 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA5A/W 2.5] 2.5 V6 160PS 2003r dławi się po szybkim wciśnię |
Autor |
Wiadomość |
mario mario
Mitsumaniak
Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 727 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 16-04-2011, 23:25
|
|
|
gruchol napisał/a: | hmm jak mówisz że jest taki czujnik to możesz mi powiedzieć gdzie on jest?? Bardzo możliwe że to ten czujnik.. Chce go chociaż wyciągnąć i wczyścić , może się tam nazbierały jakieś opiłki i nie zawsze uda mu się zczytać. Teraz pytanie czy on ma jakiś wpływ na iskre czy tylko podaje impuls na wtryski?
Może ktoś wie jak to jest dokładnie wysterowane i który element paliwowo-zapłonowy za co odpowiada?? | musisz zdjąć osłonę rozrządu i pompę wspomagania, w manualu masz ładnie opisane. Obawiam się, że czyszczenie nic tu nie da, jeżeli jest to wina tego czujnika to tylko wymiana i to na nowy. Mimo wszystko obstawiam zapłon. |
_________________ Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super |
|
|
|
 |
gruchol
Forumowicz
Auto: Galant 98r 2.5 v6 automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2011 Posty: 35 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 17-04-2011, 18:01
|
|
|
Ok, to może ktoś wie gdzie znajdują się tranzystory, układy w komputerze odpowiadające za wysyłanie impulsu? Wiem że tak skacze "to tu to tam", ale jak wstawie sobie auto na kanał to tak żebym już sobie wszystko posprawdzał w miarę możliwości.. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24341 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 17-04-2011, 21:22
|
|
|
gruchol napisał/a: | możesz mi powiedzieć gdzie on jest?? |
czujnik położenia wału? - pod zębatku wału, przy rozrządzie
czujnik wałka jest w aparacie zapłonowym (a w 2.0 jest osobno na przedłużeniu wałka w głowicy) |
|
|
|
 |
mario mario
Mitsumaniak
Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 727 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 17-04-2011, 22:04
|
|
|
Cytat: | czujnik wałka jest w aparacie zapłonowym (a w 2.0 jest osobno na przedłużeniu wałka w głowicy) |
mam rozumieć, że w module, bo w aparacie to zbyt ogólnie powiedziane |
_________________ Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super |
|
|
|
 |
|
|