Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:16 |
OUTLANDER 2WD |
Autor |
Wiadomość |
sylb
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 09-03-2011, 15:07
|
|
|
No ja ostatnio o mało nie spowodowałem wypadku na skrzyżowaniu jak dynamiczniej przyspieszyłem i to było na suchym. Generalnie 2WD źle a i 4DW też może zaskoczyć. Coś jest chyba nie tak w konstrukcji zawieszenia. |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 09-03-2011, 17:42
|
|
|
sylb napisał/a: | No ja ostatnio o mało nie spowodowałem wypadku na skrzyżowaniu jak dynamiczniej przyspieszyłem i to było na suchym. Generalnie 2WD źle a i 4DW też może zaskoczyć. Coś jest chyba nie tak w konstrukcji zawieszenia. | Na miękkich 16'' zimowkach i na 2WD to yum autem jeździć się nie da. Mój pali gumę na 1,2 i czasami nawet i na 3 biegu.... |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
skaut
Mitsumaniak per aspera ad astra
Auto: Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2010 Posty: 292 Skąd: EL
|
Wysłany: 09-03-2011, 18:40
|
|
|
sylb napisał/a: | No ja ostatnio o mało nie spowodowałem wypadku na skrzyżowaniu jak dynamiczniej przyspieszyłem i to było na suchym. Generalnie 2WD źle a i 4DW też może zaskoczyć. Coś jest chyba nie tak w konstrukcji zawieszenia. |
mitsu00 napisał/a: | Na miękkich 16'' zimowkach i na 2WD to yum autem jeździć się nie da. Mój pali gumę na 1,2 i czasami nawet i na 3 biegu.... |
Panowie, jak wy to robicie? Czyżby automat trzymał w ryzach cały układ napędowy? |
_________________ Auta obecnie:
Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
Peugeot Partner II Tepee 1,6 90KM
Kangoo 1,5 dCi 68KM - SPALIŁ SIĘ
VW T5 1,9 TDI 105KM - SPRZEDANY |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 09-03-2011, 19:04
|
|
|
skaut napisał/a: | Panowie, jak wy to robicie? Czyżby automat trzymał w ryzach cały układ napędowy? | Ciężko jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. Generalnie twój z automatem jest bardziej ospały niż 2.2 w manualu. Napewno skrzynia więc ukróca część narowistości na niższych biegach. Zauważ że w manualu niemal momentalnie wchodzisz na max momentu obrotowego 380Nm (1900 obr/min) na niższych biegach. W automacie jest to bardziej rozłożone chyba. Niemniej jednak spróbuj pojeździć w trybie łopatkowym i porównaj. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
DJ Fazi
Mitsumaniak Fan bulwarówek

Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Lis 2010 Posty: 439 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 10-03-2011, 00:57
|
|
|
Z Outkiem trzeba delikatnie jak z kobietą, odwdzięczy się i przysłuży |
_________________ glonojad rulezz |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 10-03-2011, 09:22
|
|
|
DJ Fazi napisał/a: | Z Outkiem trzeba delikatnie jak z kobietą, odwdzięczy się i przysłuży | kobieta zmienną jest. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 10-03-2011, 11:26
|
|
|
DJ Fazi napisał/a: | Z Outkiem trzeba delikatnie jak z kobietą, odwdzięczy się i przysłuży | Eeee tam.... Moja wiele razy mi wspominała że lubi ostrą jazdę |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
DJ Fazi
Mitsumaniak Fan bulwarówek

Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Lis 2010 Posty: 439 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 10-03-2011, 22:07
|
|
|
Z dieslem tak jak z kobietą, jak nie rozgrzejesz to nie pojedziesz
Z Polonezem tak jak z kobietą jak nie "trzaśniesz" to się nie zamknie |
_________________ glonojad rulezz |
|
|
|
 |
joachim69
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2, M3 E36 Estoril
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sty 2011 Posty: 245 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-03-2011, 01:52
|
|
|
romero napisał/a: | michu300 napisał/a: | jesteśmy tacy poważni poprawiacze forumowi (romero), |
Chłopie luzik
ale:
Napęd na 4 koła (4WD) czy napęd na wszystkie koła (AWD)? Z pozoru pytanie to nie ma sensu. W praktyce jednak określeń tych używa się dla określenia nieco innych typów napędów.
Podstawową różnicą między 4WD a AWD jest to, że 4WD dysponuje stałym podziałem momentu obrotowego między osiami, natomiast napęd AWD zależnie od warunków jazdy steruje podziałem momentu obrotowego przypadające na poszczególne osie.
Napęd typu 4WD uznawany jest za bardziej przewidywalny dzięki temu, że kierowca ma pełną świadomość jaki moment obrotowy przekazywany jest na każdą z osi. Często ma także możliwość odłączenia napędu jednej z osi. Napęd 4WD może być także wyposażony w centralny mechanizm różnicowy. Ten mechanizm (lub możliwość odłączenia napędu jednej z osi) jest konieczny aby autem takim można było bez przeszkód jechać po suchym asfalcie. | subaru określa swój napęd mianem awd a od 4wd outlandera dzieli go przepaść ,także nazewnictwa tutaj się czepiamy |
|
|
|
 |
|