Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Toyota Corolla T-sport
Autor Wiadomość
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 21-03-2011, 21:34   

Energo napisał/a:
6.5


na stoperze:)
 
 
mystek 
Mitsumaniak

Auto: Lancer Sportback 2014
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1933
Skąd: Kraków
Wysłany: 21-03-2011, 23:03   

nie wiem jak tam do setki, ale oglądałem filmy z rolki CTS vs CTR EP3 i tutaj Honda lepsza (nie dużo, ale lepsza), natomiast TSport objeżdża już Civica FN2 :) . Masa robi swoje.

Ciekawe jak to na torze wygląda, pewnie jakieś Top Geary robiły porównania, trezba by poszukać :)
_________________
Mitsubishi Colt CJ4A 01.2010 - 01.2012
Mitsubishi Mirage Turbo 02.2012 - 10.2013
Rover 216 Tomcat 02.2014 - 09.2014
Volvo V40 T4 08.2014 - 01.2019
Toyota MR2 SW20 04.2017- ...
Mitsubishi Lancer Sportback 11.2018 - ...
 
 
 
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 21-03-2011, 23:26   

Energo napisał/a:
CTS to skrót od Corolla T-sport to jest jedno i to samo auto.


CTS to raczej jest Compressor, wersja 225 km. Ts to wersja która Ty masz ;)
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
 
 
Energo 
Forumowicz

Auto: Corolla TS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 38
Skąd: Kraków
Wysłany: 21-03-2011, 23:30   

deenbe napisał/a:
Energo napisał/a:
6.5


na stoperze:)

Z tym przyśpieszeniem do setki było tak, że Toyota w tym samym momencie wypuszczała na rynek 2 auta z tym samym silnikiem - Corollę i Celikę. Żeby Celika sie sprzedawała, to w papierach napisali że TS przyśpiesza do setki w 8,4 sek. Testy na drodze pokazują że Celika jedzie wolniej od Corolli, w najlepszym wypadku jada równo.
jeśli nie wierzysz że Corolla potrafi robić setkę w 6,5 sek to zobacz w ile robi setkę Civic TypeR. A potem poszukaj w necie filmów na których TS idzie równo z CTR, czasem szybciej, czasem wolniej - zależy od kierowcy
_________________
Pozdrawiam,
Energo
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 21-03-2011, 23:32   

CTR jest szybszy od CTS'a i nie wiem ile razy bedziesz powtarzal ze jedzie 6,5 do 100 to to nigdy nie bedzie prawda:)

edit: tak samo ja moge powiedziec ze moje auto robi w 7 sek do 100 , bo objechalem 330d kilka razy... :roll:
Ostatnio zmieniony przez deenbe 21-03-2011, 23:36, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Energo 
Forumowicz

Auto: Corolla TS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 38
Skąd: Kraków
Wysłany: 21-03-2011, 23:33   

pyjte napisał/a:
Energo napisał/a:
CTS to skrót od Corolla T-sport to jest jedno i to samo auto.


CTS to raczej jest Compressor, wersja 225 km. Ts to wersja która Ty masz ;)

Compressor to Compressor. Jeśli nie wierzysz posiadaczowi CTS, to może uwierzysz innemu http://www.youtube.com/watch?v=nvB7HxWVbcY

deenbe napisał/a:
CTR jest szybszy od CTS'a

a co sie stało temu CTR, że nie był szybszy ? http://www.youtube.com/wa...ex=5&playnext=2
Jeśli CTR nie był grzebany, to nie jest szybszy.
_________________
Pozdrawiam,
Energo
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 21-03-2011, 23:40   

kazdy chwali swoje i tyle.

tylko czemu corolla ts nie dala rady leonowi TS ktory ma 7,7 do 100?

co sie jej stalo? (glupie pytanie tak apropo)
Ostatnio zmieniony przez deenbe 21-03-2011, 23:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Energo 
Forumowicz

Auto: Corolla TS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 38
Skąd: Kraków
Wysłany: 21-03-2011, 23:41   

deenbe napisał/a:
kazdy chwali swoje i tyle.

ale Ty chwalisz obce :P
Powiem tak: częściej CTR wygrywa z TS niż na odwrót. Ale sytuacje gdy wygrywa Corolla też sie zdarzają, jeśli kierowca naprawde dobrze ogarnia auto
_________________
Pozdrawiam,
Energo
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 21-03-2011, 23:45   

Energo napisał/a:

ale Ty chwalisz obce :P


i ja tu jestem obiektywny :)
 
 
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 22-03-2011, 17:56   

Autko tak czy siak fajne :)

Nie ma co porównywać do Civica Type R, na forum corollaclub sami userzy to stwierdzili, którzy zresztą sami przesiadali się z Corolli TS na Civica Type R (a propos dyskusji po filmiku z youtuba, który wrzuciłeś jednego z userów corollaclub).

Na pewno na co dzień jest bardziej przyjazne użytkownikowi- koszty i komfort. Kilka dobre lat temu jechałem jako pasażer Corollą TS i zrobiła na mnie b. duże wrażenie.

BTW skrzynia biegów też jest tak drętwa jak w słabszych wersjach (użytkuje 1,4 i to chyba największa wada wg mnie tego modelu)- chodzi mi o długie skoki i haczący trzeci bieg??
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
 
 
Energo 
Forumowicz

Auto: Corolla TS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 38
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-03-2011, 20:28   

tylko jeden user przesiadł sie na TypeR, ale z określonym planem - od razu zrobił jej dobrze na 225 kucy :) W TS to niemożliwe, żeby pojechać ponad 200 kucy potrzeba kompresora albo turbiny. Chociaz nie zawsze, chłopaki w USA bawią sie tymi silnikami, tu mamy przykład 227 konnego 2zz ge N/A
kręconego na 10 tys rpm: http://www.youtube.com/watch?v=LY1vLVAq6cc

Na długie skoki biegów jest metoda - quick shift TTE załatwia problem. Jeśli Ci haczy III bieg to pewnie cos z synchronizatorem, nie jest to bolączka TS. Te skrzynie jeżdżą w USA w celicach GTS zaturbionych pod 300 kucy i dają radę.

Jeśli chodzi o pojedynki CTS vs CTR to naprawdę bywa róznie, jeśli częściej wygrywa CTR to zwykle dlatego że jest grzebnięty i ma sporo ponad 200 kucy. Kto kupuje CTR i w nim nie grzebie ? W TS niestety sie nie da, w każdym razie nie w Polsce i nie za małe pieniądze.
_________________
Pozdrawiam,
Energo
 
 
mystek 
Mitsumaniak

Auto: Lancer Sportback 2014
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1933
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-03-2011, 23:50   

http://www.youtube.com/watch?v=7pWFVb0HcU8 vs FN2 (oba zrobiony tylko dolot)

http://www.youtube.com/watch?v=_PA4Yvkx85c vs EP3 (Corolla tylko dolot, Civic już grubiej porobiony)
_________________
Mitsubishi Colt CJ4A 01.2010 - 01.2012
Mitsubishi Mirage Turbo 02.2012 - 10.2013
Rover 216 Tomcat 02.2014 - 09.2014
Volvo V40 T4 08.2014 - 01.2019
Toyota MR2 SW20 04.2017- ...
Mitsubishi Lancer Sportback 11.2018 - ...
 
 
 
Energo 
Forumowicz

Auto: Corolla TS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 38
Skąd: Kraków
Wysłany: 26-03-2011, 00:33   

Możemy się tak przerzucać przykładami :)
Tutaj grzebnięta na 205 kucy corolla XRS (amerykański odpowiednik TS, ten sam silnik) robi Hondę S2000 http://www.youtube.com/wa...feature=related
_________________
Pozdrawiam,
Energo
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 26-03-2011, 09:18   

Energo napisał/a:
ten sam silnik) robi Hondę S2000 http://www.youtube.com/wa...feature=related


a jest moze z ferarri?:)
 
 
brodzky 
Mitsumaniak


Auto: '97 EA5W AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 667
Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
Wysłany: 26-03-2011, 17:53   

Zacne autko. To co się dzieje po włączeniu lifta jest boskie wręcz - zwłaszcza na fotelu kierowcy :) . Szkoda, że w pierwszych silnikach były problemy z lift boltsami ale podobno tanio można to naprawić. Na minus jest odkurzacz w dolocie lub cokolwiek tam jest wyjącego.
_________________
Gaz jest... tani
Mój Galant
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.