Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Konkluzja
Autor Wiadomość
quota1
[Usunięty]

  Wysłany: 31-10-2006, 20:56   Konkluzja

Witam,carismę DID 02' 72tkm kupiłem rok temu pokonało 22tkm.Autko jest podkomędnym żony.Spalanie śr.ok.7,6l,owszem na trasie 6000km(krak-murcia i volta :D )4os+bagaż, śr.prędkość 110km/h- 5.5L.Trapią mnie(cari) ciągłe drobne niedomagnia.Łapię się na tym że po sprawdzeniu meili wchodzę na to forum śledząc wasze posty,chciałbym "ulżyć" siostrom i braciom carismiakom (jestem mech. zdecydowanie dieslowcem).Zastanawia
mnie ogrom tych usterek,przeważnie drobnych.....nie doświadczyłem tego w żadnym innym samochodzie jaki miałem (oprócz sierry 2.3d :D ) .A miałem: Sierkę86', V245glt86',
V4601.9td91',Ibizę1.9tdi99',V740gle89'(aktualnie).Widać skrzywienie na Volv. Cari ma ten sam motor co V460(dekadę wcześniej na pompie sekcyjnej) i to zaowocowało decyzją zakupu cari....osiągi podobne, za wyj. spalania :shock: V paliło 1L mniej.
Wszystko robię przy niej(cari) sam:-paski,-oleje,-elektryka,-wnętrze,-osłony przeg.-wszyst
ko.....wychodzi tanio :wink: Ale zawsze jest coś do zrobienia,taka moja karma. Już nigdy nie kupie cari DiD(Mitsu rozważę) ni (o zgrozo)Volvika v40td+.Żonie się podoba (jak mnie moje Volviki i MotoGuzzi),więc pobędzie jeszcze rok :?
P.s. Spotkałem gościa któremu sprzedałem w 2002 moje V245 350tkm,aktualnie ma 480tkm....Kolo nie zmienił nawet rozrządu.(pointa?!?)
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 31-10-2006, 21:31   

...pointa taka że te dizle renówkowe lipne...
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 01-11-2006, 07:45   

Z szacunkiem dla wlascicieli :D , owszem te silniki sa dynamiczne, elastyczne, malo palą, itp ALE brakuje im jednej podstawowej "rzeczy"-bezawaryjnosci.
Swoja droga ciekawe, dlaczego taka firma jak Mitsubishi nie ma swojego wlasnego Dieselka??? Nawet Subaru juz pracuje nad boxerem-dieslem :shock: :D :D Sory za OT.
Pozdrawiam
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 01-11-2006, 18:12   

Honda też nie miała długo diesla,bo u nich były zupełnie nie potrzebne.Ale wszytsko się zmienia i tylko patrzeć jak wejdzie do sprzedaży auto z rewlacyjnym dieselkiem.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
slo_mo
[Usunięty]

Wysłany: 01-11-2006, 18:44   

mlun napisał/a:
Honda też nie miała długo diesla,bo u nich były zupełnie nie potrzebne.Ale wszytsko się zmienia i tylko patrzeć jak wejdzie do sprzedaży auto z rewlacyjnym dieselkiem.


...na licencji :mrgreen: :twisted:
 
 
Alek
[Usunięty]

Wysłany: 01-11-2006, 18:56   

mlun napisał/a:
Honda też nie miała długo diesla... Ale...tylko patrzeć jak wejdzie do sprzedaży auto z rewlacyjnym dieselkiem.
Jak to "tylko patrzeć"? Przecież CTDi 2.2 jest w Accordzie już chyba z rok.

Robson86 napisał/a:
Swoja droga ciekawe, dlaczego taka firma jak Mitsubishi nie ma swojego wlasnego Dieselka???
Nie ma własnego diesla 1.9, ale inne i owszem.
 
 
szczeslaw 
moderator
Łamacz przepisow KRD


Auto: Carisma 1.6 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 29 Cze 2005
Posty: 1980
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-11-2006, 19:03   

Alek napisał/a:
Nie ma własnego diesla 1.9, ale inne i owszem.

Dokładnie. W Pajero jeździ diesel Mitsu bodajże i jest to silnik nie do zaorania.
quota1 napisał/a:
Cari ma ten sam motor co V460(dekadę wcześniej na pompie sekcyjnej)

:shock: Ciekawe. To "reno" użyło tak starej konstrukcji?
_________________
gg: 3254156
Carisma 1.6 99r.

 
 
 
quota1
[Usunięty]

Wysłany: 01-11-2006, 20:20   

szczeslaw napisał/a:
Ciekawe. To "reno" użyło tak starej konstrukcji?


Nie kumam... :?
 
 
szczeslaw 
moderator
Łamacz przepisow KRD


Auto: Carisma 1.6 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 29 Cze 2005
Posty: 1980
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-11-2006, 20:25   

quota1 napisał/a:
Nie kumam...

DiD to dCI z "reno"
_________________
gg: 3254156
Carisma 1.6 99r.

 
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-11-2006, 21:39   

Carisma DID jest na Common Rail. Poprzednia z silnikiem F8Q była na promieniowym Lucasie
_________________

 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 01-11-2006, 22:03   

Alek napisał/a:
Jak to "tylko patrzeć"? Przecież CTDi 2.2 jest w Accordzie już chyba z rok.
Chodziło mi o Mitsu:P W Hondzie to jest juz od dawna:P
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
Alek
[Usunięty]

Wysłany: 01-11-2006, 22:45   

Aaa.. no jakoś nie skumałem, że w drugim zdaniu to już nie o Hondzie piszesz. Niewątpliwie w Mitsu przydałoby się coś własnego CR na ropkę, a może i jakiś TGDI - ale to chyba tylko marzenie.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 02-11-2006, 13:54   Re: Konkluzja

quota1 napisał/a:
P.s. Spotkałem gościa któremu sprzedałem w 2002 moje V245 350tkm,aktualnie ma 480tkm....Kolo nie zmienił nawet rozrządu.(pointa?!?)


Puenta taka, żeby uważać na Volvo 245, bo jak pęknie pasek, to gość straci wspomagania i jeszcze w kogoś wjedzie. To raczej kwestia do piętnowania a nie chwalenia się, chociaż też znam przypadek Sigmy, która na oryginalnym pasku zrobiła prawie 300 tkm...
 
 
przyczlapus
[Usunięty]

Wysłany: 02-11-2006, 14:15   

Krzyzak, Krzyzak, moja przy 300kkm miała 2 pasek wymieniony :? i ajk tu ufać ludziom że zmieniają przed sprzedażą heh
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-11-2006, 14:23   

Alek napisał/a:
Jak to "tylko patrzeć"? Przecież CTDi 2.2 jest w Accordzie już chyba z rok.

I podobnie jak 1,7 CDTI jest to ten sam kibel co jeździ w Oplach... Produkowany przez ISUZU
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.