 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problem z LPG, sekwencja na wolnych obrotach gaśnie!! |
Autor |
Wiadomość |
Krejzi
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Lip 2010 Posty: 414 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 24-01-2011, 11:55
|
|
|
to ja sie podkleje do tematu, mam sekwencje stag300 i mam troszke podobnie, tzn. czasem ostatnio juz czsciej obroty spadają bardzo nisko i trzesie samochodem ( tylko na gazie, jak przelacze na benzyne obroty wracaja tam gdzie powinny). Myslalem nad tym ze moze jakies filtry do wymiany i zaznacze ze nie zawsze sie tak dzieje czasem jest ok normalnie ale ostatnio rzadko. Co to moze byc ? |
_________________ Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC
Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl |
|
|
|
 |
Robin2
Nowy Forumowicz początkujący

Auto: carisma 1,9 TD GL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 27 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 14-02-2011, 12:31
|
|
|
Krejzi,
masz gwarancję na instalację?
Jesli tak- zajedź do warsztatu który ją montował, STAG udziela gwarancji na sterownik pod warunkiem, że nie wkłada do niego łap ktoś niuprawniony. |
_________________ Carisma 1,9 TD 1998. GL czyli golas
 |
|
|
|
 |
Krejzi
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Lip 2010 Posty: 414 Skąd: Lublin
|
|
|
|
 |
Havoc
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 304 Skąd: Bedford, UK
|
Wysłany: 14-02-2011, 13:56
|
|
|
W Lublinie masz jednego z najbardziej polecanych gazowników, na lpg-forum znajdziesz do niego kontakt. Jestem pewien że chociażby spojrzy i powie co może być nie tak jak się ładnie poprosi, przyjemny facet. A znajdziesz czas/fundusze to się umówisz. ALe zrób jak najszybciej, nie ma żartów ze źle działającym LPG, szkoda żeby silnik cierpiał |
_________________ Obecnie: Carisma 1.6 '03
Odprawione ze służby: Galant EA2W 97' wściekły bordowy
Skasowana: Honda Concerto D16Z2 1.6 16V 93'
Był: Colt CA0 1.6 16V '92 x2
Był: Lancer 1.5 12V 4G15 C62A '90
 |
|
|
|
 |
Robin2
Nowy Forumowicz początkujący

Auto: carisma 1,9 TD GL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 27 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 14-02-2011, 21:40
|
|
|
Krejzi,
wejdź na stronę forum STAG (http://forum.ac-sa.eu/ ), myślę że znajdziesz tam podpowiedź, co z tym zrobić. Ewentualnie zadaj pytanie komuś z AC (producent STAGa) na tym forum albo przez infolinię techniczną, (nr na stronie www.ac.com.pl). To będziesz miał bezpłatnie bo jak pojedziesz do warsztatu- za byle sprawdzenie bekniesz z 8 dyszek (chyba że będzie to warsztat opisany w poprzednim poście).
A wszystkich informuję, że w Wawie 11 i 12 marca są targi LPG- wybieram się tam bo można zobaczyć nowinki techniczne a przy okazji popatrzeć na śliczne hostessy A mówie Wam, towary chodzą takie że zapominasz o stoiskach i wystawcach... No i są nagrody dla zwiedzających (niestety, nie te o których myślimy patrząc na hostessy...) |
_________________ Carisma 1,9 TD 1998. GL czyli golas
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 15-02-2011, 16:09
|
|
|
Krejzi napisał/a: | to ja sie podkleje do tematu, mam sekwencje stag300 i mam troszke podobnie, tzn. czasem ostatnio juz czsciej obroty spadają bardzo nisko i trzesie samochodem ( tylko na gazie, jak przelacze na benzyne obroty wracaja tam gdzie powinny). Myslalem nad tym ze moze jakies filtry do wymiany i zaznacze ze nie zawsze sie tak dzieje czasem jest ok normalnie ale ostatnio rzadko. Co to moze byc ? |
Prawdopodobnie któryś wtryskiwacz zaczyna szwankować, (możliwe zabrudzenie lub wyeksploatowanie). Napisz coś więcej o instalacji ... jakie wtryski, reduktor. Najlepiej zrób zdjęcia z pod maski,będziemy mogli doradzić coś więcej. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
|
|