Zamknięty przez: mkm 08-10-2011, 01:10 |
Prawie jak dżitiaj. |
Autor |
Wiadomość |
pyjte
Mitsumaniak Klaun Szyderca

Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 556 Skąd: Bojtom.
|
Wysłany: 06-06-2011, 23:34
|
|
|
Mam zegary z gti te w milach |
_________________ Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 07-06-2011, 00:14
|
|
|
mkm napisał/a: | londolut, gdzie zderzak? |
Jogurt napisał/a: | pewnie mu znowu jakiś słupek wyskoczył na drogę jak cofał | No właśnie po ataku poprzedniego krawężnika był naprawiany i już nie wisi jak starej babie... Przy demontażu obie śruby wkręcone w podłogę poszły się paść więc tak myślę jak to zrobić ale na razie pomysłów brak |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
harpagan
Mitsumaniak Jaśnie Wielmożny Pan

Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 2470 Skąd: wawrzyszewowo
|
Wysłany: 07-06-2011, 09:39
|
|
|
pyjte napisał/a: | Mam zegary z gti te w milach |
Nie kombinuj z lutkiem bo te od 1.6 nie działają w 1.8
Na odwrót za to bez problemu |
_________________ Frankenstein CC5A 4x4
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 07-06-2011, 10:00
|
|
|
harpagan napisał/a: | Nie kombinuj z lutkiem bo te od 1.6 nie działają w 1.8 |
hehe Harp dlaczego wczesniej nie gadałes jak rozkminialem temat niedziałajacych zegarów po swapie.
Byłem przekonany ze powinny działąc bo robiliscie swapy i nie wspominaliscie nigdy o zegarach heh. To juz wiem dlaczego mi nie działaly wczesniej i teraz.
Lutek ma zegary z 1.6 ??? czy z 1.3 |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
harpagan
Mitsumaniak Jaśnie Wielmożny Pan

Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 2470 Skąd: wawrzyszewowo
|
Wysłany: 07-06-2011, 11:07
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: |
hehe Harp dlaczego wczesniej nie gadałes jak rozkminialem temat niedziałajacych zegarów po swapie. |
Nie widziałem |
_________________ Frankenstein CC5A 4x4
 |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 07-06-2011, 11:23
|
|
|
harpagan napisał/a: | Nie kombinuj z lutkiem bo te od 1.6 nie działają w 1.8 | Kiedyś kupiłem do 1,3 zegary z 1,8, a;e okłamywały na obrotach. Zamieniłem się z czarnuchem bo jemu były potrzebne do swapa i obu nam wszystko hulało Dziwne to jakieś |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
pyjte
Mitsumaniak Klaun Szyderca

Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 556 Skąd: Bojtom.
|
Wysłany: 07-06-2011, 20:48
|
|
|
harpagan napisał/a: | Nie kombinuj z lutkiem bo te od 1.6 nie działają w 1.8
Na odwrót za to bez problemu | Dlaczego ?
No to maniana... w okolicy gti nikt nie ma
Cytat: | Lutek ma zegary z 1.6 ??? czy z 1.3 |
Chyba za 1.6 |
_________________ Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 08-06-2011, 02:24
|
|
|
pyjte napisał/a: | Dlaczego ?
|
układ zaplonowy jest inny ale dlaczego odwrotnie działa to nie wiem. Jest na pewno wyjasnienie ale to musiałby to zgłebic jakis bardziej obeznany z pradem. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 08-06-2011, 02:31
|
|
|
Mam z 1.6. Przełożymy do ciebie Karol i tyle, to 10 min i będziemy wiedzieć co i jak ... |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
harpagan
Mitsumaniak Jaśnie Wielmożny Pan

Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 2470 Skąd: wawrzyszewowo
|
Wysłany: 08-06-2011, 09:05
|
|
|
Podejrzewam, że właśnie o układ zapłonowy chodzi.
Mam nadzieję, że mnie pamięć nie myli ale w 1.3 i 1.6 działają bez problemu zamiennie.
Te z 1.8 działają w każdym, ale do 1.8 pasują tylko te od 1.8
lutosław napisał/a: |
Mam z 1.6. Przełożymy do ciebie Karol i tyle, to 10 min i będziemy wiedzieć co i jak ... |
Przełóżcie te z gieteja do Ciebie lutek to będziecie mieli odpowiedz czy to zegary czy trzeba szukać gdzie indziej |
_________________ Frankenstein CC5A 4x4
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 08-06-2011, 13:21
|
|
|
Obrotka chyba czyta sygnał z cewki przez kompa, jaki jest ten sygnał to nie wiem, chyba impuls... |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 08-06-2011, 13:26
|
|
|
harpagan napisał/a: | Przełóżcie te z gieteja do Ciebie lutek | To zrobiłem ja i działały, oprócz wspomnianego przekłamania w wyskalowaniu obrotów.
rosomak1983 napisał/a: | Obrotka chyba czyta sygnał z cewki przez kompa, jaki jest ten sygnał to nie wiem, chyba impuls... | Prawdopodobnie częstotliwość impulsów. |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
harpagan
Mitsumaniak Jaśnie Wielmożny Pan

Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 2470 Skąd: wawrzyszewowo
|
Wysłany: 08-06-2011, 14:29
|
|
|
cns80 napisał/a: | To zrobiłem ja i działały, oprócz wspomnianego przekłamania w wyskalowaniu obrotów. |
1.6 na obrotce z 1.8 nie kłamał.
Jedyny problem to fakt, że odcięcie dopadało jeszcze przed czerwonym polem i pare razy sie zdziwilem |
_________________ Frankenstein CC5A 4x4
 |
|
|
|
 |
pyjte
Mitsumaniak Klaun Szyderca

Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 556 Skąd: Bojtom.
|
Wysłany: 08-06-2011, 17:07
|
|
|
Jutro Tomasz się zdzwonimy,podbije do Ciebie to zrobimy szybko akcje i sie okaże. Szczerze mam nadzieje że to będzie powodem...
. No teoretycznie w gti cewka jest oosobno a nie w aparacie i gdzieś tutaj trzeba szukać problemu.. |
_________________ Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi. |
|
|
|
 |
Ja_good
Mitsumaniak 01986/KMM

Auto: Nissan Cube Z12
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 06 Sie 2009 Posty: 503 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-06-2011, 20:56
|
|
|
harpagan napisał/a: | Te z 1.8 działają w każdym, ale do 1.8 pasują tylko te od 1.8 |
nie wiem czy to ma jakies znaczenie ale u mnie sa zegary z 2.0 i tez dzialaja |
_________________
 |
|
|
|
 |
|