Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zatarta Sprężarka Klimatyzacji
Autor Wiadomość
Jar0sz 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubushi Galant VIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 13
Skąd: Rybnik
Wysłany: 27-02-2011, 09:46   Zatarta Sprężarka Klimatyzacji

Witam, chciałem zapytać czy da się zregenerować sprężarkę klimy, a jeżeli tak to co w niej wymienić ? gdy włączę klimę silnik przygasa i pali mi pasek, spodziewałem się, że problem tkwi w łożysku sprężarki więc je wymieniłem ale nic nie pomogło. Proszę o pomoc
 
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3560
Skąd: Gniezno
Wysłany: 28-02-2011, 12:30   

Niestety musisz szukać sprawnej, zatartej już nic nie pomoże.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 28-02-2011, 19:52   

Jeśli sprężarka sie zatarła to regeneracja jest nie opłacalna ( na pewno powyżej 1000zł w dobrej firmie). Jeśli do zatartego układu założysz nową sprężarkę to możesz szukać następnej. Trzeba wymienić osuszacz i wypłukać cały układ. Uwierz że wiem co pisze :)

Z drugiej strony ( lepsza wersja) sprężarka mogła zablokować się mechanicznie ( urwany tłok albo coś się rozleciało) i wtedy wystarczy wymiana i nabicie. Można to zdiagnozować jak odkręcisz rurki i zobaczyć czy w środku pływa aluminium z olejem ( srebny olej). Ale żeby odkręcić rurki pasuje się udać do jakiegoś serwisu klimatyzacji który ściągnie czynnik chłodniczy z auta ( zaoszczędzisz trochę pieniędzy).

Jakbyś miał jakieś pytania to pisz.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.