 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Budowa garażu |
Autor |
Wiadomość |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 22-03-2011, 13:37
|
|
|
Fragu napisał/a: | 4300-4500 | ni w gruchę ni w pietruchę - na 2 auta za mało, na jedno za dużo
min. na 2 auta to 4.80 m a min. garaż na 2 stanowiska to 5.5 m x 7 m - inaczej po pewnym czasie męczarni z wjeżdżaniem, drugie zaczniesz zostawiać na dworze...
taka brama może mieć sens, gdy garaż ma 10m długości i można potem autami wymanewrować, by pomiędzy nimi była odpowiednia ilość miejsca dla każdego z nich |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 22-03-2011, 13:51
|
|
|
Garaż 7 x 8. W projekcie brama ma 5m, w biurze projektowym podpowiedzieli, że min na 2 auta to 4.20m, a zazwyczaj jest 4,50m.
A jak z cenami za taką bramę 4,80m ? |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
pamar
Mitsumaniak Kainamustim

Auto: Carisma 1,9TD Colt VII 1,3
Zaproszone osoby: 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 4173 Skąd: Andrespol/Radków
|
Wysłany: 22-03-2011, 14:58
|
|
|
Marcino, Automatyka nie jest taka sama do małych i dużych bram, podstawowe automaty przeznaczone są do bram o powierzchni pon 7m2 potem w zależności od wielkości i rodzaju bramy, automatyka jest coraz silniejsza (o przemysłowych nie wspomnę) Fragu, tylko segmentowa niestety nie powiem ci jaki dokładny koszt, jak tylko wrócę do pracy (chyba poniedziałek) wycenię ci bramę, napisz mi PW jaki kolor.
Krzyżak sprawę tego wyginania można załatwić przez serwis, nawet jeśli nie jest na gwarancji, zadzwoń do kierownika twojego regionu 607 461 792 (m.bieszke@wisniowski.pl) powinien podjechać i zobaczyć co i jak
[ Dodano: 22-03-2011, 15:01 ]
Fragu napisał/a: | w biurze projektowym podpowiedzieli, |
Ich akurat nie słuchaj wcale!!! |
_________________ ad futuram rei memoriam:
Demokracja - to jednak kupa a świat to może tylko wyobrażenie
http://www.mitsumaniaki.com/
http://www.mmdzieciom.pl/
 |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 22-03-2011, 16:10
|
|
|
U mnie chyba będą 2 bramy uchylne ich koszt będzie równy jednej segmentowej =] Niestety ele ekonomia chyba wygrała. |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 23-03-2011, 07:09
|
|
|
Juiceman napisał/a: | bramy uchylne |
kolega taką ma - zapomniał kiedyś, że zostawił auto blisko garażu i podczas otwierania stłukł oba reflektory
Fragu napisał/a: | w biurze projektowym podpowiedzieli, że min na 2 auta to 4.20m, a zazwyczaj jest 4,50m |
policz - przeciętnie auto z lusterkami ma szerokość 2-2.2 m
do tego drugie obok i już jest 4-4.0
a przecież chciałbyś, aby między nimi była przerwa - prawda? |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 23-03-2011, 07:23
|
|
|
Krzyzak, No jasna sprawa, ale przy takiej przestrzeni wydaje mi się, że można wymanewrować bez problemu. Raczej jednocześnie dwoma autami nie będę wjeżdżał
Zorientuję się jak to cenowo wychodzi i postaram się wstawić najszerszą na jaką będzie mnie stać |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 23-03-2011, 08:15
|
|
|
pamar napisał/a: | Marcino, Automatyka nie jest taka sama do małych i dużych bram, podstawowe automaty przeznaczone są do bram o powierzchni pon 7m2 potem w zależności od wielkości i rodzaju bramy, automatyka jest coraz silniejsza (o przemysłowych nie wspomnę) |
A po co mocniejsza automatyka jak całą sprawę załatwiaja sprezyny?! Dala mnie to nacieganie na kasę, Tak samo jak np moja brama wjazdowa suwana chodzu jednym paluszkiem zatrówno w lecie jak i w zimie. Nie kupie nic mocncnego za duzą kase. Wg mnie producenci sie po prostu zabezpeiczaja.
Co do wymiarów to własnie suwana ma około 4.20 światla i jest terochę mało zeby jeden zaparkowany a drugim wyjezdzać. Krzyżak dobrze mowi, 4.80m i jest komfort.
Pozdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 23-03-2011, 11:22
|
|
|
Marcino - pamiętasz jak rozmawialiśmy - wydaje mi się, że producent w instrukcji podaje, żeby mechanizm pracował bez sprężyn i stąd tak duże wartości momentu potrzebne do manipulacji bramą |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 07-11-2011, 21:43
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | Marcino - pamiętasz jak rozmawialiśmy - wydaje mi się, że producent w instrukcji podaje, żeby mechanizm pracował bez sprężyn i stąd tak duże wartości momentu potrzebne do manipulacji bramą |
Rozmawiałem z kolaga ma dwie małe wiśniowskiego i zadnych sprezyn mu nie wyciagali, dołozył napedyi wszytko zostało po staremu.
Mam zamiar coś kupić do swojej 4.8m na 2.2, co polacacie? Myślałem o FAAC D-600
Co macie u siebie?
[ Dodano: 29-11-2011, 07:49 ]
Wczoraj załozyłem własnie napęs FAAC D700, działa az miło patrzeć, i bardzo szybko zamyka bramę.
[ Dodano: 19-04-2012, 09:10 ]
Jakie płytki plecacie do garazu na podłogę. Chciałbym jakiś tani gress, czy zwrać uwagę na parametry? Czy ważna jest jego grubość? Ma być funkcjionalne wiec pewnie coś gładkiego ttrzeba szukać. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|
|