Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant Avance 2.4 GDI 99r
Autor Wiadomość
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 16-06-2011, 00:28   

my5tek, zadam to samo pytanie co parę postów wyżej :mrgreen:
Założysz nowy temat czy kontynuujesz ten?
 
 
my5tek 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 41
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-06-2011, 00:39   

Będę kontynuował ten temat :D
 
 
wookash83 
Mitsumaniak

Auto: MOC :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 826
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 16-06-2011, 01:22   

czyli po zakupie sprawdziłeś ile jest oleju?? ile km przejechałeś? czy poprostu zrobiłeś dolewke oleju tak żeby było ok na bagnecie i daltego aż 1L? ja jezdziłem nim przez ponad pół roku i przez ten czas zrobiłem kilka tys km od wymiany zaraz po zakupie do następnej przed sprzedażą bez dolewki (w tym czasie ubyło na miarce oleju to fakt ale nie było to drastyczne)..spytaj się jeszcze Seby pierwszego właścicela jak to wyglądało na początku z tego co pamiętam jezdził na początku na półsyntentyku i po płókance przeszedł na full syntentyk Castrola 5W30 i ja też wymieniłem na niego..
_________________
http://forum.mitsumaniaki...5ed3c5d40658efa
 
 
 
my5tek 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 41
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-06-2011, 01:57   

Przejechałem dopiero 300km (z Bydgoszczy do Warszawy) w połowie trasy do domu po zakupie na desce zapalała się ikonka od oleju i znikała. Zatrzymaliśmy się z kolegą na stacji i odczekaliśmy aż ostygnie silnik. Było poniżej minimum więc kupiłem Castrola 5W30 tak jak mówisz wlaliśmy cały litr i dopiero było okej na bagnecie. Na razie się nie powtórzyło zapalanie ikonki ale sprawdzałem dzisiaj na zimnym z rana olej i jest na minimum (jak wrócę z roboty to jadę na wymianę oleju i filtra). Do wymiany jest jeszcze sonda lambda , ponieważ poprzedni właściciel mówił , że zapalało się check engine na desce co kilka dni (mi się jeszcze nie zapaliło) , ale mam wrażenie , że auto jak na taką moc za słabo przyśpiesza lub jest coś popsute (może sonda :roll: )
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24341
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 16-06-2011, 06:23   

my5tek napisał/a:
jak na taką moc za słabo przyśpiesza

może wessało plecionkę w wydechu - znam takie przypadki w GDI

my5tek napisał/a:
kupiłem Castrola 5W30

zaczynasz zabijać ten silnik - do GDI musisz lać olej do silników z bezpośrednim wtryskiem; taka informacja będzie na etykiecie

my5tek napisał/a:
zapalała się ikonka od oleju i znikała

obejrzyj miskę olejową - w GDI lubi przerdzewieć na wylot
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 16-06-2011, 06:37   

To można się tylko cieszyć, że Jusko9 miał go tak krótko.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 16-06-2011, 06:37   

Krzyzak napisał/a:
my5tek napisał/a:
zapalała się ikonka od oleju i znikała

obejrzyj miskę olejową - w GDI lubi przerdzewieć na wylot

na 100% do wymiany uszczelniacze zaworowe , zmierz kompresje
w moim GDI potrafił wziąć 1l oleju na 1500km po wymianie uszczelniaczy nawet setki nie wzioł
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
my5tek 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 41
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-06-2011, 08:14   

radek79 napisał/a:
Krzyzak napisał/a:
my5tek napisał/a:
zapalała się ikonka od oleju i znikała

obejrzyj miskę olejową - w GDI lubi przerdzewieć na wylot

na 100% do wymiany uszczelniacze zaworowe , zmierz kompresje
w moim GDI potrafił wziąć 1l oleju na 1500km po wymianie uszczelniaczy nawet setki nie wzioł


Jaki mniej więcej koszt wymiany uszczelniaczy? Skąd ta pewność? :P
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 16-06-2011, 20:02   

my5tek napisał/a:
Skąd ta pewność? :P
Miał kawałek czasu GDI, to wie :wink:
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
my5tek 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 41
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-06-2011, 20:52   

Rozumiem , że miał ale jedna rzecz drugiej nie równa. Silnik suchy , nie dymi. To gdzie w takim razie zapodziewa się olej? Zresztą jeszcze nie wiadomo czy wcina. Zobaczę jak będzie po wymianie oleju :D
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 16-06-2011, 21:08   

my5tek napisał/a:
To gdzie w takim razie zapodziewa się olej?
Jeżeli nie ma żadnych wycieków i silnik jest w dobrej kondycji, to w większości przypadków są uszczelniacze zaworowe do wymiany...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24341
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 16-06-2011, 21:56   

uszczelniacze łatwo można sprawdzić - zostaw go na wolnych obrotach na 1 minutę i po tym czasie dodaj lekko gazu
niech ktoś patrzy na wydech - jak puści niebieskiego dymka, to uszczelniacze 100% do wymiany
niestety w GDI praca nie jest prosta, bo to DOHC, więc ściąganie zębatek rozrządu potrzebne i dodatkowo GDI ma podwójną głowicę...
 
 
my5tek 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 41
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-06-2011, 23:29   

Okej dzięki panowie za rady. Jak wszystko posprawdzam i wymienię płyny to dam znać co i jak. Jutro lub w następnym tygodniu jadę do warsztatu znajomego żeby obejrzał auto z każdej strony :)
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 17-06-2011, 06:27   

niech ci sprawdzą jeszcze uszczelniacze od strony rozrządu na kołach zębatych bo tam też lubi przeciekać
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
my5tek 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 41
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-06-2011, 14:02   

@radek79

Ile płaciłeś za wymianę uszczelniaczy zaworów?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.