Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] Wysokie spalanie
Autor Wiadomość
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 30-12-2010, 14:24   

trzmi3lu napisał/a:
Moze to wina jakiegos sterowania pompą wtryskową?

Podepnij pod komputer , może któryś z czujników temp , przepływu?? Zobaczysz jakie są błędy. Bez tego, na "oko" nic nie zdziałasz.
Dziś z ciekawości zatankowałem ponownie do pełna. Tankowałem wczoraj rano , trasa w Bory Tucholskie, cały czas włączony 4H i klimatyzacja . Trzy osoby + graty fotograficzne.Na miejscu zaśnieżone leśne drogi prędkość 20-60 km/h . Zrobiłem razem 270 km i zatankowałem 28 litrów. Więcej nie chce wejść do baku. :wink:
Może 2005 to dobry rocznik ?? :wink: :wink:
 
 
watcher79 
Mitsumaniak


Auto: Pajero 3,2 DID V78
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 227
Skąd: Łódź
Wysłany: 31-12-2010, 11:00   

2001 tez nie jest zly - byle w dobrym stanie :)
Mnie srednio pali niewiele ponad 10 litrów, ale fakt jest taki że po mieście go nie męcze a do pracy jeżdże transportem masowym.
10wojtek10 napisał/a:
Ale nie piszcie o 8 litrach , bo to już przesada.

Bede pisał że spalił 8 litrów jeżeli to prawda - a zdarzyło się :)
Zobacz raport z MOTOSTAT (poniżej).
Jak już pisałem, był to jednorazowy wypad i spalanie liczone w samej trasie, ale jednak - specjalnie mniejszych kół do tego "wyczynu" nie zakładałem...
_________________
Pajero '01 - 3,2 DID, automat (V78)

Galant '98 - 2,5 V6 24V, EA5A - SPRZEDANY

 
 
adam1277 
Nowy Forumowicz

Auto: PAJERO 3,2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 2
Skąd: wawa
Wysłany: 01-01-2011, 13:32   

mnie spalanie rzędu 15l,wogóle nie dziwi.Mój car z 2003 roku pali między 14a 15 L.Najmniejsze spalanie 10L odnotowałem w trasie jadąc ze stała prędkością 110 ,cały czas na tempomacie w Norwegi.Gdzie przez 200-300 km nie zmieniałem prędkości.
Dodam tylko że przed podróżą car przeszedł gruntowny serwis
 
 
trzmi3lu 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero 3.2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2010
Posty: 28
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 17-02-2011, 10:49   

Witam!!!
Minęło troche czasu od ostatniego wpisu, ale mi sie udało(chyba) w koncu zdiagnozowac to wysokie spalanie, dostrzegłem, ze zaciski hamulcowe 'trzymają' tylko dziwne jest to ze były czyszczone i smarowane a mimo to blokują sie w czasie jazdy, czasmi jest tak ze autko az frunie a czasami nie chce z miejsca ruszyc po zdjeciu nogi z hamulca. Moze to wina przewodów hamulcowych lub pompy?

Prosze o jakies wskazówki.

pozdrawiam
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 17-02-2011, 11:11   

trzmi3lu napisał/a:
Witam!!!
Minęło troche czasu od ostatniego wpisu, ale mi sie udało(chyba) w koncu zdiagnozowac to wysokie spalanie, dostrzegłem, ze zaciski hamulcowe 'trzymają' tylko dziwne jest to ze były czyszczone i smarowane a mimo to blokują sie w czasie jazdy, czasmi jest tak ze autko az frunie a czasami nie chce z miejsca ruszyc po zdjeciu nogi z hamulca. Moze to wina przewodów hamulcowych lub pompy?

Prosze o jakies wskazówki.

pozdrawiam

to wina prowadnic zacisku, czasami się zaklinują, ponieważ otwory są rozkalibrowane.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
trzmi3lu 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero 3.2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2010
Posty: 28
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 17-02-2011, 11:47   

Da sie to jeszcze naprawic w jakis sposób czy tylko kupno nowych prowadnic?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 17-02-2011, 14:57   

trzmi3lu napisał/a:
Da sie to jeszcze naprawic w jakis sposób czy tylko kupno nowych prowadnic?

Co najmniej trzeba wymieć prowadnice i jarzmo.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
gildor 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 156
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-02-2011, 15:05   

zbyszekm2 napisał/a:
Co najmniej trzeba wymieć prowadnice i jarzmo.

a nie lepiej najpierw zestaw naprawczy zastosować? wymienić gumki od prowadnic i papierem ściernym oczyścić śruby?
 
 
koniusek 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 62
Skąd: Zabierzów
Wysłany: 23-02-2011, 20:45   

Ja jestem wprawdzie swiezym uzytkownikiem Pajero Long 3.2 did automat ale powiem Ci ze przed aktualna awaria spalanie wlasnie na podobnych krotkich odcinkach srednio wychodzilo w granicach 14-15 litrow a jak jechalismy na swieta na Mazury to przy predkosci sredniej 110 spali ponizej 11 litrow ( jazda ekonomiczna 0 wiec chyba zima i krotkie odcinki na to tak wplywaja.

[ Dodano: 23-02-2011, 20:47 ]
a co do zaciskow to na samym poczatku regenerowalem swoje. Wymiana w kazdym wszystkich gumek + polerowanie tloczkow. Jak narazie jest ok - nie trzymaja i nie leja. Koszt zestawu naprawczego ok 40 na jeden zacisk.

[ Dodano: 23-02-2011, 20:49 ]
Prowadnce wyczyszczone i grubo nasmarowane smarem miedziowym. Wszystko dziala jak nalezy - przynajmniej u mnie.
Pozdrawiam
 
 
gildor 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 156
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-02-2011, 21:32   

koniusek napisał/a:
Ja jestem wprawdzie swiezym uzytkownikiem Pajero Long 3.2 did automat ale powiem Ci ze przed aktualna awaria spalanie wlasnie na podobnych krotkich odcinkach srednio wychodzilo w granicach 14-15 litrow a jak jechalismy na swieta na Mazury to przy predkosci sredniej 110 spali ponizej 11 litrow ( jazda ekonomiczna 0 wiec chyba zima i krotkie odcinki na to tak wplywaja.

no no, 14-15l to mi auto spalilo jak bawilem sie chipboxem, poza tym tyle mi nie spalało nawet w miescie, a ja mam ciezką nogę i klimy nie wylaczam :) ale i ponizej 11 nie dalem rady zejsc. ponizej 12 to juz mialbym sukces.
 
 
koniusek 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 62
Skąd: Zabierzów
Wysłany: 23-02-2011, 23:24   

Fiodor nie twierzde ze z moim Pajero wszystko jest ok ale niestety na dojezdzie do pracy i powrocie do domu takie spalanie mi wychodzilo. Mam go wprawdzie dopiero 4 miesiac - juz zdazyl sie rozrzad rozsypac :( - ale taki wynik niestety wyszedl co wcale mnie nie zadowala bo spodziewalem sie mniejszego apetytu. Usprawiedliwialem to tym krotkim dystansem ale nie wykluczone ze i z moim jest cos nie tak. narazie jest w trakcie naprawy. co do trasy to tak wyszlo co nie ukrywam bylo milym zaskoczeniem.
 
 
trzmi3lu 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero 3.2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2010
Posty: 28
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 17-03-2011, 10:54   

Witam!!!
Po długiej walce z duzym spalaniem wszystko sie wyjaśniło dlaczego palił 15L. Zrobiłem gruntowną regenerację wszystkich zacisków(wymiana wszystkich gumek, polerowanie, smarowanie) i teraz jest gitara pali 12- 12,5L wiec jest bardzo duza róznica przy takiej samej jeździe i na tym samym odcinku.

Pozdrawiam i dziekuje wszystkim za pomoc.
 
 
Borys81 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 AT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 24
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 23-03-2011, 21:54   

Dobre dobre Ja bym zaczą od wtrysków a tu hamulce. Ach ta PAJERKA potrafi zaskoczyć
 
 
gildor 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 156
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-03-2011, 10:34   

Borys81 napisał/a:
Dobre dobre Ja bym zaczą od wtrysków a tu hamulce. Ach ta PAJERKA potrafi zaskoczyć

dziwne, bo ja też bym raczej zaczął od hamulców. a jak ktoś pyta, czemu jego auto dużo pali, na dowolnym forum, w dowolnym aucie, to pierwsza odpowiedź zwykle dotyczy hamulców. i jak widać, odpowiedź ta zwykle jest pomocna.
 
 
toldi 
Forumowicz

Auto: Pajero IV 3.2 automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 53
Skąd: Koszalin
Wysłany: 24-03-2011, 11:29   

W moim pajerku spalanie jest na przyzwoitym poziomie, chociaż wiem ze muszę wymienić tłoczki w przednich hamulcach, są strasznie skorodowane, więc po tym zabiegu istnieje taka ewentualność, że spalanie może jeszcze się obniżyć.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.