 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[ALL] Jak najlepiej spuscic plyn z chlodnicy? |
Autor |
Wiadomość |
fasso [Usunięty]
|
Wysłany: 01-11-2006, 19:16 [ALL] Jak najlepiej spuscic plyn z chlodnicy?
|
|
|
Witam!
Tak jak w temacie Jak najlepiej spuscic plyn z chlodnicy? Czyli tak aby spuscic z chlodnicy i z bloku do zera. Ida mrozy i nie chce mieszac starego plynu z nowym a spuszczajac chlodnica zawsze zostaje plyn w bloku [/b] |
Ostatnio zmieniony przez harpagan 15-10-2007, 11:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
kaeres [Usunięty]
|
Wysłany: 01-11-2006, 19:44
|
|
|
Odkrec srubke specjalna do tego celu.
Niestety nie mam aparatu fotograficznego aby zdjecie zrobic, ktora to jest.
Z chlodnicy to chyba wiesz jak sie spuszcza |
|
|
|
 |
Kokos
Forumowicz

Auto: CAO 1993 1.3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Mar 2006 Posty: 175 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01-11-2006, 19:51
|
|
|
ile litrow płynu chłodniczego trzeba wlac do chłodnicy przy silniku 4G13? |
_________________ Michał Kraków |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 01-11-2006, 20:16
|
|
|
śruba do spuszczania płynu z bloku jest z przodu silnika pod kolektorem wydechowym |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
slo_mo [Usunięty]
|
Wysłany: 01-11-2006, 22:04
|
|
|
Przy spuszczaniu/wymianie płynu w chłodnicy:
- odkręcasz pokrywkę od chłodnicy,
- otwierasz wieczko od zbiorniczka wyrównawczego,
- odkręcasz zaworek na dole chodnicy (bez większych opisów go znajdziesz),
- odkręcasz śrubę z bloku silnika (z przodu, jak napisał Jogurt pod kolektorem),
- czekasz........,
- po wszystkim zakręcasz zaworek w chłodnicy i wkręcasz śrubę w blok silnika,
- zalewasz nowy płyn bezpośrednio do chłodnicy na max pod korek,
- uzupełniasz zbiorniczek wyrównawczy do do połowy.
Do CA0 do chłodnicy wejdzie ~6l, więc wystarczy kupić jedną standardową butlę 6l - do 1.3 wejdzie mniej (chłodnica dużo mniejsza). |
|
|
|
 |
|
|