Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Check engine na LPG
Autor Wiadomość
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 04-04-2011, 00:54   

Owczar napisał/a:
ale dopóki nie usuniesz źródła błędów to kasowanie nie ma sensu.
chodzi mi o to, że nie chce kasować, pytanie czy ten błąd dalej jest w pamięci skoro kontrolka zgasła? I pytanie które pozostało bez odpowiedzi: Czy zapalenie się tej kontrolki mógł spowodować chwilowo niski stan oleju?
Wiem, że jak wymrugam (zrobię to jutro a właściwie dzisiaj) to będę wiedział co było przyczyną, wiem, że jest tabelka z kodami błędów, ale z ciekawości chcę to wiedzieć, czy niski stan oleju zapala CH.E. czy tylko kontrolkę z oliwiarką?

I odrazu prośba do wasiu89, proszę 2x"pomógł" dla Owczara: za ten posta nade mna i ten co będzie poniżej :P
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 04-04-2011, 06:30   

Błąd pozostaje do skasowania czyli odpięcia akumulatora.
Niski stan oleju nie powoduje żadnych błędów czy zapalenia się kontrolki silnika.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 04-04-2011, 10:21   

sveno, nie zrozumiałem pytania. Ale jest tak jak napisał plecho1.
 
 
wasiu89 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0 (LPG) 1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 74
Skąd: Gorzów Wlkp
Wysłany: 04-04-2011, 20:47   

nie ogarnłaem z tym "pomógł" wczesniej. oczywiscie dziekuje :)
 
 
 
szatan666 
Forumowicz


Auto: Pajero II V6 1996
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 114
Skąd: Rzeszów / Amsterdam
Wysłany: 05-04-2011, 22:40   

Mnie tez miga check engine pojawia sie i znika, po prostu sie przyzwyczaiłem ze sie swieci , bo jak wymigałem bledy to był tylko jeden błąd wtrykiwacza , a to przez emulator wtryskiwaczy , zadnych innych błedów nie miałem.
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 05-04-2011, 23:25   

Jak przegazujesz to znika?
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
pepi 
Forumowicz


Auto: gitarowe
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 519
Skąd: zabrze
Wysłany: 06-04-2011, 07:20   

czesc
wiesiek check wyskakuje ci tylko na gazie pewnie a jak przełączysz na benzyne to gaśnie itd??
masz zle ustawiony gaz
i sonda zle czyta
gaz powinni ci ustawić w czasie jazdy - powinieneś byc podpięty pod kompa i na każdym biegu sprawdzać czasy wtrysku - najpierw normalna jazda potem na pełnym obciążeniu silnika
jak pojedziesz i cie podepna i nie wyjada z garazu to znaczy ze masz dalej zle ustawiony
"podkreca" ci mieszankę check juz sie nie pojawi bo bedzie "na bogato" a gaz dalej będzie zle ustawiony
jak z nim wyjedziesz to niech ci zgra na jakiegoś pendriva ta mape co ci ustawił

ps. napisz jaka masz instalacje
_________________

 
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 06-04-2011, 07:36   

sveno napisał/a:
4. Jeżeli 1 lub 2 nie będą możliwe do zrealizowania, to gdzie w Krk można sprawdzić błędy? Konkretny polecany ogólnie warsztat i przybliżona cena takiej "przyjemności"?


u Leszka
za samo podpięcie do kompa nie wiem ile weźmie, ale wiem, że będą go groszowe sprawy

[ Dodano: 06-04-2011, 07:40 ]
szatan666 napisał/a:
bo jak wymigałem bledy to był tylko jeden błąd wtrykiwacza


a na beznynie też masz ten błąd?

[ Dodano: 06-04-2011, 07:42 ]
pepi napisał/a:
gaz powinni ci ustawić w czasie jazdy - powinieneś byc podpięty pod kompa i na każdym biegu sprawdzać czasy wtrysku - najpierw normalna jazda potem na pełnym obciążeniu silnika
jak pojedziesz i cie podepna i nie wyjada z garazu to znaczy ze masz dalej zle ustawiony
"podkreca" ci mieszankę check juz sie nie pojawi bo bedzie "na bogato" a gaz dalej będzie zle ustawiony
jak z nim wyjedziesz to niech ci zgra na jakiegoś pendriva ta mape co ci ustawił


pod warunkiem, że ma gaz z kompem

pepi napisał/a:
ps. napisz jaka masz instalacje


no właśnie
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 06-04-2011, 08:50   

szatan666 napisał/a:
a to przez emulator wtryskiwaczy


znaczy sie, ze co :?: zapala sie bo jest :?:

Wg mnie to pepi, opisał dokładnie przyczynę zapalania Checka u Ciebie.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
szatan666 
Forumowicz


Auto: Pajero II V6 1996
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 114
Skąd: Rzeszów / Amsterdam
Wysłany: 06-04-2011, 17:44   

KaWu napisał/a:
szatan666 napisał/a:
a to przez emulator wtryskiwaczy


znaczy sie, ze co :?: zapala sie bo jest :?:



Na benzynie nie mam zadnych błedów , a zapala sie nie dlatego ze jest tylko dlatego ze wtryski sa odłaczane i emulator przejmuje ich role i przypuszczam że to wina zasniedziałych styków od emulatora , spadków napiecia itp , i dlatego komp rozpoznaje to jako bład wtryskiwacza ,
przejechałem autem ponad 40tys km i nigdy nie miałem problemów ani innych błedów , tylko błąd wtryskiwacza
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.