Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: mkm
08-10-2011, 01:10
Prawie jak dżitiaj.
Autor Wiadomość
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 19-05-2011, 09:06   

Cytat:
Prosze bardzo, np.
wtrsyki z silnika 4g64 to 275-ki. Beda pasowac, tym bardziej ze to mitsu.
Były montonwane w eclipse 2,4 litra, tyle ze tez ciezko z dostepnoscia...
A Kleju nie kupował 275 nowych ???? :D

Dzięki za info
Kleju kupował, ale po historiach z cłem i złodziejstwem z dhla szukam alternatywy ;)
pyjte napisał/a:

harpagan, Mam jeszcze wtryski z vteca 2,2 chcesz to mogę zobaczyć czy pasują ;)

PW :)
pyjte napisał/a:
Harpagan napisz do puntspusy ostatnio jak sie spotkaliśmy to mówił że ma większe wtryski w 1,6. Warto go podpytać co tam siedzi i z czego, bo pewnie jak tam pasuje to i do Reszty 4g9x podejdzie.

THX. Obgadam ;)
pyjte napisał/a:

No własnie przednia poducha jest całkiem oka.

To chyba ja jakiś utalentowany jestem. Przy swapie zakładałem nowe obydwie.
Minął rok i po weekendowym zrzuceniu belki stwierdzam, że do Twojej mi jeszcze daleko, ale obydwie są już naderwane.
Następny ruch w tym temacie to dorobienie pełnych. Będzie może bardziej drżało, ale bez zmian raz na rok ;)
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 19-05-2011, 11:19   

harpagan napisał/a:
Następny ruch w tym temacie to dorobienie pełnych.

wylejesz je klejem do szyb czy moze poliuretan ???
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 19-05-2011, 11:37   

rosomak napisał/a:
wylejesz je klejem do szyb czy moze poliuretan ???

Żeby zalać je klejem to i tak musiałbym kupić nowe, a poza tym to rozwiązanie to trochę drucik. Poliuretan spowodowalby potrzebe ustawienia wolnych obrotow pewnie z 500 wyzej ;)
Jest w Warszawie zakład który dorabia pełne na życzenie. Rozmawiałem z gościem jeszcze za czasów C53, czytałem i słuchałem opinii i jakoś nie mam obaw przed stestowaniem.
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 19-05-2011, 12:32   

harpagan, jeszcze starej poduchy nie wyrzuciłem, więc jakbyś potrzebował do uzuepełnienia to moge Ci wysłać :)
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 19-05-2011, 19:37   

harpagan napisał/a:
Żeby zalać je klejem to i tak musiałbym kupić nowe

chyba nie no niewiem, chyba ze cąłkiem rozwalone...
harpagan napisał/a:
a poza tym to rozwiązanie to trochę drucik.

niewiem ja swoje bede zalewał , wiele to nie kosztuje wiec przetestuje i powiem czy to zda egazmin, Nie wszystko co tanie jest złe :wink:
harpagan napisał/a:
Poliuretan spowodowalby potrzebe ustawienia wolnych obrotow pewnie z 500 wyzej ;)

serio, czemu az taka róznica ???
harpagan napisał/a:
est w Warszawie zakład który dorabia pełne na życzenie.

ile za takie cos ??
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 20-05-2011, 08:54   

pyjte napisał/a:

harpagan, jeszcze starej poduchy nie wyrzuciłem, więc jakbyś potrzebował do uzuepełnienia to moge Ci wysłać :)

Dzięki, dzięki, ale jak się za to wezmę to po prostu oddam swoje :)
rosomak1983 napisał/a:
serio, czemu az taka róznica ???

Seryjna poduszka pracuję dość mocno, poliuretan jak i te zalane są sporo utwardzone w stosunku do serii i zamiast przejmować drgania przenoszą je na budę.
Czuć to zwłaszcza na wolnych obrotach jak wszystko się telepie.
O poliuretanie opinie znam tylko ze slyszenia, na zalewanych klejem jeździłem kjsówka. Do sportu jak najbardziej, na co dzień nie bardzo ;)

Generalnie ja celuję w dłuższą żywotność, a nie twardość, a jak będzie to się okaże :]

rosomak1983 napisał/a:
ile za takie cos ??

Rozmawiałem z gościem z 3 lata temu to wtedy krzyczał 100 za poduchę, teraz nie badałem rynku jeszcze

PS. Poliuretan poduszkowy stosował kartomaniak u siebie - formy powinny być w dostępne w powerflexie
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 05-06-2011, 23:27   

Od początku, we wtorek postanowiliśmy z Tomkem zrobić "repair day",


coś tam naprawiał, ja miałem do zmiany górne mocowania amorów. Godzina 16, żar się z nieba leje, Koło Lewe poszło dość sprawnie, czas uciekał jak i Słońce również, nagle się zachmurzyło, wiatr zebrał, jednak po stwierdzeniu "przejdzie bokiem" postanowiłem zrobić prawe koło, Zwrotnica odkręcona, Amor na podłodze, ściągacz, wymiana mocowania, Amor ładujemy na swoje miejsce, tuż przed ulewą, skrecamy koło a tu nagle się kręci "Dał ktoś na luz"? Zdejmujemy koło okazuje się że półoś się odpieła, szybka próba wpięcia nie udaje się, deszcz się rozlał i nerwy, wóz wepchniety do garażu. Na 2 dzień okazało się że jest jeszcze pęknieta guma przgubu. Zamówiłem zestaw naprawczy, guma zmieniona, założone zabezpieczenie, wyjeżdzam z garażu a tu lipa, Obrotomierz nie działa ;/ Chyba będę musiał przełożyć od londolut'a zegary, jak nie będzie działać to pomierzyć przy aparacie, tylko nie wiem który kabelek za to odpowiada :?:
Jakieś pomysły może ??
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 06-06-2011, 11:57   

A Nylu nie grzebał ci pod maską tak jak Frankowi :P ?
Wpadaj, jutro idę do roboty ale potem mam 2 dni wolnego więc mam czas :) Poza tym, zanim uciekniesz to chciałbym jednak ten silniczek :P No chyba, że jutro rano koło 10:00-11:00 jak masz czas :)

Rosomak miał podobny problem z obrotomierzem, przewertuj jego temat i tam powinno być napisane co i jak.

A gdzie spy photo z dachu :D ?
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 06-06-2011, 12:44   

londolut napisał/a:
Rosomak miał podobny problem z obrotomierzem, przewertuj jego temat i tam powinno być napisane co i jak.

gdy miałem 1.6 to po wypieła mi sie wtyczka w aparacie zapłonowym, natomiast po swapie to jeszcze nie doszedłem dlaczego obrotka nie działa...
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 06-06-2011, 16:48   




Będziemy w kontakcie co do tej środy i czwartku, chciałbym to ogarnąć bo bez obrotomierza to jakoś tak lewo :? . Mam też miernik to pomierzymy to i owo :mrgreen:

Co do Nyla, to twierdzi że przez te pare dni nie dotykał nic :P

Zawsze pierw szukam potem zadaje pytanie, własnie czytałem że rosomakowi, sie tam wtyczka odpieła i mu auto skakało hehe. rosomak1983, ale teraz po swapie na 2.0 nadal nie działa ?
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 06-06-2011, 17:25   

Numer znasz :) ...in tacz :P
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 06-06-2011, 18:10   

londolut, gdzie zderzak?
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 06-06-2011, 18:15   

pewnie mu znowu jakiś słupek wyskoczył na drogę jak cofał :lol:
_________________
CA0
Galant II
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 06-06-2011, 18:35   

pyjte napisał/a:
rosomak1983, ale teraz po swapie na 2.0 nadal nie działa ?

no narazie nie ponoc jest wszystko podciagniete, spróbuje na zegarach z GTi jak bedzie chodzic. Ty masz zegary z GTi czy Glxi ???
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 06-06-2011, 18:38   

z tego co pamietam to są z gti - przynajmniej za czerwienia były
_________________
CA0
Galant II
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.