Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z LPG, sekwencja na wolnych obrotach gaśnie!!
Autor Wiadomość
Krejzi 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 414
Skąd: Lublin
Wysłany: 24-01-2011, 11:55   

to ja sie podkleje do tematu, mam sekwencje stag300 i mam troszke podobnie, tzn. czasem ostatnio juz czsciej obroty spadają bardzo nisko i trzesie samochodem ( tylko na gazie, jak przelacze na benzyne obroty wracaja tam gdzie powinny). Myslalem nad tym ze moze jakies filtry do wymiany i zaznacze ze nie zawsze sie tak dzieje czasem jest ok normalnie ale ostatnio rzadko. Co to moze byc ? :)
_________________
Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC

Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl
 
 
Robin2 
Nowy Forumowicz
początkujący


Auto: carisma 1,9 TD GL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 27
Skąd: Białystok
Wysłany: 14-02-2011, 12:31   

Krejzi,
masz gwarancję na instalację?
Jesli tak- zajedź do warsztatu który ją montował, STAG udziela gwarancji na sterownik pod warunkiem, że nie wkłada do niego łap ktoś niuprawniony.
_________________
Carisma 1,9 TD 1998. GL czyli golas
 
 
Krejzi 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 414
Skąd: Lublin
Wysłany: 14-02-2011, 12:35   

niestety, ale nie dosc ze nie mam gwarancji to jeszcze nie wiem gdzie byl zakladany ;) kupilem uzywanego z gazem :)
_________________
Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC

Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl
 
 
Havoc 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 304
Skąd: Bedford, UK
Wysłany: 14-02-2011, 13:56   

W Lublinie masz jednego z najbardziej polecanych gazowników, na lpg-forum znajdziesz do niego kontakt. Jestem pewien że chociażby spojrzy i powie co może być nie tak jak się ładnie poprosi, przyjemny facet. A znajdziesz czas/fundusze to się umówisz. ALe zrób jak najszybciej, nie ma żartów ze źle działającym LPG, szkoda żeby silnik cierpiał ;)
_________________
Obecnie: Carisma 1.6 '03
Odprawione ze służby: Galant EA2W 97' wściekły bordowy
Skasowana: Honda Concerto D16Z2 1.6 16V 93'
Był: Colt CA0 1.6 16V '92 :) x2
Był: Lancer 1.5 12V 4G15 C62A '90


 
 
 
Robin2 
Nowy Forumowicz
początkujący


Auto: carisma 1,9 TD GL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 27
Skąd: Białystok
Wysłany: 14-02-2011, 21:40   

Krejzi,
wejdź na stronę forum STAG (http://forum.ac-sa.eu/ ), myślę że znajdziesz tam podpowiedź, co z tym zrobić. Ewentualnie zadaj pytanie komuś z AC (producent STAGa) na tym forum albo przez infolinię techniczną, (nr na stronie www.ac.com.pl). To będziesz miał bezpłatnie bo jak pojedziesz do warsztatu- za byle sprawdzenie bekniesz z 8 dyszek (chyba że będzie to warsztat opisany w poprzednim poście).

A wszystkich informuję, że w Wawie 11 i 12 marca są targi LPG- wybieram się tam bo można zobaczyć nowinki techniczne a przy okazji popatrzeć na śliczne hostessy :) A mówie Wam, towary chodzą takie że zapominasz o stoiskach i wystawcach... No i są nagrody dla zwiedzających (niestety, nie te o których myślimy patrząc na hostessy...)
_________________
Carisma 1,9 TD 1998. GL czyli golas
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 15-02-2011, 16:09   

Krejzi napisał/a:
to ja sie podkleje do tematu, mam sekwencje stag300 i mam troszke podobnie, tzn. czasem ostatnio juz czsciej obroty spadają bardzo nisko i trzesie samochodem ( tylko na gazie, jak przelacze na benzyne obroty wracaja tam gdzie powinny). Myslalem nad tym ze moze jakies filtry do wymiany i zaznacze ze nie zawsze sie tak dzieje czasem jest ok normalnie ale ostatnio rzadko. Co to moze byc ?


Prawdopodobnie któryś wtryskiwacz zaczyna szwankować, (możliwe zabrudzenie lub wyeksploatowanie). Napisz coś więcej o instalacji ... jakie wtryski, reduktor. Najlepiej zrób zdjęcia z pod maski,będziemy mogli doradzić coś więcej.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.