 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E33A 2.0] Nie chodzi na jeden cylinder |
Autor |
Wiadomość |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 21-02-2011, 01:04 [E33A 2.0] Nie chodzi na jeden cylinder
|
|
|
Witam
Mam taki problem z Galantosem że przestał palić na jeden cylinder. Zaczęło się od tego że na zimnym silniku chodził na 3 cylindrach, po chwili załapywał na wszystkie i było ok. W zimniejsze dni dłużej "załapywał", w cieplejsze nawet od razu palił dobrze. Niedawno podczas jazdy na rozgrzanym silniku zaczął szarpać. Teraz jest tak że niestety cały czas chodzi na 3.
Kable ok (nie ma przebić), świece raczej też (Denso, nie mają dużego przelotu). Problem zarówno na gazie jak i benzynie.
Co to może być? |
_________________ Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy
Galant E33 - koniec przygody
"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 21-02-2011, 08:58
|
|
|
Najpierw sprawdź kompresję, potem trzeba by pomyśleć o komputerze.
PS. A wiesz który cylinder ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 21-02-2011, 13:15
|
|
|
niech zdejmie kabel ze świecy podczas pracy - jak się nie zmieni praca silnika, to znaczy, że to ten
i potem kompresję zmierzy |
|
|
|
 |
kwazar1
Forumowicz
Auto: Galant E16A 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Sty 2007 Posty: 150 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 22-02-2011, 21:19
|
|
|
Jeżeli problem jest i na benzynie i na gazie to napewno to nie jest komputer. Raczej sprawdziłbym rozdzielacz zapłonu, przewody i świece. |
_________________ Szukam dokładki zderzaka oraz oryginalnych chlapaczy do Galanta E16A.
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 22-02-2011, 22:55
|
|
|
kwazar1, to instalacja sekwencyjna, jak ECU nie poda prundu na wtryskiwacz, to gaz też nie będzie działał na tym cylindrze. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 23-02-2011, 00:09
|
|
|
Panowie
Zadałem pytanie "zapobiegawczo", tzn jak już miałem grzebać w tym mrozie, to chciałem od razu wiedzieć, czego szukać, na co zwrócić uwagę itd.
Co się okazało - na 3 cylindrze padła....świeca zapłonowa! Ale tak dziwnie, że jak kabel był wsadzony na miejsce to nie działała, a jak wyjąlem kabel i iskra sobie przeskakiwała na świecę (aż ją było słychać) to silniczek ładnie chodził. Świeca zmieniona na starą NGK, pora rozejrzeć się za nowym kompletem.
Krzyzak napisał/a: | niech zdejmie kabel ze świecy podczas pracy - jak się nie zmieni praca silnika, to znaczy, że to ten |
Ogólnie nie polecam, teraz mam nowe kable i jest ok, ale kiedyś jak miałem przebicie, to tak fajnie prąd mnie popieścił Jakbym super mocną mukę w ramie dostał. Akurat obok stał kolega, w pierwszej chwili myślałem że to od niego dostałem, już się szykowałem żeby mu oddać |
_________________ Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy
Galant E33 - koniec przygody
"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst |
|
|
|
 |
kwazar1
Forumowicz
Auto: Galant E16A 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Sty 2007 Posty: 150 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 23-02-2011, 07:32
|
|
|
Pisałem, że zapłon. |
_________________ Szukam dokładki zderzaka oraz oryginalnych chlapaczy do Galanta E16A.
 |
|
|
|
 |
|
|