Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] Brak Podświetlenia zegarów oraz tylnych pozycji
Autor Wiadomość
maximus84 
Forumowicz

Auto: Galant Elegance '00 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 35
Skąd: Żary
Wysłany: 24-04-2011, 01:44   [E33A 2.0] Brak Podświetlenia zegarów oraz tylnych pozycji

Witam wszystkich
od jakiegoś czasu walcze z awarią tylnych świateł pozycyjnych oraz brakiem podświetlenia zegarów dodam, że przy włączaniu świateł zegar zazwyczaj ściemniał się a teraz się nie ściemnia. Przednie światła są ok. Sprawdzałem czy w tylnich lampach jest masa i jest okazuje sie, że nia ma 12V na zasilaniu żarówki od pozycji. Może pomocna będzie informacja, że najpierw zgasła prawa lampa i z powodu konieczności używania auta przeciągnełem zasilanie z lewej lampy. Wczoraj zgasła też prawa wiec nie działają obie bezpieczniki pod kierownicą sprawdzone i działają. Prosze o pomoc bo mi sie juz skonczyly pomysly a niechce sie rozstawać z moim miskiem.
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 24-04-2011, 02:22   

Sprawdź bezpieczniki pod maską, w tym "pudełku" za akumulatorem ;)
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 24-04-2011, 08:37   

A radio masz ? :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
maximus84 
Forumowicz

Auto: Galant Elegance '00 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 35
Skąd: Żary
Wysłany: 24-04-2011, 15:59   

witam,
bezpieczniki sprawdzalem sa wporzadku radio mam i o dziwo jest z nim wszystko ok
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 24-04-2011, 16:00   

To odłącz radio, bo pewnie masę złapałeś na przewodzie od pozycyjnych (konkretniej od podświetlenia). No i sprawdź dokładniej bezpieczniki pod maską - szczególnie 10A.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 24-04-2011, 16:13   

Potwierdzam z tym radiem, taki numer naprawiałem koledze w 626, też ktoś podłączył masę radia pod przewód od ściemniania podświetlania radia. Po włączeniu pozycyjnych na tym przewodzie pojawia się 12V i pojawiają się problemy z pozycyjnymi. W oryginalnej wiązce od radia w Mitsu nie ma masy i najlepiej ją podłączyć do jakiegoś metalowego elementy w miejscu gdzie siedzi radio.
 
 
maximus84 
Forumowicz

Auto: Galant Elegance '00 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 35
Skąd: Żary
Wysłany: 24-04-2011, 19:57   

dzieki ide sprawdzic co i jak z tym radiem i jeszcze raz sprawdze bezpieczniki ;D
jutro dam znac co i jak ;D

[ Dodano: 25-04-2011, 17:22 ]
Witam,
pomogła wymiana bezpieczników. Dzieki za pomoc Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.