Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przymula - brak mocy - wyjątkowy przypadek ? Pomocy
Autor Wiadomość
DjKwaku
[Usunięty]

Wysłany: 27-02-2011, 11:28   

aha czyli na kompie nie mam bledow ... jedynie cos z czujnikami predkosci.

dzieki za info :)
 
 
KlaudiuszBdg 
Mitsumaniak


Auto: Colt '00
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Sie 2010
Posty: 200
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 27-02-2011, 13:57   

Z tymi czujnikami predkosci to zresetuj bledy ABS'u (gdzies na forum jest opis, napewno inaczej niz odpiecie klemy z aku) i wtedy jeszcze raz sprawdz
 
 
piotrekdm1983 
Forumowicz

Auto: COLT CJ0 GLX 1.3 12V 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 69
Skąd: PIŁA
Wysłany: 01-03-2011, 16:14   

Dzisiaj będę mieć regulację zaworów i ustawienie kątu wyprzedzenia zapłonu . Mam nadzieję , ze to już przywróci Miśka do życia bo jak nie to zrobię z niego żelkę :)
Kupiłem Nippartsa uszczelkę pod zawory za 20zł także + usługa mechanika 50 zł bardzo fajnego znalazłem także trzymajcie kciuki :)

[ Dodano: 01-03-2011, 21:01 ]
No i po wizycie .

Ciśnienie OK , luzy na zaworach jak na nowym silniku , mówi , że bajka po prostu , wszystkie parametry mam spisane są OK. Także silnik odpada , aparat zapłonowy odpada , rozrząd nowy - odpada - świece i kable nowe - odpadają , wszystkie filtry nowe - odpadają , wężyki od wtryskiwaczy nowe pozakładane . Komputer nie wykazuje błędów ( kod 9 - brak błędów ) .

masakra generalnie

Mówi jeszcze , że sprawdzi układ wydechowy bo mówi , że mam wycięty katalizator i spaliny nie wychodzą z rury z taką mocą z jaką powinny , czyli delikatnie i leciutko wychodzą a powinno być mocno czuć jak się przyłoży rękę do wydechu , że te spaliny wylatują , mówi , że widać tam gdzie powinien być katalizator to jest wspawana rurka . Być może to jest trop . Ale jeździłem tak od zakupu Colta czyli 4 lata , mogło się coś zapchać w końcu czy jak ?

Co jeszcze można sprawdzić oprócz tego wszystkiego co porobiłem ?
 
 
Anazar 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.5kat. 1991r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 12
Skąd: Świebodzin
Wysłany: 02-03-2011, 21:56   

Czy to autko ma KNOCK SENSOR ??

... bo jesli jest, to nawet gdy nie zgłasza błędów, nie znaczy że jest sprawny.
Jeśli ma ten czujnik to sprawdź jakie daje odczyty.
...aby to sprawdzić trzeba mieć do autka wpięty komputerek i kogoś kto umie zdiagnozować poprawność pracy knock sensora :-)

Masz typowe objawy uszkodzonego czujnika spalania stukowego
... ale czy go wogóle masz?? :-)
 
 
dlamer
[Usunięty]

Wysłany: 03-03-2011, 12:25   

1.3 nie mają knock sensora.
 
 
piotrekdm1983 
Forumowicz

Auto: COLT CJ0 GLX 1.3 12V 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 69
Skąd: PIŁA
Wysłany: 03-03-2011, 19:21   

Dzisiaj wymieniona nowa rurka ( złącze elastyczne ) i dalej to samo :(

Otworzyłem maskę przykładam ucho między wtryskiwacze a filtr powietrza i jak linką od gazu gazuję to słychać wyraźnie gdzieś tam pod wtryskiwaczami czyli pewnie okolice kolektora ssącego tak ? jakieś dziwne zasysania powietrza z takimi przerwami , nigdy wcześniej nie było takich dźwięków, kurcze teraz na tym nowym złączu elastycznym to z rury jak gazuję słychać jakbym miał turbinę , nigdy wcześniej tego nie słyszałem :) colt turbo :)

Kto chce mojego colta bo ja już siły nie mam i pieniędzy na dalsze eksperymenty co i jak może być nie tak .
 
 
Cinas_in
[Usunięty]

Wysłany: 04-03-2011, 06:12   

A sprawdz, przepłyke :) , podobnie miałem jak była zabrudzona kostka
 
 
piotrekdm1983 
Forumowicz

Auto: COLT CJ0 GLX 1.3 12V 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 69
Skąd: PIŁA
Wysłany: 04-03-2011, 08:20   

A gdzie dokładnie jest ta kostka o której piszesz?
 
 
tom17 
Forumowicz


Auto: Colt CJ0 1.3 / Bora 1.9TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 115
Skąd: łódzkie
Wysłany: 04-03-2011, 09:32   

1.3 nie ma przepływomierza
 
 
piotrekdm1983 
Forumowicz

Auto: COLT CJ0 GLX 1.3 12V 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 69
Skąd: PIŁA
Wysłany: 04-03-2011, 09:48   

No to fantastycznie :) to co mam sprawdzić jeszcze ?

Czy możliwe , że w moim przypadku to może być wina TPSa czyli czujnika położenia przepustnicy ? Gdzie on jest w 1.3 12v ?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21957
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 04-03-2011, 20:55   

piotrekdm1983 napisał/a:
Czy możliwe , że w moim przypadku to może być wina TPSa czyli czujnika położenia przepustnicy ?
Też może być. Pomierz mu rezystancję.
 
 
piotrekdm1983 
Forumowicz

Auto: COLT CJ0 GLX 1.3 12V 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 69
Skąd: PIŁA
Wysłany: 04-03-2011, 22:04   

Ale gdzie ten czujnik u mnie jest i jak wygląda ?
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 04-03-2011, 23:02   

piotrekdm1983 napisał/a:
Ale gdzie ten czujnik u mnie jest i jak wygląda ?

Czarna kostka przykręcona do korpusu przepustnicy w miejscu gdzie funkcjonuje zawór motylkowy (to co reguluje dopływ powietrza). Foto -widok "zza kierownicy" :
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
piotrekdm1983 
Forumowicz

Auto: COLT CJ0 GLX 1.3 12V 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 69
Skąd: PIŁA
Wysłany: 06-03-2011, 13:48   

hej :) słuchajcie , postanowiłem sam rozkręcić aparat zapłonowy na części , wyczyściłem wszystko papierem ściernym , osuszyłem , przedmuchałem , dodatkowo odkryłem , że wtyk od aparatu miał zaśniedziały jeden pin , więc też go doprowadziłem do idealnego stanu , wszystko poskładałem , zamontowałem i jak ręką odjął :) Auto żyje :) znowu pali gumy na jedynce i dwójce :) i do 100kmh chwila moment :) czados . Mam nadzieję , że to była przyczyna i ją rozwiązałem . DZięki wszystkim za rady i pomoc .
 
 
jurekschroda 
Forumowicz

Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 683
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 07-03-2011, 12:49   

He he, ale musiałeś mieć banana na twarzy po zamontowaniu wyczyszczonego aparatu :mrgreen:
Gratuluję przywrócenia miśka do życia :wink:

!!! Temat warto wkleić do FAQ !!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.