 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA2A/W 2.0] Problemy z silnikiem, przerywa, strzela w katal |
Autor |
Wiadomość |
carbon11
Mitsumaniak

Auto: Avance 02 / IS250 /Acc Type S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 234 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: 23-02-2011, 12:12
|
|
|
robertdg napisał/a: | Panowie, o co ta sprzeczka |
To nie sprzeczka tylko wymiana poglądów
Co racja to racja cwaniaków nie brakuje a co najgorsze temat opisany wyżej jest dość trudny do rozstrzygnięcia |
|
|
|
 |
mario mario
Mitsumaniak
Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 727 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 23-02-2011, 15:47
|
|
|
carbon11 napisał/a: | To jesteś chyba pierwszą osobą która to potrafi zwłaszcza że tkzw doktor to bardzo ''sprytny'' środek .
mario mario napisał/a:
na zimnym i na gorącym, jest wyczuwalna różnica
Tak jest w przypadku większości zajechanych silników nawet ze zwykłym olejem,więc jak nie rozbierałeś to nie wiesz...
mario mario napisał/a:
mi chodzio o to, ze jeżeli przyjechałby samochód, który chodzi cichutko, a po wymianie na nowy olej zaczyna klekotać i pracować nie tak jakby sie zdawało, to chyba jasne byłoby o co chodzi.
i to jest jedyny moim zdaniem sposób choć też nie daje 100% pewności
mario mario napisał/a:
Z tym ponownym zalaniem doktorem, to sam bym sie zastanowił, bo nigdy tak nie robię
i słusznie bo wcale nie musiało by wrócić do ''normy'' |
Powiem krótko, jak jesteś taki mądry to weź się i pomóż w temacie a nie pieprzysz smutki i wymądrzasz się, a jak nie to w ogóle nic nie pisz. |
_________________ Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super |
|
|
|
 |
carbon11
Mitsumaniak

Auto: Avance 02 / IS250 /Acc Type S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 234 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: 23-02-2011, 17:04
|
|
|
Przykro mi że zniweczyłem Twoją teorię odnośnie wykrywania doktora w silniku
mario mario napisał/a: | w ogóle nic nie pisz. |
Nie tobie o tym decydować .
Koniec O.T z mojej strony. |
|
|
|
 |
|
|