Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Potencjometr pedału gazu
Autor Wiadomość
monia1721 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Space Runner 2.0 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 06 Maj 2011
Posty: 1
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 06-05-2011, 23:24   Potencjometr pedału gazu

Dzień dobry,

w sylwestra spadł nam na maskę samochodu śnieg, po czym mieliśmy problem z potencjometrem, dwóch kolegów laików, aby wyciągnąć ten potencjometr złamało go.

zacznę od danych technicznych auta: Mitsubishi Space Runner 2000 TD GTX 1996 r. nr nadwozia JMBSNN18WYU000692.

To teraz mogę na spokojnie kontynuować wypowiedź i historię. Dzisiaj mój samochód nie przeszedł przeglądu, przez co w końcu postanowiłam ruszyć sprawę Mitsubishi, stojącego całą zimę pod domem.

Kupiłam dzisiaj sensor, bardzo podobnie wyglądający, wręcz z zewnątrz identyczny, ale prawdopodobnie część jest z benzyniaka. założyliśmy "nowy" sensor, odpaliliśmy auto, jednak pedał gazu był martwy ( nie było oporu w czasie wciskania, ani samochód nie reagował ), czy możliwe, że to jest tylko wina sensora, czy powinien on działać, czy może wyciągając go ktoś odłączył linkę od gazu? sprzedawca, zaproponował spróbować z jego sensorem, ponieważ uważa, że powinien działać, jeśli już to nie na odpowiedniej mocy, czy ktoś mógłby wyjaśnić co powinnam zrobić, czy jeśli to linka to jak ją podłączyć, ponieważ u mnie mężczyźni wiedzą na ten temat jeszcze mniej ode mnie.

[ Dodano: 06-05-2011, 23:34 ]
Zapomniałam wspomnieć o jeszcze jednym mniejszym, ale denerwującym problemie, ciągłym paleniu się kontrolki od hamulca ręcznego. płyn w normie, jedynie gasła kiedy odkręciło się korek od płynu, który się zasysa i tylko delikatnie zakręciło, do momenty kolejnego zassania
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.