Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:02
Klima sama sie wyłącza po paru minutach
Autor Wiadomość
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 28-08-2010, 22:14   

U mnie już klima 2x się wyłączyła w największe upały. Pomogło jej wyłączenie silnika na 15 minut. Nie mam objawu migającej kontrolki, klimę mogę włączać i wyłączać, z tą różnicą że nie leci zimne powietrze. Czy ktoś już miał taki objaw?
 
 
emil0604 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.4 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 35
Skąd: Łomianki
Wysłany: 29-08-2010, 19:34   

U mnie na początku też wyłączała sie po ok 15 minutach, lub po krótkim postoju nie chciała się uruchomić. W ostatni gorący weekend wcale nie chciała mi zadziałać , a przy 160 na A2 zaczęła migać kontrolka. Wcześniej tego nie było. Po oględzinach okazało się że nie zaskakuje sprężąrka. Stad moje pytanie czy ciężko sprawdzić tą szczeinę.

Teraz juz wiem, wskoczyłem do kanału, jak sie okazuje wystarczy odkręcic osłonę i jedną nakrętkę na tym sprzęglę i można bawic się w regulacje. Zmniejszyłem szczeline, tylko upałów brak wiec sprawdzę pewnie za rok czy teraz jest ok.
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 13-05-2011, 13:12   

emil0604 napisał/a:
Teraz juz wiem, wskoczyłem do kanału, jak sie okazuje wystarczy odkręcic osłonę i jedną nakrętkę na tym sprzęglę i można bawic się w regulacje. Zmniejszyłem szczeline, tylko upałów brak wiec sprawdzę pewnie za rok czy teraz jest ok.
Tyle rozumiem, ale czy trzeba ruszać pasek napędowy i odkręcać kółko pasowe od kompresora czy można to zrobić w 10 min bez ruszania paska? No i pytanie o regulacje, serwisówka wspomina o jakiś podkładkach czy wkładkach, czy to musi mieć jakiś specjalny kształt czy wystarczy kawałek blaszki?
 
 
emil0604 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.4 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 35
Skąd: Łomianki
Wysłany: 13-05-2011, 17:58   

Nie zdejmowałem paska, jedynie odkręciłem jedną nakrętkę mocującą pierscień (serwisówka 55A-72 element elementy 4 i 5) .Pod tym pierścieniem jest podkładka, z otworem na wymiar wirnika kompresora. Ja trochę zeszlifowałem tą podlkładkę i założyłem. Czy bedzie dzialac to okaże się w upały. Ważna jest grubość szczeliny pomiędzy tym pierścieniem a kołem z elektromagnesem w przedziale 0,3 - 0,5 mm.
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 13-05-2011, 21:18   

emil0604 napisał/a:
Ważna jest grubość szczeliny pomiędzy tym pierścieniem a kołem z elektromagnesem w przedziale 0,3 - 0,5 mm.
Mam tylko takie zastrzeżenie do wypowiedzi kolegów, w tego co mi się wydaje że ta grubość szczeliny jest w stanie załączenia, czyli trzeba podłączyć zasilanie pod elektromagnes.
 
 
emil0604 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.4 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 35
Skąd: Łomianki
Wysłany: 14-05-2011, 10:56   

Rzeczywiście po spojrzeniu dokładnie w service manual, tak jest napisane.
U mnie ta szczelina była większa od 0,7 przy odłączonym elektromagnesie.
Muszę poczekać na naprawdę gorące dni, w tej chwili działa bez zarzutu, i nie mogę zweryfikować czy moje działania coś dały.
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 14-05-2011, 15:11   

emil0604 napisał/a:
Rzeczywiście po spojrzeniu dokładnie w service manual, tak jest napisane.
U mnie ta szczelina była większa od 0,7 przy odłączonym elektromagnesie.
Dzisiaj popatrzyłem u siebie, generalnie nie ma znaczenia gdzie się mierzy, bo albo płytka jest "przyklejona" do kółka pasowego albo do kółka od sprężarki. U mnie był jakiś 1mm luzu i elektromagnes nie dawał rady przyciągnąć płytki, jak mu pomagałem palcem to później trzymał idealnie. Przy testach wskazane jest podłączenie sobie jakiegoś przycisku zamiast przekaźnika, można wtedy na wyłączonym silniku testować i mierzyć. Później wrzucę filmiki z telefonu jak pracuje sprzęgiełko, bo IMHO nie jest to takie oczywiste na pierwszy rzut oka, a jak się już zobaczy to później można nawet od strony maski oglądać i patrzeć.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.