 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EAx 97-04] GALANT 2002 2.5 V6 LUBAŃ, i 2003 i 2002 2.5 V6 Z |
Autor |
Wiadomość |
czarny.marcin
Mitsumaniak

Auto: Bądź Moją Walentynką :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 420 Skąd: Bielsko-Biała/okolice
|
Wysłany: 26-06-2011, 20:07
|
|
|
diabelll napisał/a: | czarny.marcin, nie nie powiedzial mi nic na temat klockow tarcz i innych rzeczy ,po prostu byla to pierwsza rzecz jaka sprawdzilem po przyjezdzie do domu mam troche do czynienia z mechanika i mialem rowniez do czynienia z tym silnikiem ,wiec wiem co nieco |
a no to trzeba było tak od razu , że sprawdziłeś rozrząd , stan hamulcy i co tam jeszcze
W takim razie mialeś farta jak to Robert napisał . Wiadomo można trafić na dobry egzemplarz , o którego ktoś dbał . Z drugiej strony znów przy takim sprawdzaniu rozrzadu i tak 100% pewności mieć nie można , zawsze jakiś cień wątpliwości pozostaje . Zależy także od sposobu sprawdzania tzn czy ktoś rozebrał rozrząd czy tylko zdjął osłonę i wzrokowo ocenił .
Ja też laikiem nie jestem , gdyż jestem kim jestem i co nieco wiem . Poza tym nawet jeśli oceniłeś stan rozrzadu nie tylko na podstawie napisów na pasku , bo ileś tam się znasz to wiesz także że może czasowo go nie puszcza i ktoś przelatał na nim 5tyś a jego czas się skończył . I będzie piękny ładny , łożyska w rolkach w porządku , a ze starości odfruną zęby w pasku .
Także taką diagnozę można przeprowadzić dla potwierdzenia wpisu w książce serwisowej samochodu .
Myślisz także , że jak auto było cały czas za zachodnią granicą i serwisowane tylko w ASO to wszystko jest OK ?? To wyobraź sobie , że rozbieram rozrządy w np w 16letnim samochodzie , serwisowane cały czas tylko w autoryzowanych serwisach , rozrzady wymieniane według zaleceń czyli km lub czasowo . A jednak okazuje się iż napinacz właśnie i WP są jeszcze te na których zjechał z taśmy.
Także to , że niemcy mają więcej grosza(a raczej eurocentów) przy sobie o niczym nie świadczy.
chociaż z tym akurat zgadzam się z Tobą w 100% cytuję
diabelll napisał/a: | lepiej kupic auto z zachodu nawet ze wzgledu na lepszy stan drog |
ja także dla siebie auta z Polski bym nie kupił , nigdy nie kupiłem żadnego i nie kupię . |
_________________ Niektórzy ludzie są jak 1grosz - mają dwie różne strony i nie przedstawiają praktycznie żadnej wartości...
BMW - jest
Lancer kombi 2.0 Sport -jest
Suzuki Swift - jest
Carisma 1,6 -była
Colt CJ0 - jest
Galant EA5W 6A13 -był
Galant E54 Diamond 6A12 - był
Mazda MX-3 -była
Renault Megane Coupe -było
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23646 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 26-06-2011, 20:50
|
|
|
czarny.marcin napisał/a: | rozrzady wymieniane według zaleceń czyli km lub czasowo . A jednak okazuje się iż napinacz właśnie i WP są jeszcze te na których zjechał z taśmy. | Tam działają wedle zasad - do wymiany jest pasek - rolki sprawdzić na obecnośc luzów, szumów, w razie konieczności wymienić, pompe wodną podobnie, dodatkowo sprawdzić na obecnośc wycieków.
Ponadto tam mechanicy nie bawią się w rzeźbienie, tam jest sprawa konkret, tam ASO nie bawi się w czyszczenie jarzem i smarowanie zacisków, jak się coś zepsuje to się wymienia na nowe, bez sztukowania, reperacji, bo odnośnie spraw związanych z TUV mają opsiasia |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|
|