Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jakie paliwo do DiD-a???
Autor Wiadomość
koniusek 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 62
Skąd: Zabierzów
  Wysłany: 13-05-2011, 17:39   Jakie paliwo do DiD-a???

Wlasnie odebralem po kilku klopotach moje Pajero z wymieniona pompa wtryskowa. Wszystko dziala Super ale mechanicy ktorzy zakladali ta pompe powiedzieli zeby nie tankowac wzbogacanych paliw - wczesniej jezdzilem na BP ULTIMATE - fakt szlak trafil stara pompe ale czy paliwo moglo byc przyczyna??? Podobno mam tankowac zwyklego diesla ale oczywiscie na dobrych stacjach. Moze ktos cos slyszal na ten temat co najlepiej i na jakiej stacji tankowac??? Narazie dostal pod korek BP Diesel zwykly a nie Ultimate - mam nadzieje ze bedzie mi słuzył :)
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 13-05-2011, 18:16   

koniusek napisał/a:
ale mechanicy ktorzy zakladali ta pompe powiedzieli zeby nie tankowac wzbogacanych paliw
i mają rację. Paliwo wzbogacane z czasem traci swoje właściwości i staje się tak jak z otwartym winem, a że niezbyt często ludzie tankują te wzbogacone to i zalega w zbiornikach długo i jest przeterminowane.Zapewne są stacje które mają dobre wzbogacone paliwo ale może to wynikać z ilości sprzedawanego paliwa. Jesli masz znajomą stację zapytaj kiedy ostatnio tankowali do zbiorników-->> zdziwisz się jaką dostaniesz odpowiedź.
koniusek napisał/a:
ale oczywiście na dobrych stacjach.
i tu jest następny kłopot-->> które to są te dobre stacje ?? Do niedawna tankowałem na BP samochód był mulasty,pomyślałem że staruszek to i tak już ten typ ma ale..... zatankowałem na nowo otwartej "ORLEN" i jak by jakiegoś dopalacza się napił-->> żwawszy,mniej pali,mniej kopci itd itp. Czyli na własnej skórze trzeba się przekonać która to dobra stacja.

http://mudmania4x4.com.pl/
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
KrzysG 
Forumowicz

Auto: PajeroIII3.2D 3d man. lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 154
Skąd: Poznan
Wysłany: 14-05-2011, 17:59   

BP i Shell zwykle paliwo kupuja od Lotosu, moze jeszcze cos dodadza do wzbogacenia albo i nie, nie znam szczegolow. Niektore BP sa prowadzone pod logo BP, ale wlasciciel jest prywatny wiec moze mieszac paliwo. Sprzedaz paliw to duza kasa wiec i pokusa jest. Znajomi mieli kilka wpadek na BP wiec staram sie je omijac. Najczesciej kupuje na Shell, Lotos lub Orlen, ale prowadzonych przez te firmy (widac na fakturze do kogo nalezy stacja) bo w takiej sytuacji kombinacje sa utrudnione z komputerowym systemem sprzedazy. Od czasu do czasu wlewam tez dodatek do diesla Shella i jak na razie odpukac bez problemow.
 
 
RafalB 
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 34
Skąd: Limanowa
Wysłany: 15-05-2011, 20:48   

Ja odkąd mam pajero zawsze tankuje na Orlenie. Niedawno wymieniałem filtr paliwa po przejechaniu ok 6tyś km i praktycznie był czysty, więc chyba tam mają w miarę dobre paliwo. Wiem na pewno, że to nowa stacja z nowymi zbiornikami a nie tak jak w większości przypadków zbiorniki jeszcze po CPN-ach.
 
 
PiotrC 
Forumowicz


Auto: Pajero III 3.2 DID
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 266
Skąd: Śląsk, Tarnowskie Góry
Wysłany: 25-05-2011, 17:06   

Witam !
Przyznam, że jestem trochę zaskoczony opinią o paliwach wzbogaconych. Jeździłem od ponad roku na ON VERWA ORLENU. Pajero 3.2 DiD krótki, dostał skrzydeł :D Odczuwalna moc bardzo wzrosła, palił na dotyk / choć nigdy nie było z tym kłopotu/ zużycie paliwa nie przekraczało 10 l w cyklu mieszanym asfalt- las. I teraz dowiaduję się, że szkodziłem swojemu Miśkowi :cry: Wlałem zwykły ON i jeżdżę, jednak bez zachwytu.
Czy w/w wypowiedzi Kolegów są na podstawie jakiś konkretnych badań ?
Wczoraj koledze w Taracanie siadły wtryski. Od nowości jeździł na zwykłym ON BP. Przebieg niecałe 200 tys. Czy może po prostu szukamy różnych tłumaczeń dla naszych Miśków a one są już troszkę zajechane ? :wink:
Pozdrawiam
Ps. Mój ma 80 kkm, może jeszcze troszkę pożyje :wink:
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.