Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] Dziura w filtrze powietrza
Autor Wiadomość
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 27-10-2006, 09:41   

gregorbu napisał/a:
Biały dym - uszczelnia pod głowicą.
Ciemny dym - niewłaściwa mieszanka.
Niebieski dym - silnik bierze olej.
To co napisałeś to mogą też być objawy przestawionego zapłonu, najlepiej najpierw wykręcić świece i zobaczyć jakiego są koloru.
- jak są mocno osmolone to bierze olej
- jak są normalne to nic się nie dzieje
- jak są lekko osmolone to znaczy że nie przepala dobrze paliwa
- jak są szare to znaczy że zapłon jest przyspieszony
Dym z rury może nic nie powiedzieć bo może być spowodowany kiepskiej jakości paliwem.
Zaczynajac poszukiwania sprawdza się najprostsze żeczy na początku i drogą eliminacji po koleji się wyklucza, a nie odrazu uszczelka pod głowicą.
 
 
guzikunio
[Usunięty]

Wysłany: 27-10-2006, 10:04   

Ze świecami będzie chyba problem bo założyłem nowe jakieś dwa tygodnie temu...
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 27-10-2006, 10:23   

a jak poprzednie wyglądały?
 
 
guzikunio
[Usunięty]

Wysłany: 27-10-2006, 16:03   

Wcześniejsze wyglądały w miare dobrze, (tak powiedział mechanik) ale nie miałem wtedy problemu z kopceniem.
 
 
awgan
[Usunięty]

Wysłany: 29-10-2006, 14:54   

A mechanik nie przestawił Ci przypadkiem zapłonu?
Przykra historia maszyny, którą kiedyś hulał mój starszy, Mazda 626, 2.0 GLX 1982. Mechanik lutował w niej chłodnicę, i żeby się do niej dostać musiał zdjąć kable i kopułkę rozdzielacza, nie dość że poprzestawiał zapłon to niedokręcił cybanta na chłodnicy, rura spadła, wywaliło całą wodę z bloku, a starczy inteligentnie zalał to zimną wodą.
Efekt : popękana głowica, remont silnika.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.