Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Problemy z silnikiem, przerywa, strzela w katal
Autor Wiadomość
carbon11 
Mitsumaniak


Auto: Avance 02 / IS250 /Acc Type S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 234
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 23-02-2011, 12:12   

robertdg napisał/a:
Panowie, o co ta sprzeczka

To nie sprzeczka tylko wymiana poglądów :D

Co racja to racja cwaniaków nie brakuje a co najgorsze temat opisany wyżej jest dość trudny do rozstrzygnięcia :|
 
 
 
mario mario 
Mitsumaniak

Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 727
Skąd: Lublin
Wysłany: 23-02-2011, 15:47   

carbon11 napisał/a:
To jesteś chyba pierwszą osobą która to potrafi zwłaszcza że tkzw doktor to bardzo ''sprytny'' środek .

mario mario napisał/a:
na zimnym i na gorącym, jest wyczuwalna różnica


Tak jest w przypadku większości zajechanych silników nawet ze zwykłym olejem,więc jak nie rozbierałeś to nie wiesz...

mario mario napisał/a:


mi chodzio o to, ze jeżeli przyjechałby samochód, który chodzi cichutko, a po wymianie na nowy olej zaczyna klekotać i pracować nie tak jakby sie zdawało, to chyba jasne byłoby o co chodzi.


i to jest jedyny moim zdaniem sposób choć też nie daje 100% pewności

mario mario napisał/a:
Z tym ponownym zalaniem doktorem, to sam bym sie zastanowił, bo nigdy tak nie robię


i słusznie bo wcale nie musiało by wrócić do ''normy''


Powiem krótko, jak jesteś taki mądry to weź się i pomóż w temacie a nie pieprzysz smutki i wymądrzasz się, a jak nie to w ogóle nic nie pisz.
_________________
Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super
 
 
carbon11 
Mitsumaniak


Auto: Avance 02 / IS250 /Acc Type S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 234
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 23-02-2011, 17:04   

Przykro mi że zniweczyłem Twoją teorię odnośnie wykrywania doktora w silniku :D

mario mario napisał/a:
w ogóle nic nie pisz.


Nie tobie o tym decydować .
Koniec O.T z mojej strony.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.