Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: mkm
16-06-2011, 01:34
moje trzy diamenty
Autor Wiadomość
SiM 
Mitsumaniak

Auto: Galant Avance 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 178
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 13-11-2010, 22:22   

Dziś odebrałem miśka z serwisu. w końcu dla czystego sumienia wymieniłem rozrząd.
_________________

świat z perspektywy obiektywu mojego aparatu
studio tatuażu i kolczykowania
 
 
 
SiM 
Mitsumaniak

Auto: Galant Avance 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 178
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 29-11-2010, 18:43   

kolejne kilometry mijają a w autku nic się nie dzieje :) Dziś po ataku zimy sprawdzian miały zimówki i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że zdały ten egzamin na 5.
_________________

świat z perspektywy obiektywu mojego aparatu
studio tatuażu i kolczykowania
 
 
 
KamilR10 
Mitsumaniak


Auto: Galant Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 791
Skąd: Okolice Międzyrzecza
Wysłany: 05-12-2010, 16:08   

Świetne auto, idealny Avance 2.5 V6 manual:D
_________________
Mitsubishi Galant GLS 2.0 97r - Sprzedany
Mitsubishi Galant Avance 2.5 V6 03r - Jest
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=60097
 
 
 
ApAcHoS 
Mitsumaniak


Auto: Volvo C70 Cabrio/ Grandis
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 434
Skąd: WWL
Wysłany: 07-12-2010, 18:31   Re: moje trzy diamenty

Przesliczne auto, lekka gleba by się przydała i będzie idealnie.
 
 
 
SiM 
Mitsumaniak

Auto: Galant Avance 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 178
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 07-12-2010, 19:43   

KamilR10, ApAcHoS, dziękuję :oops:

ApAcHoS napisał/a:
lekka gleba by się przydała

myślałem o tym ale moim marzeniem jest mieć drugi samochód na zloty, a galant ma być komfortowym środkiem do podróżowania. 8) Jeżeli się nie uda to galant pójdzie w dół i dostanie wypasione koło. :twisted:
_________________

świat z perspektywy obiektywu mojego aparatu
studio tatuażu i kolczykowania
 
 
 
SiM 
Mitsumaniak

Auto: Galant Avance 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 178
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 01-01-2011, 21:07   

Podczas przerwy świąteczno-noworocznej Misiek bez trudu łyknął ponad 1200km legitymując się spalaniem rzędu 8,5l/100km. Powoli zbliża się czas wymiany oleju i zastanawiam się czy nie przejść na pełen syntetyk jakiejś popularnej firmy żeby nie było problemu z zakupem dolewek. Teraz jest wlany półsyntetyk shella i podczas podróży miałem problem z dokupieniem bo akurat tej stacji jak na złość nie było w pobliżu.
_________________

świat z perspektywy obiektywu mojego aparatu
studio tatuażu i kolczykowania
 
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 03-01-2011, 23:48   

SiM napisał/a:
moje wygląda następująco:

Obrazek

tak jak mówiłem nic specjalnego ale dla mnie wystarcza poza tym ładnie się komponuje w kabinie.


mam takie samo
kupilem glownie dlatego, ze z wszystkich jakie ogladalem ten najlepiej sie komponuje z oswietleniem Gala i HCkami
no i cena przyzwoita, jak sie nie ma wymagan zbyt wygorowanych
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
SiM 
Mitsumaniak

Auto: Galant Avance 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 178
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 11-02-2011, 17:28   

Witam po dłuższej przerwie. U miśka nic złego się nie dzieje więc nie pisałem na forum. Kolejne kilometry połknięte bez problemu.
Zmobilizowałem się w końcu ogarnąć sprawę świecącej kontrolki check engine:

P0431 warm up catalyst deteri oration 2
P0155 oxygen sensor 2 (front) heater

może mi ktoś przybliżyć co kryje się pod tymi błedami? z tego co sam się domyślam to padła sonda lamba (tylko która) i kończy się katalizator. może ktoś zweryfikować moje podejrzenia?
z góry dziękuję za odpowiedź.
_________________

świat z perspektywy obiektywu mojego aparatu
studio tatuażu i kolczykowania
Ostatnio zmieniony przez SiM 13-02-2011, 11:18, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 11-02-2011, 18:01   

Według manuala nie ma takich kodów błedów, czym diagnozowałeś te błedy :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
SiM 
Mitsumaniak

Auto: Galant Avance 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 178
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 11-02-2011, 18:16   

kolega ma 2 interfejsy (1 takie małe niezależne urządzenie a drugie wyglądało na palmtop z wgranym jakimś programem nie powiem ci firmy ) do diagnozowania obd2 i no obu wyszło to samo.
_________________

świat z perspektywy obiektywu mojego aparatu
studio tatuażu i kolczykowania
 
 
 
SiM 
Mitsumaniak

Auto: Galant Avance 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 178
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 13-02-2011, 11:18   

podbijam i ponawiam pytanie. bardzo zależy mi na rozwiązaniu tego problemu. stało się to dla mnie swoistym wyzwaniem i bardzo działa na ambicje ;)

Cytat:
Witam po dłuższej przerwie. U miśka nic złego się nie dzieje więc nie pisałem na forum. Kolejne kilometry połknięte bez problemu.
Zmobilizowałem się w końcu ogarnąć sprawę świecącej kontrolki check engine:

P0431 warm up catalyst deteri oration 2
P0155 oxygen sensor 2 (front) heater

może mi ktoś przybliżyć co kryje się pod tymi błedami? z tego co sam się domyślam to padła sonda lamba (tylko która) i kończy się katalizator. może ktoś zweryfikować moje podejrzenia?
z góry dziękuję za odpowiedź.
_________________

świat z perspektywy obiektywu mojego aparatu
studio tatuażu i kolczykowania
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 13-02-2011, 12:02   

SiM, Chcesz ten problem rozwiązac naukowo, czy obrazowo :?: :lol:

A tak konkretnie:

Nie wiem czy dobrze rozumuje, bo manual nie określa tych błedów, ale bład P0155, mówi bank 2, czujnik pierwszy, wiec domniemam, że bank pierwszy jest przy chłodnicy, a bank 2gi jest przy ścianie grodziowej, sonda pierwsza, to ta przed katalizatorem, bład P0431 definiuje wadliwość działania katalizatora.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
SiM 
Mitsumaniak

Auto: Galant Avance 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 178
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 13-02-2011, 12:07   

Z natury jestem typem samouka i do całej zdobytej wiedzy dochodzę próbując, szukając, testując, ale rzadko kiedy mam okazję podpierać się na stricte naukowych podstawach. Więc zacznę od próby obrazowej a jak się nie uda przejdę do naukowej ;)

robertdg, też tak mi się wydaję że chodzi o sondę w przednim kolektorze. Czy można ją jakoś sprawdzić np miernikiem i jak to zrobić? Czy od razu wymienić?

Cytat:
bład P0431 definiuje wadliwość działania katalizatora.

tego się obawiam ale nasuwa mi się pytanie. Błąd ten musi pochodzić z sondy za katalizatorem która sprawdza czy spaliny za są lepsze od tych przed. A jeśli ta 1-sza sonda podaje zaniżone wartości to nawet właściwy odczyt z sondy za katalizatorem może być wyższy co może skutkować pojawieniem się ww. błędu
_________________

świat z perspektywy obiektywu mojego aparatu
studio tatuażu i kolczykowania
Ostatnio zmieniony przez SiM 13-02-2011, 12:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 13-02-2011, 12:14   

SiM, zaczne, od tego, że manual definiuje konkretna sonde, albo jej grzalke za pomoca odpowiedniego kodu, a m.in. są to kody P0130, P0135, P0136, P0141, P0420 - to nieprawidłowe działanie katalizatora

Manual plik 13.pdf w suplemencie 2001 dokładnie opisuje jak dojść do rozwiązania kłopotów, od strony 21.

Skanowanie sond najlepiej przeprowadzić w trybie rzeczywistym skanerem diagnostycznym.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
SiM 
Mitsumaniak

Auto: Galant Avance 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 178
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 13-02-2011, 12:20   

Cytat:
Manual plik 13.pdf w suplemencie 2001 dokładnie opisuje jak dojść do rozwiązania kłopotów, od strony 21.

jeszcze do suplementu nie dotarłem - utknąłem w części podstawowej rozdział "engine and emmision control"- ale zaraz poczytam w dodatku. dzięki za naprowadzenie poszukiwań we właściwe miejsce.
_________________

świat z perspektywy obiektywu mojego aparatu
studio tatuażu i kolczykowania
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.