[EA5A/W 2.5] Galant KRZYWO stoi po założeniu zawieszenia KAW |
Autor |
Wiadomość |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 05-04-2011, 11:59
|
|
|
bieniak napisał/a: | tuleje są już strasznie zmęczone i mocno pracują podczas naciągania na lewej stronie widać przesunięcie na wachaczu wleczonym i jednym prostym | U mnie to było powodem zarzucania tyłem. |
|
|
|
 |
bieniak
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 486 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 05-04-2011, 13:45
|
|
|
no właśnie dzwoniłem do olkusza koszt tylnych tulei 570zł -10%rabatu.Sporo. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 05-04-2011, 13:46
|
|
|
bieniak mi sprzedali za 45 zł szt. - 10% rabatu. Zamów najpierw tuleje wahacza wleczonego oraz dolnego prostego (tego bez sworznia). Powinno pomóc. |
|
|
|
 |
bieniak
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 486 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 05-04-2011, 14:04
|
|
|
no i tak zrobię. |
|
|
|
 |
nerus
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5v6 i Grandis 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 618 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 05-04-2011, 16:17
|
|
|
bieniak napisał/a: | no właśnie dzwoniłem do olkusza koszt tylnych tulei 570zł -10%rabatu.Sporo. |
Chyba pan przy telefonie sie pomylił- Tyle płaciłem u nich za tulejki na cały samochód,bez ''cukierków''...na sam tył powiedzieli mi 430 pln..oczywiście -10% dla mitsumaniaków:) |
_________________ mój zmatowiały Galant 2.5v6
 |
|
|
|
 |
bieniak
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 486 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 05-04-2011, 23:29
|
|
|
zobaczymy zadzwonie jeszcze raz jutro bo kurcze troche sie przeraziłem patrząc na ceny na forum a to co on mi powiedział |
|
|
|
 |
|