Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
OOROTY PAJERO SPORT V3.024 zaw
Autor Wiadomość
MAX-315 
Forumowicz

Auto: MITSUBISHI PAJERO SPORT V3.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 97
Skąd: PADEW NARODOWA
Wysłany: 22-05-2011, 21:41   OOROTY PAJERO SPORT V3.024 zaw

Witam wszystkich opisze calą sytuacje i troche tego bedzie wiec wybaczćie.

Wymieniłem przepływkę przepustnice kompletna od innej pajerki pompke paliwa filtr paliwa i po odpaleniu weszła na obroty do 1800obr./min lecz niechciała spadac zgasiłem i odpaliłem zpowrotem buło prawie ok załaczyłem klime i zeszła do 900obr./min. puzniej odpiołem akumulator odczekałem chwile podłączyłem zpowrotem , spusciłem srube podćiągajaca przepustnice odpaliłem weszła spowrotem na te 1800obr. zostawiłem na włączonym silniku przez 20min. zgasiłem po jakims czasie odpał i nie to auto jazda po miescie u znajomych i odpał i znowu zaczeły spadac te obroty i zaczeła gasnąc .
Wiec panowie gdzie tkwi problem bo niemam pomysłów .
Czy jeszcze sadę wymienic jest denso za 250 lecz bez wtyczki same kable nr. takie same lecz niewiem jak podpiac bo so 4 przewody niebieski biały i dwa czarne u mnie a tam kto wie
Pozdrawiam MAX
 
 
1405 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 301
Skąd: Dorohusk
Wysłany: 23-05-2011, 22:58   Re: OOROTY PAJERO SPORT V3.024 zaw

MAX-315 napisał/a:
Witam wszystkich opisze calą sytuacje i troche tego bedzie wiec wybaczćie.

Wymieniłem przepływkę przepustnice kompletna od innej pajerki pompke paliwa filtr paliwa i po odpaleniu weszła na obroty do 1800obr./min lecz niechciała spadac zgasiłem i odpaliłem zpowrotem buło prawie ok załaczyłem klime i zeszła do 900obr./min. puzniej odpiołem akumulator odczekałem chwile podłączyłem zpowrotem , spusciłem srube podćiągajaca przepustnice odpaliłem weszła spowrotem na te 1800obr. zostawiłem na włączonym silniku przez 20min. zgasiłem po jakims czasie odpał i nie to auto jazda po miescie u znajomych i odpał i znowu zaczeły spadac te obroty i zaczeła gasnąc .
Wiec panowie gdzie tkwi problem bo niemam pomysłów .
Czy jeszcze sadę wymienic jest denso za 250 lecz bez wtyczki same kable nr. takie same lecz niewiem jak podpiac bo so 4 przewody niebieski biały i dwa czarne u mnie a tam kto wie
Pozdrawiam MAX
Ustaw tą przepustnice jak należy...
Tu znajdziesz niezbędne info...
http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=15

jak kwestia złej regulacji przepustnicy będzie wyeliminowana to będziemy szukać dalej. Nic nie kupuj i nie wymieniaj. Ten silnik jest wredny. Jak ktoś zacznie w nim coś kręcić to potrafi potem nieźle dokuczyć... :arrow:
 
 
 
Vini 
Forumowicz


Auto: Pajero IV long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 56
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 25-05-2011, 21:23   

1405 napisał/a:
Ten silnik jest wredny.

Możesz to rozwinąć, jakie znasz przypadki "upierdliwości" tego silnika?
 
 
1405 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 301
Skąd: Dorohusk
Wysłany: 25-05-2011, 22:18   

Vini napisał/a:
1405 napisał/a:
Ten silnik jest wredny.

Możesz to rozwinąć, jakie znasz przypadki "upierdliwości" tego silnika?

U mnie akurat jest silnik 6g72 czyli 12 zaworowy i miałem problem z ustalaniem obrotów jałowych. Było to skutkiem kompletnego rozregulowania przez poprzedniego właściciela przepustnicy, łącznie z pozamienianymi przewodami WN. Trochę pracy musiałem włożyć.
Z obserwacji najwięcej problemów sprawia silnik krokowy który sterowany przez komputer EFI praktycznie cały czas koryguje obroty silnika i częściowo ma też wpływ na skład mieszanki. Gdyby tego draństwa nie było ustawienie parametrów było by o wiele prostsze.
Sytuacja jest już praktycznie opanowana jedynie nie do końca prawidłowo silnik pracuje na LPG a dokładnie różne są zachowania przy powrocie na zasilanie na benzynę. Ta instalacja jeszcze wprowadza trochę zamieszania i czasami pojawiają się problemy z obrotami, jak i z szybkim uruchomieniem ciepłego silnika.
Wydaję mi się ze silnik 24zaworowy prawdopodobnie ma taką samą przepustnicę więc gotów jestem podzielić się swym doświadczeniem. :arrow:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.