Mój E33A |
Autor |
Wiadomość |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 28-02-2011, 13:37
|
|
|
Zysiuu napisał/a: | A orientujesz się może po ile są zaciski? | Napisz do kolego j-rules http://forum.mitsumaniaki...profile&u=15805 w tej sprawie |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 28-02-2011, 14:58
|
|
|
Zysiuu napisał/a: | Ja dałem 1100zł z tym, że butla, wlew, i przewody gazowe pod autem zostały z poprzedniej instalacji | Mi znajomy gazownik powiedział, że za taką przeróbkę (dokładnie te same elementy by zostały, które wymieniłeś) ok. 3000 zł . Podobno te elementy sa najtańsze w całej instalacji LPG i dlatego. On chyba chory jest... |
|
|
|
 |
Zysiuu
Mitsumaniak 02353/KMM

Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 108 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-03-2011, 11:05
|
|
|
Hugo to naprawdę dużo Ci krzyknął, może wkłada jakieś najlepsze części ale żeby aż tak cena się różniła to trochę dziwne.
Tutaj kiedyś pytałem o V6 i mówił coś koło 2500 za kompletną sekwencje.
Może bym z nim pogadał o jakimś rabacie dla MM
andrew84 dzięki za info. |
_________________ "..gdyby ktoś coś poczebował to mnie na razie nie ma. Bajo.."
Mój Galant
 |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 01-03-2011, 11:08
|
|
|
Cytat: | andrew84[b] dzięki za info. | Nie ma sprawy |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
Zysiuu
Mitsumaniak 02353/KMM

Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 108 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 26-03-2011, 17:13
|
|
|
Przyszła wiosna więc czas najwyższy na zabawę przy galancie
Zimówki należało ściągnąć i założyć letnie "obuwie".
Pod koniec zeszłego sezonu kupiłem komplet aluminiowych 15-stek niestety w nie najlepszym stanie wizualnym i z oponami o profilu 45. Tydzień temu przyszedł czas aby się nimi zająć.
Po kilku minutach czyszczenia felgi wyglądały mniej więcej tak.
Głębsze rysy na rantach trzeba było wypełnić szpachlą aluminiową.
Ostatnie szlify i przyszedł dzień malowania.
Najpierw podkład, nie spieszyło się więc odczekałem dobę przed położeniem farby.
Po trzech warstwach koloru felgi wyglądały tak
Na to po około dobie doszły dwie warstwy clar'u.
Po tym zostało już tylko cierpliwie czekać.
Przez trzy dni wystawiałem je na słońce aby sobie ładnie przeschły, czy to coś dało zobaczymy pod koniec sezonu
Opony kupiłem o wymiarach 205/60 żeby w razie czegoś najpierw oberwała opona a nie rant.
Po założeniu na auto efekt był... sami oceńcie ;P
Mi osobiście się podoba mimo tego, że trzeba je co chwilę myć .
W wolnym czasie zabrałem się też za zapomniane spryskiwacze świateł.
Cały układ był brakowało tylko samych spryskiwaczy które zostały usunięte razem z poprzednim zderzakiem.
Dodatkowo wymieniłem cały pojemnik na płyn wraz z silniczkiem i pływakiem.
Kontrolka poziomu płynu działa, silniczek na krótko również ale.. no właśnie.
Gdy naciskam przycisk słyszę tylko cyknięcie pod maską w okolicy akumulatora, a nawet bardziej pod nim i tyle. To sobie zostawię na bardziej słoneczne dni |
_________________ "..gdyby ktoś coś poczebował to mnie na razie nie ma. Bajo.."
Mój Galant
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 26-03-2011, 17:27
|
|
|
Co do felg to ładne, ale trochę małe. Co do auta to ma w sobie to coś... |
|
|
|
 |
mc
Forumowicz

Auto: Galant E88A 2.5 V6 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 208 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 26-03-2011, 21:59
|
|
|
Ale mi się podoba na tyh felgach...
A wymiar chyba też ok.
Taki oldschoolowy wygląd nadaje autu. |
|
|
|
 |
|