Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:02
[I 2.0] Awaria pompy wspomagania po 75 tysiącach kilometrów!
Autor Wiadomość
avalone 
Nowy Forumowicz
avalone

Auto: outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 8
Skąd: Katowice
  Wysłany: 06-03-2011, 00:28   [I 2.0] Awaria pompy wspomagania po 75 tysiącach kilometrów!

W moim outlanderze I (2.0), kupionym jako nowy w 2007 (rocznik 2006) padła pompa wspomagania kierownicy po przebiegu około 75 tys. km. Samochód użytkowany w warunkach miejskich, zawsze serwidowany w ASO itd (jestem pierwszym właścicielem). Cena nowej - tragedia (prawie 5000). Importer odmówił jakiejkolwiek pomocy w tej sprawie, choć stało się to ledwie kilka miesięcy po zakończeniu okresu gwarancyjnego (w bezosobowym piśmie uprzytomnił mi, że samochód miał tylko 36 m gwarancji i że nie mają środków na pomoc w naprawie - sic!).
Moje pytania: czy ktoś ma taką pompę do sprzedania?
czy pasować będzie pompa z wersji 2.4 lub turbo (tą pierwszą można nabyć na rynku amerykańskim)?

Z góry dziękuję za pomoc.
P.S. To moje 5 auto mitsubishi i chyba ostatnie. Wstyd mi, że użytkuję pojazdy marki, która tak bardzo ignoruje wiernych klientów.
 
 
BUBU 
Mitsumaniak
Partyzant


Auto: Endeavor
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 1548
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 06-03-2011, 09:25   

Oddaj do regeneracji .
Temat już przerabiany http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=47830
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 06-03-2011, 11:15   

na allegro jest jeden outlander na częśći po kradzieżowy zadzwoń może posiada taką pompe
 
 
avalone 
Nowy Forumowicz
avalone

Auto: outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 8
Skąd: Katowice
Wysłany: 07-03-2011, 09:12   

`OK, dzieki za te informację. Zacznę od prób regenerowania i zobaczymy.
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 08-03-2011, 10:17   

mam pytanie czy siadła ci ona po zmianie rozrządu??
 
 
avalone 
Nowy Forumowicz
avalone

Auto: outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 8
Skąd: Katowice
Wysłany: 12-03-2011, 20:17   

desti napisał/a:
mam pytanie czy siadła ci ona po zmianie rozrządu??

Stary, po jakiej zmianie rozrządu? Przeczytaj uważnie - samochód ma dopiero 75 tys. przebiegu, a rozrząd robi się po 90 tys!
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 16-03-2011, 13:18   

avalone
Ja tam nie czekałem ze zmianą do deklarowanych przebiegów tylko zmieniałem po 50 tyś jak go kupiłem od ostatniej wymiany. A co do tej pompy to w moim poprzednim wozie citroenie to padła ona po wymianie rozrządu ponieważ za mocno napięty był pasek tak więc tylko grzecznie pytałem. A i mój to ma książke serwisową a pierwszą wymiane paska miał przy 79tyś także do 90tyś to możesz trzymać jeśli jezdzisz spokojnie
 
 
bart_iceland 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander I 2.4 mivec sport SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 16
Skąd: Islandia
Wysłany: 27-05-2011, 14:16   

dolacze sie do tematu gdyz chodzi mi o przewod od pompy wspomagania. wczoraj wymienialem laczniki i gumy stabilizatora i zauwazylem ze przecieka (bardzo malo). poziom plynu jest ponad minimum ale czasami na parkingu jakby brakowalo wspomagania. mial ktos moze doswiadzczenie z tym i podzieli sie :) (dodam ze przejechane jest 80000). pozdrowionka
 
 
BUBU 
Mitsumaniak
Partyzant


Auto: Endeavor
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 1548
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 28-05-2011, 12:04   

bart_iceland napisał/a:
dolacze sie do tematu gdyz chodzi mi o przewod od pompy wspomagania. wczoraj wymienialem laczniki i gumy stabilizatora i zauwazylem ze przecieka (bardzo malo). poziom plynu jest ponad minimum ale czasami na parkingu jakby brakowalo wspomagania. mial ktos moze doswiadzczenie z tym i podzieli sie :) (dodam ze przejechane jest 80000). pozdrowionka


Zlokalizuj wyciek i jak najszybciej napraw. Szkoda pompy.
Przewód wystarczy pospawać , takimi rzeczami najlepiej się zajmą goście którzy naprawiają klimę (ciągle mają z rurkami do czynienia :wink: )

Pozdrav
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.