Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:16
OUTLANDER 2WD
Autor Wiadomość
sylb 
Forumowicz


Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: Małopolska
Wysłany: 09-03-2011, 15:07   

No ja ostatnio o mało nie spowodowałem wypadku na skrzyżowaniu jak dynamiczniej przyspieszyłem i to było na suchym. Generalnie 2WD źle a i 4DW też może zaskoczyć. Coś jest chyba nie tak w konstrukcji zawieszenia.
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 09-03-2011, 17:42   

sylb napisał/a:
No ja ostatnio o mało nie spowodowałem wypadku na skrzyżowaniu jak dynamiczniej przyspieszyłem i to było na suchym. Generalnie 2WD źle a i 4DW też może zaskoczyć. Coś jest chyba nie tak w konstrukcji zawieszenia.
Na miękkich 16'' zimowkach i na 2WD to yum autem jeździć się nie da. Mój pali gumę na 1,2 i czasami nawet i na 3 biegu.... :evil:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
skaut 
Mitsumaniak
per aspera ad astra

Auto: Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 292
Skąd: EL
Wysłany: 09-03-2011, 18:40   

sylb napisał/a:
No ja ostatnio o mało nie spowodowałem wypadku na skrzyżowaniu jak dynamiczniej przyspieszyłem i to było na suchym. Generalnie 2WD źle a i 4DW też może zaskoczyć. Coś jest chyba nie tak w konstrukcji zawieszenia.
mitsu00 napisał/a:
Na miękkich 16'' zimowkach i na 2WD to yum autem jeździć się nie da. Mój pali gumę na 1,2 i czasami nawet i na 3 biegu.... :evil:

Panowie, jak wy to robicie? Czyżby automat trzymał w ryzach cały układ napędowy?
_________________
Auta obecnie:
Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
Peugeot Partner II Tepee 1,6 90KM
Kangoo 1,5 dCi 68KM - SPALIŁ SIĘ :-(
VW T5 1,9 TDI 105KM - SPRZEDANY
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 09-03-2011, 19:04   

skaut napisał/a:
Panowie, jak wy to robicie? Czyżby automat trzymał w ryzach cały układ napędowy?
Ciężko jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. Generalnie twój z automatem jest bardziej ospały niż 2.2 w manualu. Napewno skrzynia więc ukróca część narowistości na niższych biegach. Zauważ że w manualu niemal momentalnie wchodzisz na max momentu obrotowego 380Nm (1900 obr/min) na niższych biegach. W automacie jest to bardziej rozłożone chyba. Niemniej jednak spróbuj pojeździć w trybie łopatkowym i porównaj.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
DJ Fazi 
Mitsumaniak
Fan bulwarówek


Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 439
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 10-03-2011, 00:57   

Z Outkiem trzeba delikatnie jak z kobietą, odwdzięczy się i przysłuży ;-)
_________________
glonojad rulezz
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 10-03-2011, 09:22   

DJ Fazi napisał/a:
Z Outkiem trzeba delikatnie jak z kobietą, odwdzięczy się i przysłuży
kobieta zmienną jest.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 10-03-2011, 11:26   

DJ Fazi napisał/a:
Z Outkiem trzeba delikatnie jak z kobietą, odwdzięczy się i przysłuży ;-)
Eeee tam.... Moja wiele razy mi wspominała że lubi ostrą jazdę :D
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
DJ Fazi 
Mitsumaniak
Fan bulwarówek


Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 439
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 10-03-2011, 22:07   

Z dieslem tak jak z kobietą, jak nie rozgrzejesz to nie pojedziesz ;-)
Z Polonezem tak jak z kobietą jak nie "trzaśniesz" to się nie zamknie ;-)
_________________
glonojad rulezz
 
 
 
joachim69 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2, M3 E36 Estoril
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 245
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-03-2011, 01:52   

romero napisał/a:
michu300 napisał/a:
jesteśmy tacy poważni poprawiacze forumowi (romero),


Chłopie luzik :wink:
ale:

Napęd na 4 koła (4WD) czy napęd na wszystkie koła (AWD)? Z pozoru pytanie to nie ma sensu. W praktyce jednak określeń tych używa się dla określenia nieco innych typów napędów.

Podstawową różnicą między 4WD a AWD jest to, że 4WD dysponuje stałym podziałem momentu obrotowego między osiami, natomiast napęd AWD zależnie od warunków jazdy steruje podziałem momentu obrotowego przypadające na poszczególne osie.

Napęd typu 4WD uznawany jest za bardziej przewidywalny dzięki temu, że kierowca ma pełną świadomość jaki moment obrotowy przekazywany jest na każdą z osi. Często ma także możliwość odłączenia napędu jednej z osi. Napęd 4WD może być także wyposażony w centralny mechanizm różnicowy. Ten mechanizm (lub możliwość odłączenia napędu jednej z osi) jest konieczny aby autem takim można było bez przeszkód jechać po suchym asfalcie.
subaru określa swój napęd mianem awd a od 4wd outlandera dzieli go przepaść ,także nazewnictwa tutaj się czepiamy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.