 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Eclipse tuning mechaniczny.... |
Autor |
Wiadomość |
kiepuczi
Forumowicz
Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 203 Skąd: Pulawy
|
Wysłany: 20-10-2006, 04:18
|
|
|
To prawda silniki chryslera 420A sa latwiejsze w ulepszeniu nie tylko dlatego ze sprzedaja gotowe turbo kity ( to wydatek rzedy 2-3 tys USD) ale glownie dlatego ze sa wytrzyalsze, bardziej elastyczne na podniesienie mocy, seryjny blok wytrzyma z powodzeniem 250 koni, to nawet nie maxymalna moc ale granica bezpieczenstwa, niestety podmuchac za duoz niemozemy by uzyskac taka moc na 0.5 bara to nielada sztuka, sam dmuchawka niewystarczy. poza tym do silnikow 420A mamy na rynku cala game czesci tuningowych, od walkow rozzradu, glowic, wspomnianych turbo kitow, wydechow i kolektorow po tloki i korby.
Natomiast siolik 4g63 choc blizniaczy wersji turbo niestety fabryka praktycznie calkowicie uniemozliwila jego uturbienie, bardzo wysoka kompresja tlokow i slabe korby. ta kombinacja nie wytrzyma nawet 200 koni . tu blok kwalifikuje sie do calkowitej przerubki, albo zamiany na blok turbo, glowice sa takie same. skrzynka montowana w GS tez nie jest przygotowana do wysokich momentow obrotowych, sypia sie miej wiecej po roku. Skrzynki GS w wersji US wytrzymuja nawet moce rzedow 350 koni. |
|
|
|
 |
LUTEK [Usunięty]
|
Wysłany: 23-10-2006, 01:40
|
|
|
I ja sie niby myliłem taaaaaaaaaaa |
Ostatnio zmieniony przez LUTEK 30-10-2006, 02:49, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-10-2006, 08:51
|
|
|
kiepuczi, w punktach podaj róznice pomiędzy blokami silników 4G63 i 4G63T.
Please. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Berry [Usunięty]
|
Wysłany: 27-10-2006, 12:16
|
|
|
Panowie spokojnie
Pytam tylko co mozna wcisnac do seryjnego gs 4g63,ale widze ze nie oplaca sie pchac pieniedzy w zakup tego auta,bo i tak nic do niego nie wycisne,a na wersje turbo to narazie mnie nie stać,więc zastanawiam sie nad coltem 1.6 16V zrobic swap na 4g63t z 1G,ale gdzie znalesc silnik......Jesli chodzi o temat zakupu i tak jest zamkniety do przyszlego roku(zima,ceny pojda w dół),zalozylem topic po to by wiedziec co zakupić,na co mi starczy kasy,zeby to zlozyc i dobrze mi slużyło,teraz juz wiem ze błedem bedzie zakup autka 2G bez turbiny..... |
|
|
|
 |
|
|