Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] Za małe napięcie na wtryskach
Autor Wiadomość
Mr V 
Mitsumaniak
Just call me V


Auto: Galant e33a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 276
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-02-2011, 23:56   [E33A 2.0] Za małe napięcie na wtryskach

Witam. Mam problem z moim staruszkiem. Jakiś czas temu stanął i nie chce odpalić. Doszedłem ze znajomymi mechanikami do wniosku po długich poszukiwaniach, że elektrozawory na wtryskach dostają za mało napięcia i elektromagnes po prostu nie jest w stanie ich otworzyć. Komputer był już dwa razy w naprawie. Teraz wysłałem po raz trzeci - do poprawy po rozmowie z panem, który to naprawia. Chciałem zapytać, czy ktoś miał podobną sytuację? nie mam żadnej pewności, że to komputer... Ale jakby nie patrzeć, sterownik do pompy wymieniony, aparat zapłonowy działa na 100% Iskra jest taka, że konia powali... Świece są suche, więc paliwo do nich nie dochodzi. Dzięki tamu mam pewność, że to te francowate wtryski... Wrrr... Pomocy Maniaki bo już ponad 2 miesiące się z tym męczymy!
_________________

 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 04-02-2011, 01:01   

Najlepiej, jakbyś załatwił sobie drugiego kompa na podmiankę.
Ja miałem u siebie taki przypadek, że poszedł jakiś układ scalony w kompie i nie było sterowania wtryskami wcale, po wymianie całego kompa misiek śmiga aż miło ;)
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 04-02-2011, 08:20   

Też mi się wydaje, że wymiana koma by mogła rozwiązać problem. Albo oddanie do specjalisty od komputerów :) Niestety jedyny, którego znam nie ma na to czasu...
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Mr V 
Mitsumaniak
Just call me V


Auto: Galant e33a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 276
Skąd: Kraków
Wysłany: 04-02-2011, 19:08   

no komp jest w naprawie już trzeci raz... A załatwić nowego.. hmm... 550 zł na allergo (przypadkiem widziałem, więc nie wiem jak ogólnie z cenami) A i tak nie mam pewności, że nie będę się z tym użerał. Już myśłałem, czy by nie szukać jakiegoś mitsumaniaka z okolic i poprosić o podjechanie, żeby tylko sprawdzić czy to faktycznie komp padł. Ale w małopolskim nie ma wiele takich galantów a też pewnie nikomu się nie będzie chciało latać do mnie tylko po to, żeby przepiąć kompa. Czekam aż koleś odeśle mi spowrotem i może coś z tego będzie. Swoją drogą mam niesamowitego pecha, bo w samochodzie miałem jeszcze jeden komputer (po poprzednim właścicielu) oczywiście też padnięty... "specjalista" zrobił z dwóch jeden... Wziął za to 200zł a jak na razie cały czas go wysyłam do poprawy. Powoli mi się cierpliwość kończy
_________________

 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 04-02-2011, 22:18   

http://www.elektronika.com.pl/

Ten koleś to jest magik, co prawda za fabrycznie nowy komputer do mojego galanta zażyczył sobie 1000zł, ale stworzenie takiego kompa od podstaw i zaprogramowanie go, to musi kosztować.
Jak już nie znajdziesz innego kompa (ja za swojego zapłaciłem 150zł, z jakiegoś rozbitka), to wyślij go do niego, na pewno go zrobi, a przynajmniej powie co jest wykrzaczone.
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 04-02-2011, 22:35   

A który masz rocznik tego Gala ?
Ja gdzieś mam komputer od zwykłego 2.0, ale jest z 89 roku. Mógłbym Ci go podesłać na testy. Jak go wyciągałem to był sprawny.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Mr V 
Mitsumaniak
Just call me V


Auto: Galant e33a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 276
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-02-2011, 00:15   

Rocznik właśnie 89. Mógłbyś? Jezu, z nieba mi spadłeś! Dam Ci znać jak dostanę mojego. Jak nie będzie działał to bardzo bym Cię prosił o podesłanie. Oczywiście koszty wysyłki pokryję.
_________________

 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 06-02-2011, 00:20   

Napisz mi PW jak dostaniesz czy działa, jak nie, to mogę Ci podesłać bezproblemowo.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Mr V 
Mitsumaniak
Just call me V


Auto: Galant e33a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 276
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-02-2011, 00:29   

Maretzky85 napisał/a:
Napisz mi PW jak dostaniesz czy działa, jak nie, to mogę Ci podesłać bezproblemowo.

Ważne tylko żeby był też do automata... przynajmniej tak mi się wydaje.
mitsu_pl dzięki za namiary. W krakowie też już mam jednego speca, którego wszyscy polecają. Jak - odpukać - mój komputer po powrocie dalej będzie niesprawny a będę pewien, że to on, to najpierw go chyba zaniosę do krakowa. Na same przesyłki wydałem już chyba 80 zł...
_________________

 
 
 
b00mba
[Usunięty]

Wysłany: 11-02-2011, 01:37   

Heh. Komp Komp Komp. Napewno? Jest jeszcze taki fajny czujniczek zapłonowy. (takie małe coś czrne od czego są uzależnione wtryski) Miałem podobnie jak Ty u siebie i tez podmieniałem kompa ale to nic nie pomagało. Też sie z tym mordowałem i juz myslelismy ze nie dojdziemy, w koncu tato dokopał sie do tego czujniczka i zaniósł go do elektryka. Najzabawniejsze ze elektryk sprawdzając go powiedział ze jest dobry:) Wiec tusz tusz przed złomowaniem auta okazało sie ze czujniczek kosztuje 30zł nowy.(A to ostatnia nie wymieniona chyba czesc odpowiedzialna za zapłon była) Wstawiłem, podłączyłem, przekreciłem kluczyk i zagrał pięknie:)
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 11-02-2011, 08:23   

b00mba, o czym Ty gadasz ? Może w E16 coś takiego jest, ale w E33 nie bardzo :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Mr V 
Mitsumaniak
Just call me V


Auto: Galant e33a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 276
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-02-2011, 16:49   

jeśli chodzi o sterownik wtrysków pod schowkiem, obok komputera przy fotelu pasażera z przodu to też wymieniałem. i bynajmniej nie było to czarne tylko w białej obudowie, w środku dwie cewki, które przy odpalaniu się zwierają.
_________________

 
 
 
Robert_G2 
Forumowicz


Auto: Galant V6 2.5 98r, był 2.0 91r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 55
Skąd: Łódź
Wysłany: 24-03-2011, 00:28   

U mnie też kiedyś tak było że wszystko było niby w porządku.
Iskra była, ciśnienie paliwa, impulsy na wtryskach chyba także
a autko mimo to nie odpalało.
Powodem było zwarcie na szynie zasilania czujników 5V.
Układ stabilizacji tych 5V znajduje się właśnie w komputerze.
Sprawdź jak możesz miernikiem czy masz te 5V na którymś z czujników.
Na przepływomierzu, na którymś z kabelków powinno być to napięcie względem masy.
W razie co też mam taki komputer sprawny na zbyciu, symbol MD167736.
_________________
Pozdrawiam. Robert.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.