Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tomusn
15-10-2006, 20:52
[CA1A 1.3] Problem z obrotami!!!
Autor Wiadomość
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 03-11-2006, 12:22   

No jasne, że mogą, ale też i setka innych przyczyn. Brak zapłonu powoduje, że silnik chodzi nieregularnie.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 03-11-2006, 12:23   

A czy w twoim miśku masz czujnik temperatury silnika ewentualnie temperatury zasysanego powietrza i czy aby na pewno sprawny? Ostatnio kumpel walczył kupę czasu z tym że nawet przy leciutkim przygazowaniu (Megan Coupe 2l) na zimnym auto od razu gasło. Praktycznie wszystko wymieniał z instalacji gazowej. Także czujnik temperatury silnika i nic. Okazało się wkońcu że ten silnik ma jeszcze jeden czujnik temperatury i to on był zwalony. Wymienił i po problemach.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21948
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 03-11-2006, 14:14   

saphire napisał/a:
A czy w twoim miśku masz czujnik temperatury silnika


Mam. Ale auto nigdy nie gaśnie. Zawsze ma jakieś tam obroty. Min. 500
Jak go sprawdzić domowym sposobem? A może go odłączę i zobaczę czy będzie różnica?
Przez walnięte przewody WN też może drżeć? Mam gdzieś Sentechy, które kiedyś niepotrzebnie wymieniłem (bo okazało się, że padły świece :lol: ). Najpierw to zrobię a później zajmę się świecami.
Co myślicie o świecach Beru? Gazownik mówi, że jedne z najlepszych do LPG. Na początku takie miałem i ja przejechałem na nich 15 000 km, a ile poprzedni właściciel kto to wie. Chyba sobie takie sprawie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.