Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
stuki przy skrecaniu
Autor Wiadomość
Leonard 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 16v hb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 14
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 18-06-2011, 01:56   

Dzisiaj podjałem sie ostatecznego rozwiązania tego tajemniczego zjawiska .Wszystko wzkazywało na zatarte łożysko amortyzatora (opora) ja sam też tak sądziłem strzelanie było naprawde głośne i dokuczliwe . Sprawa okazała sie bardzo prosta a mianowicie zatarte to było a raczej był sworzeń łącznika stabilizatora ten górny mocowany do amortyzatora dodatkowo miał luz na mocowaniu , wymieniłem i wreszcie cisza . Pozdrawiam serdecznie
 
 
arkady35 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma-po LIFCIE/ 99r.1.9TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 19
Skąd: Bermudy
Wysłany: 18-06-2011, 07:44   

Leonard napisał/a:
]Sprawa okazała sie bardzo prosta a mianowicie zatarte to było a raczej był sworzeń łącznika stabilizatora ten górny mocowany do amortyzatora dodatkowo miał luz na mocowaniu , wymieniłem i wreszcie cisza



Czy ten sworzeń co wymieniłeś pasuje idealnie czy jest dodatkowo po punktowany w koło?

-bo w moim przypadku miał luz na mocowaniu i jest po punktowany w koło-czy tak można zrobić? :?:
 
 
Leonard 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 16v hb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 14
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 20-06-2011, 16:28   

Zdjęcie łącznika który mi strzelał sworzeń górny na czerwono

http://www.garnek.pl/czikosz/15621449
 
 
arkady35 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma-po LIFCIE/ 99r.1.9TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 19
Skąd: Bermudy
Wysłany: 21-06-2011, 07:56   

@Leonard w moim przypadku jest to -
tuleja wahacza (taki sworzeń)przednie koło od strony kierowcy jest wkoło po punktowana?

Mecher mówi ,że czasami tak się robi? jak sworzeń nie jest idealnej grubości?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21957
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 21-06-2011, 14:38   

arkady35 napisał/a:
tuleja wahacza (taki sworzeń)przednie koło od strony kierowcy jest wkoło po punktowana?
Czytam to już w którymś temacie z kolei i za żadne skarby świata nie wiem o co chodzi. Pewnie niewiele osób wie. Mógłbyś wkleić jakieś zdjecie?
 
 
Chudy23
[Usunięty]

Wysłany: 21-06-2011, 15:33   

arkady35, Chodzi ci o dolny sworzeń wahacza przedniego, tak to prawda niektórzy mechanicy stosują takie praktyki, punktakiem lub innym narzędziem nabijają miejsce mocowania np sworznia żeby wyeliminować luzy, tak samo robi się w silnikach elektrycznych kiedy łożysko ma luzy na "łożu".
 
 
arkady35 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma-po LIFCIE/ 99r.1.9TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 19
Skąd: Bermudy
Wysłany: 22-06-2011, 06:59   

Chudy23 napisał/a:
Chodzi ci o dolny sworzeń wahacza przedniego


Zgadza się jest to dolny sworzeń wahacza przedniego -mecher mówi ,że był założony za lużny i teraz trzeba go po punktować aby zlikwidować luzy?
-w drugim kole też mam po punktowane ,ale tam jest Ok.

-drugi mecher mówi ,że tak się nie robi i namawia mnie aby dobrać odpowiedni sworzeń i dobrze go wcisnąć?

który ma rację :?: i czy czasami ten drugi nie chce mnie naciągnąć na koszta!!! :twisted:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21957
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 22-06-2011, 10:46   

arkady35 napisał/a:
który ma rację?
Drugi.
 
 
Chudy23
[Usunięty]

Wysłany: 22-06-2011, 14:41   

Drugi..
 
 
SHARK1979 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 3029
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 23-06-2011, 12:03   

Też na tę chwile mam tak że na prostej nic nie puka a przy skręcaniu i wpadnięciu w dziury nawala i jest to sworzeń wahacza
Do tego jest taka opcja że jest właśnie gładki i nacinany ten ja posiadam bo jak mi wsadzili gładki tak latał że szok więc musieli go mimo punktowania złapać spawem w kilku miejscach :roll:
_________________
Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł ;)

Najładniejsza Cari zlotu 2011 :)
Najładniejsza Cari zlotu 2012 :D
Najładniejsza Cari zlotu 2013 :mrgreen:
Najładniejszy Colt zlotu 2014 :D :D
 
 
arkady35 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma-po LIFCIE/ 99r.1.9TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 19
Skąd: Bermudy
Wysłany: 23-06-2011, 21:10   

Czyli może być taka opcja ,że można zapunktować spawem i nic grożnego się nie stanie :rolleyes:


-co chodzi o wymianę -Końcówka drążka kierowniczego- jaką firmę polecacie ? (jedna strona) :?:

-używka wchodzi w grę czy raczej nowa?
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 23-06-2011, 22:05   

Cytat:
-używka wchodzi w grę czy raczej nowa?


pewnie wchodzi ale po co? lepiej nową ładować. wymieniasz tą która stuka
 
 
 
marecki338 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 6, COLT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 278
Skąd: bartoszyce
Wysłany: 23-06-2011, 22:45   

jak uszkodzona jest 1 to druga też nie pożyje a zbieżnośc nie kosztuje 50 a 100-150 ( w zależności od ilości pkt do regulacji) polecam TRW lub MOOG . tańsze z doświadzenia nie sprawdzja sie w naszym klimacie drogowym.
 
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 23-06-2011, 22:54   

60zł kosztuje, przynajmniej w GW. 120 za przód i tył.
 
 
 
arkady35 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma-po LIFCIE/ 99r.1.9TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 19
Skąd: Bermudy
Wysłany: 24-06-2011, 08:10   

a co myślicie o :Końcówka drążka kierowniczego - HART
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.