 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA5A/W 2.5] LPG nie ma mocy |
Autor |
Wiadomość |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 28-04-2011, 22:55
|
|
|
5wi5tak napisał/a: | Jeden z filtrów (czarny, plastikowy) sprawdziłem i jest bez zarzutów |
A jak sprawdziles Filgaza Musialbys go rozciac ... wtedy tylko drugi trzeba zalozyc. Po takim okresie nieuzywania - konieczna wymiana.
Samhain napisał/a: | jeżeli auto wcześniej chodziło dobrze to na pewno nie jest to długość przewodów które idą od wtrysków bo wtedy też byś miał spadek mocy fakt że powinny one być jak najkrótsze no ale cóż ja osobiście robiłem kiedyś Vectrę B która miała najdłuższy przewód do gazu jakieś 50cm |
Przewody tez moga byc juz zaklejone i konieczna jest wymiana po okresie nieuzywania.
Oczywiscie zaczalbym tez od czyszczenia reduktora lub wymiany bo na bank nie bedzie dzialal ok - i to pewnie glowna przyczyna problemow.
Valteki pewnie tez beda do "naprawy"-nieuzywane i w pozycji lezacej pewnie juz poklejone.
Zobacz tez czy reduktor podczas pracy na gazie nie puszcza ci gazu do plynu chlodzenia. Uszczelnienia w nim moga juz nie trzymac. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
danielxc717
Forumowicz
Auto: w poszukiwaniu gala 2.0/ 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2011 Posty: 83 Skąd: wro
|
Wysłany: 29-04-2011, 08:33
|
|
|
Po regeneracji reduktora jak i tak długiej nieużywalności gazu przydał by się przede wszystkim ustawienie map gazu. Jestem pewien, że jak przywrócisz gaz pod względem mechanicznym do ładu to bez regulacji auto będzie się dławić/krztusić gasnąć. |
|
|
|
 |
szakal222
Nowy Forumowicz
Auto: galant 1997 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 28 Skąd: Jelenia Gora
|
Wysłany: 01-05-2011, 13:23
|
|
|
no to moja propozycja jest taka po regeneracji i czysczeniu wszystkiego co moze sie zasyfic mapy gazu nowe bo z tego co mowisz ze strzela itd to go poprostu zalewa ma za bogata mieszanke mialem to samo w mondeo i pomoglo i przez to auto nie ma tez mocy |
|
|
|
 |
5wi5tak
Forumowicz

Auto: Galant'97 2.5 v6 B/JUNKERS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Kwi 2010 Posty: 45 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 01-05-2011, 17:27
|
|
|
no to tak: filtry w miarę ok, ale jadę niedługo do Polski i kupię filtry oraz interface do gazu (mam nadzieję, że dam radę go sam wyregulować). Reduktor nie cieknie - ani woda, ani gaz. Wczoraj na gazie przejechałem 300 km, kilka razy przełączył się na benzynę na 10 sekund i spowrotem na gaz. Zdarza się, że przełącza z benzyny na gaz (nawet przy pustym zbiorniku), ale to sporadycznie. Samochód przez te 300km jechał nawet ok, zero kichania tylko delikatne drgania jakby mieszanka nie ta. Za kilka tygodni bede miał wszystkie graty i zacznę działać. Mam nadzieję, że jest wśród Was ktoś, kto będzie mógł pomóc z interfejsem..
pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
|