Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] zalewanie na wolnych obrotach 4g92
Autor Wiadomość
roadrunner
[Usunięty]

Wysłany: 25-07-2006, 11:41   

nie , nie sprawdzałem bo posty przeczytałem zaraz po powrocie z nocnej zmiany , ale wypiję kawę i pomalutku sie za to weznę
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 25-07-2006, 12:54   

roadrunner napisał/a:
nie , nie sprawdzałem bo posty przeczytałem zaraz po powrocie z nocnej zmiany , ale wypiję kawę i pomalutku sie za to weznę
W rzeczywistości operacja regulacji śrubki zgrubnej i obrotów wygląda dużo łatwiej niż w opisie. Mnie zajęło to przedwczoraj 15 minut i trwało tak długo dlatego, że silnik był potwornie gorący :twisted: Swoją drogą pamiętej, że obroty reguluje się na ciepłym silniku.
 
 
brodzky 
Mitsumaniak


Auto: '97 EA5W AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 667
Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
Wysłany: 26-07-2006, 16:52   

Czy z C5x tez jest ta zlacze, ktore nalezy zewrzec do masy? Bo pamietam ze regulowalem obroty ale z elektryka to tylko tyle mialo wspolnego ze odpialem akumulatr. Reszt tylko mechanika i srubki :)
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-07-2006, 17:50   

brodzky napisał/a:
Czy z C5x tez jest ta zlacze, ktore nalezy zewrzec do masy

TEŻ
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 26-07-2006, 18:00   

C5x też ma to złącze. Przy regulacji obrotów zwiera się je tylko dla silników (w C5x oczywiście): 4G61, 4G67, 4G92 (jeśli były - podobno). Dla 4G37 i 4G15 nie trzeba tego robić.
Ostatnio zmieniony przez Krzyzak 27-07-2006, 09:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
brodzky 
Mitsumaniak


Auto: '97 EA5W AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 667
Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
Wysłany: 26-07-2006, 20:20   

Krzyzak napisał/a:
Dla 4G13 i 4G15 nie trzeba tego robić.

Nasuwa sie pytanie - dlaczego?
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-07-2006, 00:03   

Proponuję ściągnąc service manuala mechnicznego i elektrycznego do C52A i samemu sprawdzić :lol:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
roadrunner
[Usunięty]

Wysłany: 04-08-2006, 11:45   

niestety , to jednak nie to , myśle teraz o czymś zupełnie innym : czy wymieniać wtryski , może tam gdzieś siedzi problem
porobiłem zdjęcia silnika i żeby nie zapychać servera umieściłem je na stronie link
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 23-10-2006, 18:43   

heh wygrzebałem topic ;p

jak sie zakończyła sprawa?? mam podobne kłopoty...
 
 
maciej 63 
Forumowicz


Auto: COLT 1.6 cjo 98r bistro
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2006
Posty: 163
Skąd: sława
Wysłany: 07-11-2006, 12:56   

i co z tego że jest złącze do ustawia nia zapłonu i zdjęcia i opisy ale co one ma wspólnego z reg wolnych obr :?:
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 07-11-2006, 13:12   

maciej 63 napisał/a:
i co z tego że jest złącze do ustawia nia zapłonu i zdjęcia i opisy ale co one ma wspólnego z reg wolnych obr


To ma wspólnego, że jak je zewrzesz do masy to "powiesz" ECU czyli komputerowi silnika, że chcesz regulować wyprzedzenie zapłonu lub wolne obroty i żeby Ci nie przeszkaszał - czyli nie przyspieszał/opóźniał zapłonu, nie sterował przepustnicą (silniczkiem krokowym)
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 07-11-2006, 13:14   

josie napisał/a:
To ma wspólnego, że jak je zewrzesz do masy to "powiesz" ECU czyli komputerowi silnika, że chcesz regulować wyprzedzenie zapłonu lub wolne obroty i żeby Ci nie przeszkaszał - czyli nie przyspieszał/opóźniał zapłonu, nie sterował przepustnicą (silniczkiem krokowym)

PROSCIEJ SIE NIE DA :wink:
 
 
roadrunner
[Usunięty]

Wysłany: 08-11-2006, 11:31   

skończyło się na tym że w końcu stanoł na drodze ,obroty oszalały- wskazania obrotomierza naprzemian 0-6000 i to szybciej niż w formule 1 a silnik się dławił aż w końcu zgasł , musiałem go scholować do warsztatu gdzie naprawa trwała 15 minut i nic mnie nie kosztowała, elektryk specjalizujący się w miśkach powiedział że jakaś wtyczka się poluźniła i dlatego tak się stało ,teraz trzyma obroty i wogółe problem zniknoł , niestety nie wiem co to za wtyczka bo myślałem że mechanik po prostu patrzy pod maskę szukając problemu a nie go usuwa .
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 08-11-2006, 18:01   

roadrunner napisał/a:
skończyło się na tym że w końcu stanoł na drodze ,obroty oszalały- wskazania obrotomierza naprzemian 0-6000 i to szybciej niż w formule 1 a silnik się dławił aż w końcu zgasł , musiałem go scholować do warsztatu gdzie naprawa trwała 15 minut i nic mnie nie kosztowała, elektryk specjalizujący się w miśkach powiedział że jakaś wtyczka się poluźniła i dlatego tak się stało ,teraz trzyma obroty i wogółe problem zniknoł , niestety nie wiem co to za wtyczka bo myślałem że mechanik po prostu patrzy pod maskę szukając problemu a nie go usuwa .

cholerka i taka pierdułka a o malo nie doszlo do wymiany wtryskiwaczy :mrgreen: -ładnie byś sie wykosztował...u mnie juz ok-sonda była trefna..

pzdr
 
 
gt 500
[Usunięty]

Wysłany: 19-12-2006, 19:01   

Siema, niechce zaczynac nowego tematu ale mam podobny problem może mołby mi ktos pomoc posiadam Mitshubishi eclipse 1 g rok 92/93 silnik 4g63 2.0 DOHC 16 v bez turbo i mam problem, byłem u 3 mechaników i zaden niestwierdził przyczyny, otoz na biegu jałowym silnik boksuje troche i przekrocone sa dosyć znacznie spalin weglowodiry (HC) so na poziomi 1300+ pozostałe p-arametry są w normie,po zwiekszaniu obrotów tz dodawniu gazu weglowodory spadają, i czym mocniej otwarta przepustnica tym mniejsze (HC) weglowodory,obroty na biegu jalowym sa oklo 950 moze troche mniej , obrotu nie falują, przepływomierz sprawny, sonda Lmbda, wymienione swiece, ecu nie pokazuje błędów, jedynie mechanik stwierdzil że przepustnica jest do regulacji, czy to moze byz przyczyna ?, dodam ze wyskakuje mi bagnej od oleju czym to moze być spowodowane, szukałem na forum ale nie znalazle, przosze o szybko pomoc i zgóry dziekuje pozdrawiam


moze to coś podpowei ze mechanik opweidział ze wyrażnie jest za bogata mieszanka, czuć niespalone paliwo na biegu jalowym do tego podczas obciażenia silnik niedymi niewidac spalin, ale natomiast na biegu jalowym silnik zaczyna strasznie dymi, dym ten jest jakby szary i dosys pocno
KOpmresja to komppresja na cylidracch 11.5 12,0 12,0 11.0

poniżej zamieszczam link w ktorym pytałem o to samo moze ktos ma jeszcz jakies pomysły, przewody raczej sa jescze dobre bo niewystepuje szarpanie na wysokich obrotach, 6000 obrotów wyżej niechcialem krecic, i niemaja przebic po ciemku nic niewidac, moze ktos ma jeszcze jakies pomysly

http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=7083
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.