 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E32A 1.8] Wyciek Paliwa |
Autor |
Wiadomość |
Shadow_28
Nowy Forumowicz Galant
Auto: Galant 2.0 V6 24V 1995r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 22 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 15-03-2011, 18:08 [E32A 1.8] Wyciek Paliwa
|
|
|
Witam,
W niedzielę wracając z wycieczki poczułem zapaszek paliwa...po awaryjnym zatrzymaniu i podniesieniu maski okazało się że paliwko radośnie "tryska" sobie rytmicznie z jakiegoś przewodziku, który kończy się na samym dole bloku silnika....przewodzik biegnie sobie prawdobodobnie z mechanicznej pompy paliwa mocowanej na bloku silnika.
Po jakimś czasie kombinowania zakręciłem 1 z 2 - óch elektrozaworów do których podpięte są przewody paliwowe i "tryskanie" ustało na jakiś czas aż do dzisiaj...jak wracałem z pracy to ponownie poczułem paliwko...
Cały czas zastanawiam się, gdzie ten przewod biegnie, bo drugiego końca nie mogę znależć
Wydaje mi się, że to chyba jakiś przewód odpowietrzający ale pewny nie jestem...jeżeli uszkodzona jest membrana w pompce to może przepuszczać... Nie wiem cz da się taką pompkę zregenerować i czy to w ogóle wina pompki czy zaworu....
I rzecz ważna moim zdaniem : po zakręceniu tego zaworu Misiek oszalal...dostał kopyta takiego na gazie jakiego nigdy nie miał na tym paliwie. Na benzynie jeździł zawsze normalnie ( pewnie z LPG spalał PB ) ...
pewny jestem,ile kosztuje nowa taka pompka bo dzwoniłem do serwisu Mitsu w K-ach
Proszę o pomoc w diagnozie, póki co wiosna i na gazie odpalam, ale jak przyjdzie się przełączyć na PB to będzie postój |
_________________ Tomek |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 15-03-2011, 22:01
|
|
|
Zdjęcie zrób, bo z opisu nie da się za dużo wywnoiskować co to za przewodzik.
Być może przewód powrotny do baku.
Shadow_28 napisał/a: | zakręciłem 1 z 2 |
Nie jestem w stanie sobie wyobrazić zakręcenia elektrozaworu
Też poproszę o zdjęcie |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk

|
Wysłany: 16-03-2011, 06:52
|
|
|
z opisu wynika, że masz model GLS - czyli gaźnik
gaźnik ma pompę na głowicy i musisz porobić zdjęcia, by coś można było stwierdzić
jeśli to jednak pomyłka i masz wtrysk, to masz 3 przewody do baku, z czego 2 ważne - zasilanie i powrót
pompa jest elektryczna i siedzi w baku a jak przewód puszcza, to trzeba go wymienić i tyle |
|
|
|
 |
Shadow_28
Nowy Forumowicz Galant
Auto: Galant 2.0 V6 24V 1995r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 22 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 16-03-2011, 07:00
|
|
|
Tak, to gaźnik i pompa jest na głowicy, w serwisie powiedzieli mi też, że druga jest w baku (?).
To ustrojstwo trochę przypomina mi zawór egr....
Nie wiem jak zrobić te zdjęcia bez demontażu, bo TOTO jest zaraz pod kopułką aparatu zapłonowego, może się uda, co do zaworów to też zrobię zdjęcie, to będzie proste akurat. |
_________________ Tomek |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 16-03-2011, 08:57
|
|
|
Przewód z którego Ci sika jest po kopułka aparatu ? Czyli pewnie jeszcze głębiej - pod pompką paliwa Tzn podłączony do pompki paliwa. Jeden leci do baku a drugi do gaźnika. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Shadow_28
Nowy Forumowicz Galant
Auto: Galant 2.0 V6 24V 1995r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 22 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 16-03-2011, 10:36
|
|
|
Przewód z którego sika znajduje się na górze tej pompki tuż pod kopuką aparatu, poniżej są dwa grubsze przewody z których jeden biegnie do gażnika a drugi gdzieś bęgiej, na samym dole jest jeszcze jeden przewód.
Ten, o którym piszę, wychodzi z pokrywy tej pompki, biegnie w dól bloku silnika i kończy się na krawędzi bloku w jakimś takim uchwycie na przewody...i to wsio, nie ma tam żadnego innego przewodu z którym można by go poączyć, a gaźnik znajduje się hektar w lewo i drugi hektar do góry... |
_________________ Tomek |
|
|
|
 |
|
|