Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
spryskiwacze reflektorów
Autor Wiadomość
bartek8915 
Forumowicz


Auto: Lancer GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 38
Skąd: Radom
Wysłany: 10-03-2011, 08:19   spryskiwacze reflektorów

Witam ma ktoś schemat instalacji spryskiwaczy reflektorów do galanta z lat 88-92 lub następnego modelu bo mam zamontowane je u siebie lecz nie działają odkąd kupiłem miśka i czas jest zrobić z tym porządek. Może co ewentualnie sprawdzić?
 
 
dolar2dolar2
[Usunięty]

Wysłany: 10-03-2011, 15:59   

Po pierwsze trzeba zanurkować pod auto i sprawdzić na krótko czy silniczek pompki spryskiwaczy działa (masz wersję ze zbiorniczkiem przy akumulatorze czy na środku?) jak śmiga to można jeszcze sprawdzić czy w przełącznikach zespolonych nie ma uszkodzenia wypnij kostkę i tez na krótko sprawdzić ( na schemacie będą kolory kabli). Oczywiście sprawdzanie trzeba przeprowadzić przy przekręconym kluczyku do zapłonu 9świecą się kontrolki) i koniecznie przy włączonych światłach inaczej nie pracują spryskiwacze świateł.

jak poszło coś gdzieś po drodze to jeszcze CHYBA jest stycznik na trasie włącznik pompka. Jak pompka działa to trzeba rzucić nowe kable bo raczej nie znajdziesz w wiązce i gra nie warta świeczki. Jednak najczęściej to wina bezpieczników lub braku styku przy pompce (chyba że mocno bity i rzeźba była przy wiązce)

Tu daje liki do schematów z galanta e30 były trzy rodzaje trzeba sobie dopasować rocznik.

Uwaga! linki wstawiłem przez pomyłkę od tyłu w rogu są numery stron od 229 do 234 i taka jest kolejność



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us


pozdro
 
 
bartek8915 
Forumowicz


Auto: Lancer GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 38
Skąd: Radom
Wysłany: 11-03-2011, 07:39   

chyba siadła pompka bo słychać jest przekaźnik dzięki za schematy
 
 
dolar2dolar2
[Usunięty]

Wysłany: 11-03-2011, 09:21   

Chyba pompka jest taka sama jak w hatchbacku z tyłu i da się ja zamontować do zbiorniczka. mam gdzieś taką zobaczę u siebie czy jest taka sama (dopiero koło poniedziałku) to dam znać
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 11-03-2011, 13:06   

dolar2dolar2, nie jest :)
Jest ze dwa razy większa :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
kwazar1 
Forumowicz

Auto: Galant E16A 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Sty 2007
Posty: 150
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 11-03-2011, 20:10   

Pompkę można naprawić. W środku pompki jest bimetalowy wyłącznik i on zawodzi. Czasem wystarczy przeczyścić styki a czasem dogiąć blaszkę. Wiem, bo przerabiałem to u siebie.
_________________
Szukam dokładki zderzaka oraz oryginalnych chlapaczy do Galanta E16A.
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 11-03-2011, 23:04   

kwazar1, Nie tutaj :P Tutaj to zwykły silniczek elektryczny :)
Najczęściej przyczyną nie działania jest rdza albo zawieszone szczotki, ewentualnie ich brak :P
Dwa z 3 naprawiłem. 3 się rozpadł z powodu dogłębnego stanu rdzewienia, nadal jednak nie udało mi się zmusić ich żeby były idealnie w osi - trochę się trzęsą :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
bartek8915 
Forumowicz


Auto: Lancer GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 38
Skąd: Radom
Wysłany: 22-03-2011, 09:54   

Maretzky85, jak rozebrałeś je bo ja nie mogę dostać się do środka silniczka
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 22-03-2011, 14:23   

bartek8915, jak rozebrałem silniczek ? Czy spryskiwacze bo nie bardzo rozumiem ?
Silniczek po odgięciu 3 blaszek się wysuwa, ale bardzo ciężko, a jak jest mocno zardzewiały to wręcz nie da się środka wysunąć bo po prostu wszystko się niszczy...
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
bartek8915 
Forumowicz


Auto: Lancer GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 38
Skąd: Radom
Wysłany: 22-03-2011, 20:05   

o silniczek mi chodzi rozruszałem go ale się przywiesza i chciałem się dostać do jego szczotek i wirnika. może w czymś to namoczyć?
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 23-03-2011, 08:46   

Proponuje w odrdzewiaczu :D
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.