Tylna wycieraczka w EA2A |
Autor |
Wiadomość |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 30-01-2011, 20:03
|
|
|
robertdg, nie do końca prawda, taki otwór teoretycznie da się wykonać, trzeba mieć co oczywiste wiertło o dwardości większej niż szkło (raczej tylko diament lub węgliki spiekane) tylko nie na aucie, szybę trzeba zdemontować, problem będzie ze znalezieniem gościa/zakładu, który się tego podejmie, problem tkwi w tym, że naprężenia jakie powstaną po wykonaniu otworu mogą zniszczyć szybę, z autopsji znam przypadek, gdzie wykonano otwór w szybie hartowanej, ale wystarczyło ją przenieść z warsztatu gdzie panowała temp pokojowa, na zewnątrz gdzie temp była w okolicach zera stopni C. by szyba samoistnie rozsypała się w drobny mak, rozwiązaniem byłoby odpuszczenie szyby w wysokiej temperaturze, więc sam otwór to nie problem. |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23645 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 30-01-2011, 20:18
|
|
|
sveno, zawsze można kupić X szyb tylny i metodą prób i błedów jechać, ale zwróć uwage na położenie ramienia, oraz możliwośc zboczenia otworu w niewłasciwą strone do montazu ramienia, ja osobiście twierdze, że ciężka sprawa. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 30-01-2011, 21:29
|
|
|
sveno napisał/a: | trzeba mieć co oczywiste wiertło |
Do tego trzeba mieć koronkę co najmniej.
robertdg napisał/a: | ja osobiście twierdze, że ciężka sprawa. |
Niestety. |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 05-02-2011, 12:21
|
|
|
Coś wreszcie drgnęło w sprawie tylnej wycieraczki.Nabyłem to:
<script src='http://img268.imageshack.us/shareable/?i=1445402488.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript> </noscript>
i to:
<script src='http://img28.imageshack.us/shareable/?i=1445402679.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript> </noscript>
i szukamy dalej.Ciekawe czy silnik przemówi i czy mam właściwe wtyczki w klapie.
Z tego co już czytałem powinny być
Będę informował na bieżąco o postępach |
_________________
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23645 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 05-02-2011, 12:24
|
|
|
piotrkor1, Jak będziesz mial silniczek w ręce, to radze, przed jego uruchomieniem rozebrac oske napędową i porzadnie nasmarowac, a jak sie okaze ze silniczek odmawia posluszenstwa to zawsze mozna naprawic |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 05-02-2011, 12:28
|
|
|
robertdg napisał/a: | piotrkor1, Jak będziesz mial silniczek w ręce, to radze, przed jego uruchomieniem rozebrac oske napędową i porzadnie nasmarowac, a jak sie okaze ze silniczek odmawia posluszenstwa to zawsze mozna naprawic |
Tak patrząc na silnik wydaje mi się, że jest taki sam jak w kombi?Chyba, że ma inny zakres ruchów bo sama obudowa jest ta sama. |
_________________
 |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 05-02-2011, 13:01
|
|
|
piotrkor1 napisał/a: | Tak patrząc na silnik wydaje mi się, że jest taki sam jak w kombi? |
Wg numeru katalogowego jest inny, ale kto wie |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 05-02-2011, 14:05
|
|
|
fj_mike napisał/a: | piotrkor1 napisał/a: | Tak patrząc na silnik wydaje mi się, że jest taki sam jak w kombi? |
Wg numeru katalogowego jest inny, ale kto wie |
Może jak ktoś będzie w garażu to zrobi zdjęcie wtyczek w kombiaku będzie wiadomo co i jak.
Czy wszystkie galany w sedanie mają w kufrze zestaw wtyczek bo u mnie to jak sobie przypominam wisi jedna luzem ale to chyba jest od dodatkowego stopu?? |
_________________
 |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 05-02-2011, 14:15
|
|
|
piotrkor1 napisał/a: | Czy wszystkie galany w sedanie mają w kufrze zestaw wtyczek |
U mnie dynda kosteczka |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 05-02-2011, 14:24
|
|
|
fj_mike napisał/a: | piotrkor1 napisał/a: | Czy wszystkie galany w sedanie mają w kufrze zestaw wtyczek |
U mnie dynda kosteczka |
A nie dwie?Jedna jest to silnika a druga do przekaźnika.
<script src='http://img233.imageshack.us/shareable/?i=zdjecie019ak7.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript> </noscript>
Zdjęcie zapożyczono. |
_________________
 |
|
|
|
 |
barudis
Nowy Forumowicz

Auto: focus
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2009 Posty: 15 Skąd: Iwonicz
|
Wysłany: 05-02-2011, 15:47
|
|
|
Hej ta mala kostka jest podlaczona do silnika. Takie same sa u mnie. A wlacznik przy kierownicy tez taki sam jak w kombi. |
_________________ Two Beer Or Not Two Beer??
(SHAKESBEER)
98 Galant Sedan VRG 1.8GDI (sprzedany)..:(
 |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 05-02-2011, 15:54
|
|
|
barudis napisał/a: | Hej ta mala kostka jest podlaczona do silnika. Takie same sa u mnie. A wlacznik przy kierownicy tez taki sam jak w kombi. |
Możesz mi powiedzieć w jakim położeniu załącza się ta tylna wycieraczka?? |
_________________
 |
|
|
|
 |
barudis
Nowy Forumowicz

Auto: focus
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2009 Posty: 15 Skąd: Iwonicz
|
Wysłany: 05-02-2011, 16:18
|
|
|
piotrkor1, wlasnie ci wyslalem kilka zdjec. jak chcesz to wstaw na forum co by bylo dla wszyskich. hehe wlasnie przeczytalem kolejna wiadomosc...:) |
_________________ Two Beer Or Not Two Beer??
(SHAKESBEER)
98 Galant Sedan VRG 1.8GDI (sprzedany)..:(
 |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 05-02-2011, 16:43
|
|
|
barudis napisał/a: | piotrkor1, wlasnie ci wyslalem kilka zdjec. jak chcesz to wstaw na forum co by bylo dla wszyskich. hehe wlasnie przeczytalem kolejna wiadomosc...:) |
Dzięki już wstawiam:
Te zdjęcia udostępniam dzięki uprzejmości barudis:
<script src='http://img13.imageshack.us/shareable/?i=23102010424.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript> </noscript>
<script src='http://img218.imageshack.us/shareable/?i=23102010425.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript> </noscript>
<script src='http://img7.imageshack.us/shareable/?i=23102010426.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>
</noscript>
Reszta później bo mnie żona
Dalsze zdjęcia.Potwierdzam istnienie 2 wtyczek w bagażniku,były schowane i wcześniej nie zwracałem na nie uwagi.Sądzę,że w każdym Galu tak jest.
http://img233.imageshack.us/i/05022011460.jpg/
http://img545.imageshack.us/i/05022011461.jpg/
http://img37.imageshack.us/i/05022011462.jpg/
http://img143.imageshack.us/i/05022011463.jpg/
http://img703.imageshack.us/i/05022011464.jpg/
Temat tnam się trochę rozjaśnił
Jeszcze na koniec dnia taka mała dygresja czy manetkę przy kierownicy też trzeba będzie zmienić na tą od kombi??? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 06-02-2011, 18:35
|
|
|
Tak trzeba ; ) nie ma sensu zużywać 2x więcej płynu do spryskiwaczy ; ) |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
|