Problemy z elektryką |
Autor |
Wiadomość |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 25-02-2011, 14:32
|
|
|
Sprawdź kolory kabli na tej wtyczce. Jeśli będzie tak jak pisałem to jesteśmy w domu...
Zresztą komputer raczej nie pada nagle tylko wcześniej zwykle są dziwne objawy - najczęściej siadają kondensatory i wtedy komputer chodzi niestabilnie, czasem wstaje czasem nie itd. Tutaj prawdopodobnie w ogóle nie dostaje sygnału że przekręciłeś kluczyk wiec nie załącza głównego zasilania. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Rafi5
Mitsumaniak
Auto: Mitshubishi sigma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2007 Posty: 49 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 26-02-2011, 10:01
|
|
|
Powracając do anteny to podobno pasuje od nexi lub nubiry. Zerkałem na allegro i sama antena z batem wygląda identycznie. Właśnie przymierzam się z zamiarem kupienia bo urwał mi się bacik. Ale ciekaw jestem czy nie ma problemu aby wysunąć antenę z rury w której jest po złożeniu. Tak czy inaczej koszt ok 40 zł więc spróbuję. |
|
|
|
 |
tadek-l
Mitsumaniak tadek-l
Auto: sigma kombi 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 91 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 26-02-2011, 14:39
|
|
|
Rafi5 napisał/a: | Powracając do anteny to podobno pasuje od nexi lub nubiry. Zerkałem na allegro i sama antena z batem wygląda identycznie. Właśnie przymierzam się z zamiarem kupienia bo urwał mi się bacik. Ale ciekaw jestem czy nie ma problemu aby wysunąć antenę z rury w której jest po złożeniu. Tak czy inaczej koszt ok 40 zł więc spróbuję. |
Wszystko jest proste, tyko musisz ją wyjąć i rozkręć. Dalej poradzisz sobie bez żadnych podpowiedzi. |
_________________ tadek-l tel 794228098 |
|
|
|
 |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
Wysłany: 27-02-2011, 14:08
|
|
|
Ok więc kabel jest biało czarny, ale nigdzie nie mogę znaleźć wtyczki do niego... wiem że strasznie wam głowę o to zawracam, ale życie bez auta jest straszne;( No to jak, pomożecie ? |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 27-02-2011, 17:17
|
|
|
Druga pasująca wtyczka musi gdzieś być skoro ją odłączyłeś...może to przykro zabrzmi, ale może się okazać że musisz zdjąć kokpit jeszcze raz. Napisz skąd wychodzą te kable od tej wtyczki którą umieściłeś na zdjęciu? Samo połaczenie jest w serwisówce opisane...zechciej trochę też we własnej sprawie samemu pogłówkować...podpowiem że opisy wiązek są tutaj:
http://jdmfsm.info/Auto/J...rical%20Wiring/
I tu jest fragment.
 |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
Wysłany: 27-02-2011, 18:13
|
|
|
Uwierz mi Łukasz że myślałem nad tym, ale w kwestii elektryki mój rozwój zatrzymał się na schemacie elektrycznym motorynki... A tak wracając do sprawy kabel wychodzi w okolicach nóg pasażera... A tak patrząc na tą serwisówkę to się zastanawiam czy to nie jest ta wtyczka (sorki ale nie wiem jak z wrzucić screena ) w 1 pliku, 2 pdf strona 2-28 wtyczka D-06 ? |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 27-02-2011, 21:45
|
|
|
Na schemacie wtyczka od stacyjki do cewki jest oznaczona właśnie jako C-132. D-06 to jakaś wtyczka łącząca zegary z resztą wiązki. Ale z tego co tu jest napisane to występuje tylko w wersji z automatem. Zresztą C-132 to obie wtyczki - to jest jakby oznaczenie konkretnego węzła w sensie że C132 to obie części. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
Wysłany: 27-02-2011, 23:53
|
|
|
Rozumiem że C-132 to obie wtyczki, ale nie zrozumiałeś (albo to ja już nie ogarniam) Ten kabel wychodzi mniej więcej tam pod nogami pasażera, i gdzieś tam powinna być jego kontynuacja, ale na tych schematach co mi pokazałaś to C-132 wygląda tak jakby on się gdzieś łączył z tymi kablami co tam idą bodajże do ECU, a ten który jest bohaterem w moim aucie z niczym się nie łączy
[ Dodano: 28-02-2011, 00:11 ]
A w tym miejscu gdzie pokazałeś (C-132) wszystko jest połączone
[ Dodano: 28-02-2011, 19:55 ]
Jest już git, dziękuję za zabrany przeze mnie czas.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 28-02-2011, 23:37
|
|
|
Czyli sprawa rozwiązana? Możesz klepnąć POMÓGŁ dla mnie ;>.
Gdzie była ta wtyczka? |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
Wysłany: 01-03-2011, 21:30
|
|
|
No jasna sprawa A gdzie była wtyczka to dopiszę bo auto stoi u ojca i właśnie on mi to zrobił, bo aktualnie nic nie porabia. Jeszcze raz dzięki |
|
|
|
 |
|