Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Utrata kompresji CJ0 1.3
Autor Wiadomość
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21957
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 19-01-2011, 00:10   

AdamColt napisał/a:
Obrotów się w tym samochodzie nie reguluje. To nie jest gaźnik! Przepustnica jest fabrycznie ustawiona a obroty ustawia sobie silnik krokowy (dozując ilość powietrza) oraz wtryskiwacze. Czyszczenie przepustnicy to też jakaś ściema. Ja nigdy nie czyściłem przepustnicy
Niezłe bzdury :D
 
 
AdamColt
[Usunięty]

Wysłany: 19-01-2011, 16:35   re

1) Co do nagaru i zabrudzenia przepustnicy to wiem że się brudzą, mam jedną w piwnicy po przebiegu 250,000 km i jest brudna, zaolejona i cały kolektor też.
2) Śrubki w Colcie 1,3 są, zarówno od ustawienia przepustnicy i chyba na jej obiegu. Te śruby są fabrycznie ustawione i nie powinno się ich ruszać. Od dawkowania ilości powietrza na biegu jałowym jest silnik krokowy który zwiększa lub zmniejsza ilość powietrza wpływającą do silnika obiegiem przepustnicy.
Może i czyszczenie przepustnicy pomaga, ja swojej czyścił nie będę. Tym bardziej nie wierzę w żadne dodatki czyszczące do paliwa. Po za tym jeśli jest słaba kompresja to nie jest wina przepustnicy, tylko silnika a dokładniej to układu tłok, cylinder, pierścienie i zawory. jedyne co możemy bez rozbierania silnika zrobić to wyregulować zawory. Jeśli to nie pomoże kompresji to zostaje remont.
 
 
ihnat 
Nowy Forumowicz

Auto: COLT CJ0 1.3 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 17
Skąd: Gliwice
Wysłany: 11-02-2011, 17:02   

PROBLEM ROZWIĄZANY

Wymieniłem filtry (paliwa i powietrza)
Wyregulowałem zawory (zawór na trzecim cylindrze nie miał żadnego luzu !!!)

Sonda sprawdzona i działa

Przepustnicy nie czyściłem bo i tak poprawa jest kosmiczna

Ciśnienie na cylindrach wszystkich jednakowe

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi i pomoc !!!
 
 
Wodzu77 
Nowy Forumowicz


Auto: colt CJ0 1.3 12V 1997r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 10
Skąd: Poland
Wysłany: 05-04-2011, 20:35   

Witam, miałem w swoim colcie podobny problem. Ale u mnie nierówna praca polegała na tym, że nie palił na jeden gar i silnikiem telepało. Pomogło wyregulowanie zaworów. Teraz autko smiga jak nowe:)
_________________
Albo mitsubishi albo nic!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.