 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Utrata kompresji CJ0 1.3 |
Autor |
Wiadomość |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21957 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 19-01-2011, 00:10
|
|
|
AdamColt napisał/a: | Obrotów się w tym samochodzie nie reguluje. To nie jest gaźnik! Przepustnica jest fabrycznie ustawiona a obroty ustawia sobie silnik krokowy (dozując ilość powietrza) oraz wtryskiwacze. Czyszczenie przepustnicy to też jakaś ściema. Ja nigdy nie czyściłem przepustnicy | Niezłe bzdury |
|
|
|
 |
AdamColt [Usunięty]
|
Wysłany: 19-01-2011, 16:35 re
|
|
|
1) Co do nagaru i zabrudzenia przepustnicy to wiem że się brudzą, mam jedną w piwnicy po przebiegu 250,000 km i jest brudna, zaolejona i cały kolektor też.
2) Śrubki w Colcie 1,3 są, zarówno od ustawienia przepustnicy i chyba na jej obiegu. Te śruby są fabrycznie ustawione i nie powinno się ich ruszać. Od dawkowania ilości powietrza na biegu jałowym jest silnik krokowy który zwiększa lub zmniejsza ilość powietrza wpływającą do silnika obiegiem przepustnicy.
Może i czyszczenie przepustnicy pomaga, ja swojej czyścił nie będę. Tym bardziej nie wierzę w żadne dodatki czyszczące do paliwa. Po za tym jeśli jest słaba kompresja to nie jest wina przepustnicy, tylko silnika a dokładniej to układu tłok, cylinder, pierścienie i zawory. jedyne co możemy bez rozbierania silnika zrobić to wyregulować zawory. Jeśli to nie pomoże kompresji to zostaje remont. |
|
|
|
 |
ihnat
Nowy Forumowicz
Auto: COLT CJ0 1.3 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2010 Posty: 17 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 11-02-2011, 17:02
|
|
|
PROBLEM ROZWIĄZANY
Wymieniłem filtry (paliwa i powietrza)
Wyregulowałem zawory (zawór na trzecim cylindrze nie miał żadnego luzu !!!)
Sonda sprawdzona i działa
Przepustnicy nie czyściłem bo i tak poprawa jest kosmiczna
Ciśnienie na cylindrach wszystkich jednakowe
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi i pomoc !!! |
|
|
|
 |
Wodzu77
Nowy Forumowicz

Auto: colt CJ0 1.3 12V 1997r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Gru 2008 Posty: 10 Skąd: Poland
|
Wysłany: 05-04-2011, 20:35
|
|
|
Witam, miałem w swoim colcie podobny problem. Ale u mnie nierówna praca polegała na tym, że nie palił na jeden gar i silnikiem telepało. Pomogło wyregulowanie zaworów. Teraz autko smiga jak nowe:) |
_________________ Albo mitsubishi albo nic!
 |
|
|
|
 |
|
|