Toyota Corolla T-sport |
Autor |
Wiadomość |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 21-03-2011, 21:34
|
|
|
na stoperze:) |
|
|
|
 |
mystek
Mitsumaniak
Auto: Lancer Sportback 2014
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 1933 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-03-2011, 23:03
|
|
|
nie wiem jak tam do setki, ale oglądałem filmy z rolki CTS vs CTR EP3 i tutaj Honda lepsza (nie dużo, ale lepsza), natomiast TSport objeżdża już Civica FN2 . Masa robi swoje.
Ciekawe jak to na torze wygląda, pewnie jakieś Top Geary robiły porównania, trezba by poszukać |
_________________ Mitsubishi Colt CJ4A 01.2010 - 01.2012
Mitsubishi Mirage Turbo 02.2012 - 10.2013
Rover 216 Tomcat 02.2014 - 09.2014
Volvo V40 T4 08.2014 - 01.2019
Toyota MR2 SW20 04.2017- ...
Mitsubishi Lancer Sportback 11.2018 - ...
|
|
|
|
 |
pyjte
Mitsumaniak Klaun Szyderca

Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 556 Skąd: Bojtom.
|
Wysłany: 21-03-2011, 23:26
|
|
|
Energo napisał/a: | CTS to skrót od Corolla T-sport to jest jedno i to samo auto. |
CTS to raczej jest Compressor, wersja 225 km. Ts to wersja która Ty masz |
_________________ Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi. |
|
|
|
 |
Energo
Forumowicz
Auto: Corolla TS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2011 Posty: 38 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-03-2011, 23:30
|
|
|
deenbe napisał/a: |
na stoperze:) |
Z tym przyśpieszeniem do setki było tak, że Toyota w tym samym momencie wypuszczała na rynek 2 auta z tym samym silnikiem - Corollę i Celikę. Żeby Celika sie sprzedawała, to w papierach napisali że TS przyśpiesza do setki w 8,4 sek. Testy na drodze pokazują że Celika jedzie wolniej od Corolli, w najlepszym wypadku jada równo.
jeśli nie wierzysz że Corolla potrafi robić setkę w 6,5 sek to zobacz w ile robi setkę Civic TypeR. A potem poszukaj w necie filmów na których TS idzie równo z CTR, czasem szybciej, czasem wolniej - zależy od kierowcy |
_________________ Pozdrawiam,
Energo |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 21-03-2011, 23:32
|
|
|
CTR jest szybszy od CTS'a i nie wiem ile razy bedziesz powtarzal ze jedzie 6,5 do 100 to to nigdy nie bedzie prawda:)
edit: tak samo ja moge powiedziec ze moje auto robi w 7 sek do 100 , bo objechalem 330d kilka razy... |
Ostatnio zmieniony przez deenbe 21-03-2011, 23:36, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Energo
Forumowicz
Auto: Corolla TS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2011 Posty: 38 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-03-2011, 23:33
|
|
|
pyjte napisał/a: | Energo napisał/a: | CTS to skrót od Corolla T-sport to jest jedno i to samo auto. |
CTS to raczej jest Compressor, wersja 225 km. Ts to wersja która Ty masz |
Compressor to Compressor. Jeśli nie wierzysz posiadaczowi CTS, to może uwierzysz innemu http://www.youtube.com/watch?v=nvB7HxWVbcY
deenbe napisał/a: | CTR jest szybszy od CTS'a
|
a co sie stało temu CTR, że nie był szybszy ? http://www.youtube.com/wa...ex=5&playnext=2
Jeśli CTR nie był grzebany, to nie jest szybszy. |
_________________ Pozdrawiam,
Energo |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 21-03-2011, 23:40
|
|
|
kazdy chwali swoje i tyle.
tylko czemu corolla ts nie dala rady leonowi TS ktory ma 7,7 do 100?
co sie jej stalo? (glupie pytanie tak apropo) |
Ostatnio zmieniony przez deenbe 21-03-2011, 23:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Energo
Forumowicz
Auto: Corolla TS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2011 Posty: 38 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-03-2011, 23:41
|
|
|
deenbe napisał/a: | kazdy chwali swoje i tyle. |
ale Ty chwalisz obce
Powiem tak: częściej CTR wygrywa z TS niż na odwrót. Ale sytuacje gdy wygrywa Corolla też sie zdarzają, jeśli kierowca naprawde dobrze ogarnia auto |
_________________ Pozdrawiam,
Energo |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 21-03-2011, 23:45
|
|
|
Energo napisał/a: |
ale Ty chwalisz obce |
i ja tu jestem obiektywny |
|
|
|
 |
pyjte
Mitsumaniak Klaun Szyderca

Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 556 Skąd: Bojtom.
|
Wysłany: 22-03-2011, 17:56
|
|
|
Autko tak czy siak fajne
Nie ma co porównywać do Civica Type R, na forum corollaclub sami userzy to stwierdzili, którzy zresztą sami przesiadali się z Corolli TS na Civica Type R (a propos dyskusji po filmiku z youtuba, który wrzuciłeś jednego z userów corollaclub).
Na pewno na co dzień jest bardziej przyjazne użytkownikowi- koszty i komfort. Kilka dobre lat temu jechałem jako pasażer Corollą TS i zrobiła na mnie b. duże wrażenie.
BTW skrzynia biegów też jest tak drętwa jak w słabszych wersjach (użytkuje 1,4 i to chyba największa wada wg mnie tego modelu)- chodzi mi o długie skoki i haczący trzeci bieg?? |
_________________ Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi. |
|
|
|
 |
Energo
Forumowicz
Auto: Corolla TS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2011 Posty: 38 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22-03-2011, 20:28
|
|
|
tylko jeden user przesiadł sie na TypeR, ale z określonym planem - od razu zrobił jej dobrze na 225 kucy W TS to niemożliwe, żeby pojechać ponad 200 kucy potrzeba kompresora albo turbiny. Chociaz nie zawsze, chłopaki w USA bawią sie tymi silnikami, tu mamy przykład 227 konnego 2zz ge N/A
kręconego na 10 tys rpm: http://www.youtube.com/watch?v=LY1vLVAq6cc
Na długie skoki biegów jest metoda - quick shift TTE załatwia problem. Jeśli Ci haczy III bieg to pewnie cos z synchronizatorem, nie jest to bolączka TS. Te skrzynie jeżdżą w USA w celicach GTS zaturbionych pod 300 kucy i dają radę.
Jeśli chodzi o pojedynki CTS vs CTR to naprawdę bywa róznie, jeśli częściej wygrywa CTR to zwykle dlatego że jest grzebnięty i ma sporo ponad 200 kucy. Kto kupuje CTR i w nim nie grzebie ? W TS niestety sie nie da, w każdym razie nie w Polsce i nie za małe pieniądze. |
_________________ Pozdrawiam,
Energo |
|
|
|
 |
mystek
Mitsumaniak
Auto: Lancer Sportback 2014
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 1933 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-03-2011, 23:50
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=7pWFVb0HcU8 vs FN2 (oba zrobiony tylko dolot)
http://www.youtube.com/watch?v=_PA4Yvkx85c vs EP3 (Corolla tylko dolot, Civic już grubiej porobiony) |
_________________ Mitsubishi Colt CJ4A 01.2010 - 01.2012
Mitsubishi Mirage Turbo 02.2012 - 10.2013
Rover 216 Tomcat 02.2014 - 09.2014
Volvo V40 T4 08.2014 - 01.2019
Toyota MR2 SW20 04.2017- ...
Mitsubishi Lancer Sportback 11.2018 - ...
|
|
|
|
 |
Energo
Forumowicz
Auto: Corolla TS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2011 Posty: 38 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26-03-2011, 00:33
|
|
|
Możemy się tak przerzucać przykładami
Tutaj grzebnięta na 205 kucy corolla XRS (amerykański odpowiednik TS, ten sam silnik) robi Hondę S2000 http://www.youtube.com/wa...feature=related |
_________________ Pozdrawiam,
Energo |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 26-03-2011, 09:18
|
|
|
a jest moze z ferarri?:) |
|
|
|
 |
brodzky
Mitsumaniak

Auto: '97 EA5W AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Lis 2005 Posty: 667 Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
|
Wysłany: 26-03-2011, 17:53
|
|
|
Zacne autko. To co się dzieje po włączeniu lifta jest boskie wręcz - zwłaszcza na fotelu kierowcy . Szkoda, że w pierwszych silnikach były problemy z lift boltsami ale podobno tanio można to naprawić. Na minus jest odkurzacz w dolocie lub cokolwiek tam jest wyjącego. |
_________________ Gaz jest... tani
Mój Galant |
|
|
|
 |
|