Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1.3] Szarpanie na biegu jałowym
Autor Wiadomość
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 18-06-2011, 08:19   

Jeżeli świeca ma wypalone elektrody, najczęstsze przyczyny to:
- przeciazenie termiczne np poprzez źle ustawiony zapłon
- pozostałości spalania w komorze spalania
- uszkodzone zawory
- wadliwy aparat zapłonowy
- trefne paliwo
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
krzysieg 
Forumowicz


Auto: Colt CJ1A 00'r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 575
Skąd: Jelenia góra
Wysłany: 18-06-2011, 22:29   

A ta wypalona świeca jest taka jak ma być ? jeśli jest zle dobrana to też może być ta przyczyna , sprawdź może na nowej najpierw koszt ok 10 zł .
Ja mam Denso W16EPRU11 made in japan lepsze od francuskich Ngk , japońskie i chyba ze 3 złote tańsze :)
 
 
David 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 99' 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 13
Skąd: Brzeg
Wysłany: 19-06-2011, 10:15   

Kupiłem nową świeca, taka sama jak reszta, i sprawdzone w katalogu, taka jak zaleca producent. Zamieniłem wtryski 2 z 3, i nadal problem był tylko na drugim cylindrze, zamieniłem kable i nadał działo się to na drugim cylindrze, więc albo kopułka albo palec. Te styki pod kopułką wyglądają nawet na lekko poprzepalanie, przeczyściłem je delikatnie papierem ściernym, palec też przeczyściłem i nadal to samo. W tygodniu zakupię kopułkę
 
 
krzysieg 
Forumowicz


Auto: Colt CJ1A 00'r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 575
Skąd: Jelenia góra
Wysłany: 19-06-2011, 20:50   

Palec daje iskrę na wszystkie kable po kolei więc to nie to.
Może sprawdź połączenie w kopułce omomierzem z wewnętrznej strony na zewnętrzną pod-kabel.
Sprawdzałeś tak jak ktoś wcześniej pisał czy jest iskra na wykręconej świecy przyłożonej do masy...?
 
 
David 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 99' 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 13
Skąd: Brzeg
Wysłany: 13-07-2011, 07:06   

Kopułka nowa, świeca przeczyszczona, iskry dalej nie ma :| Przewód WN?
 
 
piotrekdm1983 
Forumowicz

Auto: COLT CJ0 GLX 1.3 12V 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 69
Skąd: PIŁA
Wysłany: 13-07-2011, 12:54   

Ja miałem podobny przypadek na poprzednim silniku , po wymianie wszystkiego co możliwe dalej szarpało i okazało się , po rozebraniu silnika że cała tuleja 3 cylindra była pęknięta i było pozamiatane , cały blok silnika musiałem nowy kupić bo w mitsubishi tuleja jest zintegrowana z blokiem silnika , nie można jej naprawić ( wymienić itd ). Dodatkowo okazało się , że kabel podciśnienia paliwa od wtryskiwacza był uwalony . Po wymianie , misiu jak nowy .
 
 
David 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 99' 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 13
Skąd: Brzeg
Wysłany: 13-07-2011, 14:41   

I jak miałeś pęknięta tuleję to też nie palił na tamten cylinder? No chyba nie
 
 
piotrekdm1983 
Forumowicz

Auto: COLT CJ0 GLX 1.3 12V 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 69
Skąd: PIŁA
Wysłany: 14-07-2011, 12:51   

Nie palił
 
 
Przemo1979 
Nowy Forumowicz

Auto: CJO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 12
Skąd: Czewa
Wysłany: 18-09-2011, 22:29   

Typowe. Nie ma kompresji - nie ma zapłonu.
Zobacz czy jest iskra na wykręconej świecy. Jeśli jest iskra a mimo to ten cylinder "nie pali", to pozostaje wymiana silnika. Naprawa jest nieopłacalna.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.