Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jazda Evo na torze
Autor Wiadomość
michal8701 
Nowy Forumowicz


Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 27
Skąd: Sycow
Wysłany: 21-04-2011, 20:51   Jazda Evo na torze

Witam, orientuje się ktoś, czy w okolicach Wrocławia można wypożyczyć na tor Evo lancera? Wiem, że jest coś takiego w Warszawie, ale trochę mi nie po drodze. coś takiego http://allegro.pl/motopre...1560829620.html
 
 
Luk 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 1733
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-04-2011, 11:32   

Trochę OT, ale moim zdaniem cała frajda z jazdy na torze wynika z jazdy PO TORZE, a nie z tego CZYM jedziesz :) Naprawdę trzeba dobrze jeździć, żeby odczuć różnicę w przyjemności pomiędzy normalnym samochodem a np. EVO... Konkludując, ja bym szukał po prostu toru po którym można by jeżdzić swoim, satysfakcja gwarantowana :)
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 28-04-2011, 19:57   

Jeśli weźmiesz cywilnego lancera na tor i go pociśniesz to opony i hamulce mogę być do wymiany, przy nie umiejętnej jeździe także sprzęgło... Jednak płacąc 400zł masz to że się zabawisz i nic Cie nie interesuje... Do tego przeciążenia, przyspieszenie jak by nie to...
 
 
Luk 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 1733
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-04-2011, 00:08   

krzychu napisał/a:
weźmiesz cywilnego lancera na tor i go pociśniesz to opony i hamulce mogę być do wymiany, przy nie umiejętnej jeździe także sprzęgło...

Co do opon, to racja, należy zaopatrzyć się w używki od wulkanizatora :)
Jednak jeżeli chodzi o hamulce i sprzęgło, to po całodniowej zabawie nie zauważyłem większego zużycia (a było to 2 lata temu).
krzychu napisał/a:
Jednak płacąc 400zł masz to że się zabawisz i nic Cie nie interesuje... Do tego przeciążenia, przyspieszenie jak by nie to...

Ja zmieściłem się w ok. 400-500 zł za cały dzień (a nie 40 min.), łącznie z zakupem używanych opon wraz z ich podwójną wymianą...
No i jedna niezaprzeczalna zaleta: poznajesz jak się zachowuje twój własny samochód, którym jeździsz na codzień. Gdzie jest granica przyczepności, jak poznać, że ją przekraczasz itp itd. Ale wszystko zależy od tego, co ma sprawiać frajdę: jak prosta i but w podłogę, to EVO lepsze :)
Myślę, że dobry kierowca na mocno technicznym torze (na jakim jak ja jeździłem) wykręci lepszy czas moim Lancerem, niż ja w EVO :)
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-04-2011, 09:21   

Luk napisał/a:
Co do opon, to racja, należy zaopatrzyć się w używki od wulkanizatora
i ryzykować strzał opony ?
Kiepski pomysł...
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Luk 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 1733
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-04-2011, 09:44   

Hubeeert napisał/a:
i ryzykować strzał opony ?
Kiepski pomysł...

Nie, pod warunkiem, że te używki będą po prostu zdarte, a nie uszkodzone w jakiś inny sposób. Ja (i parę innych osób) wzięliśmy właśnie takie i po całym dniu ja miałem zeszlifowane do drutów. Nic nikomu nie strzeliło, po prostu trzeba na bieżąco kontrolować zużycie.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 29-04-2011, 09:46   

Luk napisał/a:
Jednak jeżeli chodzi o hamulce i sprzęgło, to po całodniowej zabawie nie zauważyłem większego zużycia (a było to 2 lata temu).
Jak jeździliście jak babunie, to w czym się dziwisz, wybacz powstrzymac się nie mogłem :P
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Luk 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 1733
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-04-2011, 09:51   

robertdg napisał/a:
Jak jeździliście jak babunie, to w czym się dziwisz

No wiesz, Kubica to ze mnie nie był... :D Ale parę razy na trawie wylądowałem :)
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 29-04-2011, 10:02   

Luk napisał/a:

No i jedna niezaprzeczalna zaleta: poznajesz jak się zachowuje twój własny samochód, którym jeździsz na codzień. Gdzie jest granica przyczepności, jak poznać, że ją przekraczasz itp itd.


Zgadza się ale to bardziej trening.

Luk napisał/a:

Ale wszystko zależy od tego, co ma sprawiać frajdę: jak prosta i but w podłogę, to EVO lepsze :)


Eeee w każdym razie to masz trochę różne rzeczy masz 40 minut ostrego fanu, a swoim masz trening swoich umiejętności w różne rzeczy.

Fabryczne tarcze 276mm swoim załatwiam w jeździe na drodze jak jest wilgotno.... Co dopiero na torze myślę że na zwykłych klockach popłyną po 4-tym zakręcie...
 
 
kartomaniak gti 
Forumowicz
stary kartingowiec


Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 1073
Skąd: wrocław
Wysłany: 29-04-2011, 17:47   Re: Jazda Evo na torze

michal8701 napisał/a:
Witam, orientuje się ktoś, czy w okolicach Wrocławia można wypożyczyć na tor Evo lancera? Wiem, że jest coś takiego w Warszawie, ale trochę mi nie po drodze. coś takiego http://allegro.pl/motopre...1560829620.html


proponuje przyjechac kiedys na niskie łaki albo redeco i tam sobie pośmigać, co jakiś czas organizują treningi
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.