałem, ale co po dobraniu się? Jest jakaś procedura sprawdzająca?
Druga sprawa, nie mam przy nim pilota do centrala, jak już był sprowadzony ze stanów to go nie było.
Chciałbym dołożyć, i teraz pytanie czy taki standardowy pilot z allegro poradzi sobie w tym aucie?
Zauważyłem, że po zamknięciu drzwi w aucie na podszybiu zaczyna migać dioda, czy nie będzie się to gryzło z tym dołożonym pilotem? |
|
|
|
 |
KrzysG
Forumowicz
Auto: PajeroIII3.2D 3d man. lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Lut 2011 Posty: 154 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 05-02-2011, 10:22
|
|
|
Pytanie czy nie lepiej kupic alarm (przewaznie z dwoma pilotami) juz za ok 200zl i miec dodatkowo zabezpieczony samochod. Wtedy pilotem bedziesz otwieral samochod i rozbrajal alarm. Ja doszedlem do takiego wniosku kiedy dorobilem drugi kluczyk do Pajero, nie oplacalo sie dorabiac pilota tylko zainstalowac alarm.
Co do wycieraczki to sadze ze pierwym krokiem po dobraniu sie do wycieraczki jest sprawdzenie czy dochodzi napiecie kiedy ja wlaczysz. |
|
|
|
 |
PiotrKw
Forumowicz
Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 843 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 05-02-2011, 11:53
|
|
|
Drugim krokiem ( jezeli w pierwszym dochodzi prąd) jest sprawdzenie w jakim stanie jest oś wycieraczki wychodząca z tulei obudowy przekładni.. Jeżeli jest nalot , brud , produkty utleniania stali ( ośka) i stopu aluminium ( tuleja obudowy) to najprawdopodobniej jest ona zablokowana. Pomaga wyjęcie całości z tylnych drzwi, ustawienie w pozycji pionowej osi i podanie co kilka godzin środka penetrującego ( wszelakie odpowiedniki słynnego WD40) U mnie po dwu dniach puściło . Trzecią opcją może być spalony silnik i wtedy szukać używanego. |
|
|
|
 |
KrzysG
Forumowicz
Auto: PajeroIII3.2D 3d man. lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Lut 2011 Posty: 154 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 05-02-2011, 12:25
|
|
|
Tulejke jak juz bedzie normalnie chodzic dobrze jest posmarowac smarem grafitowym, co zabazpieczy ja na przyszlosc przed warunkami atmosferycznymi. |
|
|
|
 |
|
|