Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Budowa garażu
Autor Wiadomość
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 22-03-2011, 13:37   

Fragu napisał/a:
4300-4500
ni w gruchę ni w pietruchę - na 2 auta za mało, na jedno za dużo :)
min. na 2 auta to 4.80 m a min. garaż na 2 stanowiska to 5.5 m x 7 m - inaczej po pewnym czasie męczarni z wjeżdżaniem, drugie zaczniesz zostawiać na dworze...

taka brama może mieć sens, gdy garaż ma 10m długości :) i można potem autami wymanewrować, by pomiędzy nimi była odpowiednia ilość miejsca dla każdego z nich
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 22-03-2011, 13:51   

Garaż 7 x 8. W projekcie brama ma 5m, w biurze projektowym podpowiedzieli, że min na 2 auta to 4.20m, a zazwyczaj jest 4,50m.

A jak z cenami za taką bramę 4,80m ?
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
pamar 
Mitsumaniak
Kainamustim


Auto: Carisma 1,9TD Colt VII 1,3
Zaproszone osoby: 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 4173
Skąd: Andrespol/Radków
Wysłany: 22-03-2011, 14:58   

Marcino, Automatyka nie jest taka sama do małych i dużych bram, podstawowe automaty przeznaczone są do bram o powierzchni pon 7m2 potem w zależności od wielkości i rodzaju bramy, automatyka jest coraz silniejsza (o przemysłowych nie wspomnę) Fragu, tylko segmentowa :) niestety nie powiem ci jaki dokładny koszt, jak tylko wrócę do pracy (chyba poniedziałek) wycenię ci bramę, napisz mi PW jaki kolor.
Krzyżak sprawę tego wyginania można załatwić przez serwis, nawet jeśli nie jest na gwarancji, zadzwoń do kierownika twojego regionu 607 461 792 (m.bieszke@wisniowski.pl) powinien podjechać i zobaczyć co i jak :)

[ Dodano: 22-03-2011, 15:01 ]
Fragu napisał/a:
w biurze projektowym podpowiedzieli,

Ich akurat nie słuchaj wcale!!!
_________________
ad futuram rei memoriam:
Demokracja - to jednak kupa a świat to może tylko wyobrażenie ;-)
http://www.mitsumaniaki.com/
http://www.mmdzieciom.pl/
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 22-03-2011, 16:10   

U mnie chyba będą 2 bramy uchylne ich koszt będzie równy jednej segmentowej =] Niestety ele ekonomia chyba wygrała.
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-03-2011, 07:09   

Juiceman napisał/a:
bramy uchylne

kolega taką ma - zapomniał kiedyś, że zostawił auto blisko garażu i podczas otwierania stłukł oba reflektory :)
Fragu napisał/a:
w biurze projektowym podpowiedzieli, że min na 2 auta to 4.20m, a zazwyczaj jest 4,50m

policz - przeciętnie auto z lusterkami ma szerokość 2-2.2 m
do tego drugie obok i już jest 4-4.0
a przecież chciałbyś, aby między nimi była przerwa - prawda?
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 23-03-2011, 07:23   

Krzyzak, No jasna sprawa, ale przy takiej przestrzeni wydaje mi się, że można wymanewrować bez problemu. Raczej jednocześnie dwoma autami nie będę wjeżdżał :wink:

Zorientuję się jak to cenowo wychodzi i postaram się wstawić najszerszą na jaką będzie mnie stać :wink:
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 23-03-2011, 08:15   

pamar napisał/a:
Marcino, Automatyka nie jest taka sama do małych i dużych bram, podstawowe automaty przeznaczone są do bram o powierzchni pon 7m2 potem w zależności od wielkości i rodzaju bramy, automatyka jest coraz silniejsza (o przemysłowych nie wspomnę)


A po co mocniejsza automatyka jak całą sprawę załatwiaja sprezyny?! Dala mnie to nacieganie na kasę, Tak samo jak np moja brama wjazdowa suwana chodzu jednym paluszkiem zatrówno w lecie jak i w zimie. Nie kupie nic mocncnego za duzą kase. Wg mnie producenci sie po prostu zabezpeiczaja.

Co do wymiarów to własnie suwana ma około 4.20 światla i jest terochę mało zeby jeden zaparkowany a drugim wyjezdzać. Krzyżak dobrze mowi, 4.80m i jest komfort.

Pozdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-03-2011, 11:22   

Marcino - pamiętasz jak rozmawialiśmy - wydaje mi się, że producent w instrukcji podaje, żeby mechanizm pracował bez sprężyn i stąd tak duże wartości momentu potrzebne do manipulacji bramą
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 07-11-2011, 21:43   

Krzyzak napisał/a:
Marcino - pamiętasz jak rozmawialiśmy - wydaje mi się, że producent w instrukcji podaje, żeby mechanizm pracował bez sprężyn i stąd tak duże wartości momentu potrzebne do manipulacji bramą

Rozmawiałem z kolaga ma dwie małe wiśniowskiego i zadnych sprezyn mu nie wyciagali, dołozył napedyi wszytko zostało po staremu.

Mam zamiar coś kupić do swojej 4.8m na 2.2, co polacacie? Myślałem o FAAC D-600

Co macie u siebie?

[ Dodano: 29-11-2011, 07:49 ]
Wczoraj załozyłem własnie napęs FAAC D700, działa az miło patrzeć, i bardzo szybko zamyka bramę.

[ Dodano: 19-04-2012, 09:10 ]
Jakie płytki plecacie do garazu na podłogę. Chciałbym jakiś tani gress, czy zwrać uwagę na parametry? Czy ważna jest jego grubość? Ma być funkcjionalne wiec pewnie coś gładkiego ttrzeba szukać.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.